http://img267.imageshack.us/img267/7872 ... ze2cz3.jpg tja ik moest natuurlijk wel een outfit uitzoekenNIET LACHEN!
nja.. je hebt ook Fleur Kleur, Jolijn Zonneschijn etc. gewoon iets dat bij de kleur/type pastals je betere suggesties hebt, graag!maar ik ga nu ff pitten hoe is het met je tekening?
Mijn tekening heeft al een opzetje (ben niet zo snel, maar ik heb een ruwe omlijning...Ahh op die fiets van de kleur... ik ga eens denken (waarschuwing: komt waarschijnlijk niets uit!)
Sttel me nou niet teleur Sas ik heb van de week al 2x gezegd da tje geweldig was, dus ik weet zeker dat je het allebei kan Trusten!
Ik heb het morgen ook nog een beetje te druk voor mijn tekening, vrijdag waarschijnlijk ook, maar daarna heb ik twee weken vrij, dus dan gaat dat wel lukken En die kleur, ik kan niet meer zo goed denken 's avonds (en de rest van de dag ook niet )
Ciska, ik ben elke dag vroeg uit. Heb nu een blok dat ik elke dag maar een kwartier naar school moest (Klinkt leuker dan het is... )
Hooi,,ik *** school...Gaap het is saai en stom en over 3 weken beginnen lekker mijn examens dus ben ik er lekker af..en nu ga ik depresief in mijn bed ligen
Jhap..een opleiding die ik inet foutloos kan schrijven..pedachocies werker jeugdzorg ..Maar hoe je het schrijft