Rowan en Evergold
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Niet normaal! 

_Rijkie_ schreef:Ja was echt super, ben helemaal in de gloria
Romina is zoooooooo braaf met dit soort dingen, in mn up op en af zadelen inladen allemaal no problem.
En op het strand in volle galop met los teugeltje
Lief paard
Ze is ook zoooo cute!!!

En we zullen wel uit eten gaan oid 

_Fieke schreef:Dat wisten ze dus niet. Heb me wel op de lijst gezet.
Als ik wel kan lessen dan ga ik ook uit de manege les. En dan stop ik ook bij jou![]()
Niet omdat ik het niet leuk oid vind maar ik zit al heel lang te twijfelen of ik uit de manege zou gaan.
Nu toch de knoop doorgehakt, wil me vol storten op het rijden met Taco.
Ik hoop niet dat je het heel erg vind![]()
En dat geeft niet joh! Ik vind donderdag prima! Ik zal even op de lijst kijken morgen ochtend.
sniesie schreef:Linda zei dat je wel bij Eric mocht lessen, ze heeft ook "ja" achter je opmerking op de lijst gezet!
As, nogmaals super gefeliciteerd!!!

_Fieke schreef:Jaaa dat heb je zeker nodig!! Een leven met alsmaar paard en werk wordt je ook niet goed van!

_Rijkie_ schreef:Het lukte helaas niet om foto's van de draf en galop te maken.... Ef is een draver en Romina kon het niet hebben dat Ef harder kon draven dan zij, ze was aant strekken om haar bij te houdenNiet normaal!
Uiteindelijk ben ik aangegaloppeerd, ik ging in volle galop en die draver kon me gewoon bijhouden in draf
Ziet er echt niet uit![]()

212, dus eigenlijk net aan (je moet 210) maar meer was het ook niet waard haha. Ging niet lekker