Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nortella schreef:yes! een dressuurzadel.. mn kont is verwend, ik hou niet van veelzijdigheids..
en met springen mag ik zadel van de baas lenen.. en ik ben aant sparen voor een springzadel.. en ben al hart op weg..!
met deze heb ik ook JT gedaan... is t zelfde zadel wat Sas op Joep heeft liggen

Maarja, het is natuurlijk maar wat je gewent bent!
Nortella schreef:Rossner amerika

ik zeg hier HOE! en Noor kijkt half slapend op.. he? 
Iriis_ schreef:Nortella schreef:yes! een dressuurzadel.. mn kont is verwend, ik hou niet van veelzijdigheids..
en met springen mag ik zadel van de baas lenen.. en ik ben aant sparen voor een springzadel.. en ben al hart op weg..!
met deze heb ik ook JT gedaan... is t zelfde zadel wat Sas op Joep heeft liggen
Mijn springzadel zit ook heeeeerlijk!
We rijden er nu alleen al anderhalf jaar dressuur op
Dus nu wil ik toch eigenlijk wel weer een dressuur zadel!
Maar mijn lijkt het echt niet lekker om met een dressuur zadel
in het bos te rijdenMaarja, het is natuurlijk maar wat je gewent bent!
en ik ben nog wel aant twijfelen welk zadel ik zal meenemen als ik r 2 heb.. Nortella schreef:
hihi sorry.. vind het leuk om foto's te lzaten zien.. vind deze foto hilarischik zeg hier HOE! en Noor kijkt half slapend op.. he?

Of ben je gewoon gaan zitten?
Ben echt benieuwddd
Nortella schreef:jep het is maar wat je gwend bent, dit zadel zit echt ontzettend lekker.. ik kan hier rustig dagen op rijden zonder pijn aan mn kont..en ik ben nog wel aant twijfelen welk zadel ik zal meenemen als ik r 2 heb..
maar dan zit ik ook weer met de dekjes.. pff dilemma!
)
* 
Iriis_ schreef:Nortella schreef:jep het is maar wat je gwend bent, dit zadel zit echt ontzettend lekker.. ik kan hier rustig dagen op rijden zonder pijn aan mn kont..en ik ben nog wel aant twijfelen welk zadel ik zal meenemen als ik r 2 heb..
maar dan zit ik ook weer met de dekjes.. pff dilemma!
Jaa dat heb ik ook, ik heb zoo veel leuke dressuur dekjes, maar helemaal geen dressuur zadel..
Echt stom is dat, die zie die dekkie's gewoon weg rotten in de kast (arme dekjes![]()
)
Maar ik ga altijd een beetje in mijn beugels staan met galloperen enzo
En dan vind ik bij een veelzijdigheids zadel je beenligging makkelijker zeg maar
ze zullen altijd welkom zijn hihi

Iriis_ schreef:Nortella schreef:
hihi sorry.. vind het leuk om foto's te lzaten zien.. vind deze foto hilarischik zeg hier HOE! en Noor kijkt half slapend op.. he?
Hahahaa, aaaah vet lief!![]()
Ik wouw trouwens dat ik zo op Valentino kon gaan zitten
Nog nooit geprobeerd eigenlijk..
Heb jij Noor daarin getraint?!Of ben je gewoon gaan zitten?
![]()
Maaruuhhh, waar blijft dat idee van Kathinka nou?Ben echt benieuwddd
![]()
En wil je nog een atva ?
raar paard is het.. en dat te bedneken dat sommigen er met zadel na het rijden haar niet eens uit durven te stappen

Nortella schreef:
Nortella schreef:jep das waar... maar met buiten rijden ben ik gewend om mn dressuur zadel er op te leggen..
ach.. ik wil wel voor je dekjes zorgen hoor..ze zullen altijd welkom zijn hihi
![]()
he oliebol.. ik niet welke foto ik wil..

is je bank zo rijk?
Nortella schreef:luxee!is je bank zo rijk?

Hilde_q schreef:nja ik wil zeker een bananentas weet je hoe handig

Iriis_ schreef:*Banaantas is zo goed als geregeld*
Nortella schreef:Hilde_q schreef:nja ik wil zeker een bananentas weet je hoe handig
leukleukleuk! hebbe we straks allemaal een banana tas!;)
ach geeft toch niet van je zadel! alsie maar goed zit..!