en
doei ik ga weer
ga naar me veulie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

AnneOmie schreef:Zaterdag was ook weer top en we hebben heel wat afgelachen
Springles was druk en gezellig! We hebben weer flink gelachen. Omar ging weer als een speer
Ligt iedereen nog in zijn bedje

Dat klinkt niet best zeg
Gelukkig hadden ze de deuren dichtgedaan op stal. Arme paarden. De kids mochten gisteren dus niet buitenspelen?

Zal eens kijken als het van het weekend mooi weer is om foto's van Omar met zijn nieuwe dekjes te maken! Ik ben gek op foto's dus foto's van jouw paardenbeesten zijn altijd welkom!
Mooi kleurtje hoor! Jij hebt hem toch ook Karin? 

)
ga ik vanavond rijden met m'n nieuwe dekje en dan komen er uiteraard foto's

Dabo schreef:Irmgard belde een uurtje geleden dat de bovenluiken op stal gesloten waren vanwege de brandlucht. Nu is het alweer opgeklaard gelukkig!
Kan nog dagen duren voor de brand geblust is hoor ik
Hoe gaat het met Bo, Bren? hechies er al uit? en mist hij zijn mama nog? En Pascha? is die nog op zoek naar haar kind?
Zullen wij zaterdag als het knap weer is eens een stukje Twiske gaan doen....??![]()

die die kan pesten 
maar voor de rest gaat en is ze weer normaal pascha
Zaterdagmiddag maar he? Hoop wel dat het niet zo hard waait dan, want dat deed het vandaag dus wel..
Dabo schreef:Hee super, afgesproken dan!Zaterdagmiddag maar he? Hoop wel dat het niet zo hard waait dan, want dat deed het vandaag dus wel..
Het begint er op te lijken dat 2007 toch nog niet echt jullie jaar gaat worden he...
gvd