Ik was gevallen op die driesprong van smalle boomstammetjes waar water tussen lag. In de landing van de tweede lag water en Corion zag dat toen hij boven de sprong zat en landde echt helemaal rechts van de hindernis. Dit had ik niet verwacht, dus hing ik er naast. Gelukkig niet in het water zelf gevallen, maar ik heb behoorlijke spierpijn!
Hoorde inderdaad van Maris dat het goed gaat met hem! En dat hij steeds Klazien lastig valt als ze de box van Colorado uitmest.
Jeetje zelfs met een dubbele verdoving er nog doorheen! Pffff...
Ni_en_ke
Geplaatst: 05-08-10 20:25
Hallo allemaal!!! Zo ik zit hier in Italië aan de Adriatische zee, heb ik de hele dag alleen maar regen! Toen ik bedacht had dat ik dan maar een wifi kaart ging kopen en op bokt ging kijken..... hadden ze natuurlijk siësta hahaha! Dus nou maar even kijken naar de verhalen hier!
Mooië foto's allemaal!!! Spannend Louis! Ik ben benieuwd of die 3 jarige het gaat worden hahaha zou wel leuk zijn weer zo'n jong ding!
Nou gelukkig geen wilde verhalen hier te lezen over Nike hahaha! (wel stom hoor zo lang weg zonder je paard) Ik ga nog maar eens een boekje lezen in de schommelstoel voor de tent haha
Zijn mooie paardjes CB Jammer dat er nog niks bij zit waarvan je zelf denkt 'wauw'.. Maar goed wat niet is kan nog komen, er kan vanzelf wat op je pad vallen he
We krijgen er binnenkort trouwens weer een zwart mormel bij op stal (A)
nou.. er zat er wel 1 bij waarvan ik dacht 'Wowie!!' Maar dit paard heb ik alleen nog maar op de wei gezien. Dus ikheb nog geen goed beeld hoe hij kan bewegen en of hij aanleg heeft voor springen. Maar daar gaan we vandaag achter komen, want afgelopen week hebben ze hem uit t koppel gehaald, zodat ik hem vandaag in de bak kan zien lopen en springen... spannend!!
Maar... nog een zwart mormel?? Hebben jullie er weer een paardje bij??
Heej Nienkie!! Balen van de regen... maar hier regent t nu ook.. dus je mist niks Met Nike gaat het goed hoor! Elke keer als ik naar Mika ga, heb ik ook even met Nike geknuffeld. Hij staat er rustig bij, en zijn stal wordt netjes bijgehouden Misschien kom ik dus met een jong paardje thuis! Kunnen we tegelijkertijd beleren... hihi.. dat zou leuk zijn!
Nog heel veel plezier en wanneer zijn jullie weer terug??
Anoniem
Geplaatst: 07-08-10 11:03
CB; ik heb zelf een paardje gekocht Van mn eigen salarisje Het is een echte Vincent, alleen dan wat ouder, breder [vooral vet ook wel] en ze heeft een gasknopje hebben we al ontdekt :p Leuke is alleen dat ik ging kijken voor een belg veulen omdat ik erbij blijf dat ik ze gewoon geweldig vind, en daar dus geen 'wauw' tegen kwam, en wat verder ging kijken dan m'n neus lang is... Ja en toen zag ik een Ahoy en toen was het Veni, Vidi, Vici , zo ongeveer :p