Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

haha
vanmiddag ben je er toch? lekker naar buiten, knap je van op

Zwartwitje schreef:Nouja, zeg, een stiller iemand? Ik kan me bij jou nu niet echt voorstellen dat je zo luidruchtig bent
Maargoed, niet getreurd, het is ook wel goed om een aantal kamers te bekijken en/of afgewezen te worden. Dan weet je een beetje wat je kunt verwachten de volgende keer. Was het wel een leuke kamer? Beetje dicht bij het centrum en het station enzo?

). De andere kamer had een ingebouwde kast en een wastafel, maar keek uit op de fietsenstalling. Op nog geen minuut van het centrum en ook met de uiterwaarden heeel dichtbij. Wel lag het huis aan een redelijk drukke weg maar de kamers lagen aan de achterkant. Busstation was 5 minuutjes fietsen, nog niet eens denk ik, campus (ook al is het helemaal aan de andere kant van wageningen) 10-15 minuten, station een half uur ofzo.
).

bruine schreef:gisteravond marianne gesproken, en ze krijgt echt al een buikje

ben zo trots op:D

is dat een IJslanderzadel? Die zien er toch ook ongeveer zo uit?
Hoe was je buitenritje vrijdag Annemarie? Joey meegenomen?
Het was echt super, veel gedaan, weinig geslapen en dan zo naar school
Maar goed, het was echt top

Maar ik was wel weer droog over
) Uiteindelijk is iedereen daar trouwens nat geworden. We probeerden met een vlot naar de overkant te komen (en dan een nieuw record: 7) Onze groep van elf was verzopen. Daarna verdorie een uur op de buschaffeur staan wachten, want de buschaffeur deed ook mee met het parcours en was als laatst. Brrr... 

, hij deed opzich wel zijn best, maar was zo afgeleid.

Dus dat gaat heus lukken.