Volgende week kom ik weer kijken! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Volgende week kom ik weer kijken!
hestejente schreef:Hee wat leuk Roos! Fijn dat het goed ging met Otis! Peter is nou denk ik al een beetje gewend, vorige keer had hij natuurlijk geen idee wat voor soort groepen hij zou aantreffen en nou was hij beter voorbereidVolgende week kom ik weer kijken!

Dominiqueee schreef:hestejente schreef:Hee wat leuk Roos! Fijn dat het goed ging met Otis! Peter is nou denk ik al een beetje gewend, vorige keer had hij natuurlijk geen idee wat voor soort groepen hij zou aantreffen en nou was hij beter voorbereidVolgende week kom ik weer kijken!
Zaterdag, bij onze les gaf ie ook al stukker beter les vond ik! Niet dat het die vorige keer slecht was ofzo, maar er zit zeker vooruitgang in!
en de herkansing vandaag ging ook best aardig, ben nu alleen doodop! Volgende week nog een, als ik die ook haal kan ik in september weer es afstuderen, yay! 

mAnDyXX schreef:Goed gedaan Pauline hopen dat je dan mag afstuderen wat deed je precies?
hestejente schreef:mAnDyXX schreef:Goed gedaan Pauline hopen dat je dan mag afstuderen wat deed je precies?
Bachelor Engels
mAnDyXX schreef:hestejente schreef:
Bachelor Engels
en zn koppie is ook wat dikker, maar omdat hij nog niet eet moet hij nog een nachtje blijven.