Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

voicenel schreef:Leuk hoor Bar, jammer dat de laatste foto het niet doet!
Was dit bij de kroo?
hij had het gister ook zo koud bij de braamhof.

is ie een beetje goed aan het genezen? En hoe is het nu met Daniël? een stuk beter hoop ik? Hopelijk komt er nu eens een periode van beter -zijn want dat gekwakkel van Daniël is ook niks...
Hoop dat het snel beter gaat! En natuurlijk ook met Daniël: hij zat gisteren echt niet lekker in zijn vel! Lekker uitzieken dus!
Petra had vaak les van hem en leerde mij zo ook weer veel dingen, ik vond zijn tips altijd erg goed. Zelfde geld voor longeren. Ik vond het bij Nero altijd erg leuk om te doen, wil wel eens komen kijken als je aan het oefenen bent! We hebben het trouwens ook nog eens geprobeert bij Shaar, weet je dat nog Bar?
M'n been is nog wel errug dik, dus ik hoop dat dat snel eens minder gaat worden, want het is én geen fijn gevoel én zo schiet het herstel ook niet zo hard op. Heb wel steeds meer afleiding; gisteren heeft Thirz me meegenomen naar stal, vanochtend is Cis geweest. Gezellig dus!

Hoe is t daar nu mee? doet hij t weer een beetje?
Beterschapjes!
Zelf vindt ze t dus ook leuk als ze t zo lekker snel oppakt
leuk!
Beetje jammer, voelde me net wat beter. Nouja, nog 2 daagjes ploeteren en dan daarna vakantie om lekker bij te tanken! 
Hij had het dinsdag idd al moeilijk. Beterschapjes, ook voor jou met je vinger. En veel plezier van t weekend!
Heb jij ook vakantie volgende week?
Nog even doorzetten en je hoeft de hele week niet naar school! Je kan t!
Ze liep echt te draken om maar niet te hoeven doen wat ik van dr vroeg. Maar we zijn weer back in training, dus komt vast goed! Ga zo weer verder oefenen met dr en dan weer aan t werk
Citaat:Nouja, nog 2 daagjes ploeteren en dan daarna vakantie om lekker bij te tanken!
das niet eerlijk, jij wel vakantie en ik niet!
Thirz fanatiek met dressuren, en ik fanatiek met grondwerk. Ik zal Raymond vandaag mailen als ik zijn mailadres nog heb. Anders kan ik daar wel makkelijk aankomen dus dat moet geen probleem zijn. Op de staldag zullen jullie Nous zelfstandig een rondje spaanse pas zien doen, stijgeren, gaan liggen etc. Dat wordt dus spectaculair
Nee hoor, dat is mijn doel niet. Ik wil gewoon dat Nous een paard wordt dat niet altijd vast hoeft te staan en naar een paar commando's leert luisteren. Moet te doen zijn!

Thirz schreef:Ik heb t ook megadruk...ben blij als de kids van mn werk volgende week weer naar school gaan!

Arme Kim, geen vakantie... Das waar.. Jij hebt veel minder vakantie hè, wist ik eigenlijk. Jammer! Voel jij je al wel weer wat fitter trouwens?
Maar dat zetten we in de vakantie op een rij en dan komt t helemaal goed 
Wel wat geregel zo zelf, maar ik ben zó blij
Nu hoef ik de maandag na de vakantie ook niet meer uit de andere opdrachten te kiezen of te loten ofzo
En ik heb ook even een leuk minor-maatje geregeld die met me mee wil doen, dus komt helemaal goed! 
haha Ze kijkt er idd ook erg blij van op de foto 
Gaaf! Citaat:Op de staldag zullen jullie Nous zelfstandig een rondje spaanse pas zien doen, stijgeren, gaan liggen etc. Dat wordt dus spectaculair
haha
En op Cinahl, Cochrane en Sumsearch ook (bij mijn weten). Vanuit school hebben we daar een acount van. Wel leuk dat je het aanbood
Zou wel rot zijn als je dat steeds op school zou moeten opzoeken.
Beterschapjes met Daniel nog! Al is t natuurlijk wel een goed teken dat hij zo vrolijk blijft.
Anne_87 schreef:Inderdaad veel zieken weer.. In de trein ook weer een hoop gesnif en gesnotterBeterschapjes met Daniel nog! Al is t natuurlijk wel een goed teken dat hij zo vrolijk blijft.
Dat gespuug, oorpijn en keelpijn mag van mij hier vér uit de buurt blijven!
Hahaha Zal de leukste vanaaf wel plaatsen
Haha niks dus Nous, je moet gewoon weer aan de bak! Maar echt super dat jullie weer aan het trainen zijn en dat Kims lekker aan het vrijheidsdressuur gaat! Over een week hoop ik weer mobiel te zijn; laat je dan eens weten wanneer je gaat oefenen Kims, dat wil ik wel eens komen kijken als je het leuk vindt!