manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 22:54

O fijn thirz, dat het rijden goed gaat!
Hoelaat gaan jullie morgen naar stal?
Ik kan jullie wel even samen 20 minuutjes lesgeven, dan kan je daarna nog een buitenritje doen.
Laat maar weten, ik wil zoiezo even gezellig langskomen!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 18:39

Ennn weer een puntje erbij gereden Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 20:40

Paar foto's van vandaag:
Afbeelding

Afbeelding

Wijken
Afbeelding

SB
Afbeelding

Afbeelding

Veel foto's zijn bewogen Boos!

Afbeelding

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 21:31

Leuk hoor Bar, jammer dat de laatste foto het niet doet!
Was dit bij de kroo?

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-08 23:34

voicenel schreef:
Leuk hoor Bar, jammer dat de laatste foto het niet doet!
Was dit bij de kroo?

Nope, heinkenszand, stal vermue...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 18:25

Stil hier.......

Bianz hoe ist nu met je?

Ik heb me opgegeven voor de wedstrijd van 26 april.
Had afgelopen zaterdag geen les, omdat ik heel de week niet had getraind omdat ik ziek was.
Dus we konden niet kijken welke klasse ik het beste kan doen, maar ik heb me opgegeven voor L1 omdat me dat wel een uitdaging lijkt.
Ga dus hard trainen!!!

Gisterochtend zat ik nog bij de huisartsenpost, ging met wilco eigenlijk naar de kerk, toen we daar een heel krap plekje hadden gevonden om te parkeren, stapte ik even uit de auto om te kijken hoeveel ruimte wilco nog had.
Ik had mn portier opengelaten omdat ik gelijk wilde zeggen hoever hij nog achteruit kon, maar hij dacht ik trek de deur dicht anders zie ik mn spiegel niet en toen pakte ik net de deur vast, dus zat mn middelvinger ertussen.
Die was helemaal opengebarsten en moest gehecht worden.... au au au.
Heb ik weer....grrrr

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 09:00

Auwww nel! Klinkt erg pijnlijk! Beterschap!!! Waar ga je op wedstrijd 26 april?

Hoe is t nu met jou Bianz? Gaat het al wat beter met je knie?

En Cis, ben jij ook weer terug?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 10:34

Die oefenwedstrijd bij de kroo, voor fjorden, haflingers, friesen, etc...

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 12:52

Aha de My special horse competition ofzo... is onderling toch?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 19:22

ja klopt!

Wat is het toch stil

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 09:10

Mn arme Daniël heeft koorts Verdrietig hij had het gister ook zo koud bij de braamhof.
Ik had hem gister voor mn andere les in ritthem snel naar mn schoonmoeder gebracht zodat ie niet meer in de kou hoefde te zitten en nu heft ie koorts.
Baal ervan want hij is nu zo zielig!!! Ach gut
Naja hoop dat ie voor vrijdag beter is want dan gaan we een weekendje weg.

Voor jade wordt het een periode van hopelijk veel leren en hard werken. Knipoog
En dan komt het helemaal goed met mariekje dr knappe pony!!!

Thirz: nog spierpijn van t lessen?
Weer veel dingen opnieuw moeten oppakken zeker?

Jammergenoeg kan ik volgende week pas weer lessen.
Maar vakantie is ook leuk!

Nou ik ga nog even op mn bed liggen want Daniël slaapt ook lekker!!!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 09:11

tjonge, dit is echt een Barbara en Neline pagina....

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 11:29

haha, hier ben ik ook weer hoor! Ik heb het de afgelopen dagen veel te druk gehad met school, dus bokt schoot erbij in Knipoog

@ Bar: fijn van je punt!
@ Nel: autsj, je vinger Scheve mond is ie een beetje goed aan het genezen? En hoe is het nu met Daniël? een stuk beter hoop ik? Hopelijk komt er nu eens een periode van beter -zijn want dat gekwakkel van Daniël is ook niks...

Ik ben met Nous begonnen met vrijheidsdressuur. Ze pakt het echt super op! Alleen vind ik het soms wel moeilijk om te bepalen hoe iets aangeleerd kan worden, en als ze het niet begrijpt hoe ik dat het beste kan corrigeren. Als iemand een instructeur/trice weet die daar les in kan geven, hoor ik het graag! Wil wel eens een lesje erin krijgen.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 12:47

Leuk joh Kim!
Is je buik trouwens al een beetje aan het groeien? Ik wil foto!

Arme Daniël weer ziek, hij heeft niet zo'n beste weerstand wel? Beterschap voor je kleine ventje!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 13:07

Hoi! En daar ben ik ook weer Knipoog
Het verhaal van je vinger was live ook erg eng Nel: zie nog steeds een opengebarsten worstje voor me Tong uitsteken Hoop dat het snel beter gaat! En natuurlijk ook met Daniël: hij zat gisteren echt niet lekker in zijn vel! Lekker uitzieken dus!
Bar natuurlijk gefeliciteerd met je punt; wat zijn eigenlijk de vooruitzichten; hoever denkt bv. Leunus dat je met Shaar kunt komen?
Kims, hoe is het nu met je? Voor het vrijheidsdressuur hadden we bij Nero de overbekende Raymond Knipoog Petra had vaak les van hem en leerde mij zo ook weer veel dingen, ik vond zijn tips altijd erg goed. Zelfde geld voor longeren. Ik vond het bij Nero altijd erg leuk om te doen, wil wel eens komen kijken als je aan het oefenen bent! We hebben het trouwens ook nog eens geprobeert bij Shaar, weet je dat nog Bar?
Vandaag ben ik van 2 krukken in huis naar 1 kruk gegaan, feest!! Haha! M'n been is nog wel errug dik, dus ik hoop dat dat snel eens minder gaat worden, want het is én geen fijn gevoel én zo schiet het herstel ook niet zo hard op. Heb wel steeds meer afleiding; gisteren heeft Thirz me meegenomen naar stal, vanochtend is Cis geweest. Gezellig dus!
Tot laters!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 13:12

Wat balen dat je been nog zo dik is Bianz! Snap dat dat geen lekker gevoel is!

Haha ja ik weet t nog t longeren met Sharon, was best leuk!
Ik heb dr gisteren gelongeerd met pessoa, Sharon luisterd echt zo goed naar de stemhulpen, kon haar heel langzaam laten galoperen en dan de overgang van galop naar stal laten maken en ook van stap naar galop. Ze werd er alleen nogal jolig van!

Leunus denkt dat ik sowieso wel in het Z1 moet kunnen komen, we zullen zien of t gaan lukken. Zolang we er beide maar plezier in hebben vind ik het goed!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-08 13:19

Laat ook weer eens wat van zich horen Lachen
Gefeliciteerd met je puntje erbij Bar! Haha!
Met plezier op naar t Z1 Knipoog

Ow hè bah.. klinkt lekker van je vinger nel Scheve mond Hoe is t daar nu mee? doet hij t weer een beetje?
En arme Daniel... Rot dat hij weer ziekjes is Ach gut Beterschapjes!

Kims ga je morgen of overmorgen nog naar school? Hoe laat? En leuk hoor vrijheidsdressuur met Nous Haha! Zelf vindt ze t dus ook leuk als ze t zo lekker snel oppakt Ja leuk!
Hoe is t met je misselijkheid?

Jeej! Goedzo Bianz! Lekker nog maar 1 kruk in huis Haha!
Wel jammer van je nog dikke been... Hopen dat t snel slinkt idd! *duimt*

Phoe.. vandaag lekker een dagje 'vrij'. Moet nog behoorlijk wat doen aan school: 3 engelse evidence artikelen lezen, een scriptie over de CO-OP lezen, een portfolio bewijs maken en nog wat lessen voorbereiden. Drukdrukdruk en heel handig voel k me net nie fit Scheve mond Beetje jammer, voelde me net wat beter. Nouja, nog 2 daagjes ploeteren en dan daarna vakantie om lekker bij te tanken! Haha!
Ben jij volgende week ook nog thuis bij je ouders Bianz?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 09:55

Ik heb t ook megadruk...ben blij als de kids van mn werk volgende week weer naar school gaan!

Bar: goed van je winstpunt weer zeg! Nog maar 4 te gaan! Wil je dan gelijk naar M2? Echt tof dat Leunus je in de Z ziet, binnenkort oefenen met stang en trens Knipoog
Nel: wat vervelend dat Daniel weer koorts heeft Ach gut Hij had het dinsdag idd al moeilijk. Beterschapjes, ook voor jou met je vinger. En veel plezier van t weekend!
En Kims gaat lesnemen van Raymond: das cool! Kan jij een keer op de staldag een demonstratie doen met Nous dr kunsten Lachen Heb jij ook vakantie volgende week?
Anne ook al niet fit Scheve mond Nog even doorzetten en je hoeft de hele week niet naar school! Je kan t!
Bianz zat dinsdag echt te verkleumen van de kou, maar ze heeft weer paarden-energie opgedaan. Top dat je al met 1 kruk loopt, nou nog dunner worden. Voor je t weet zit je alweer op een paard Lachen

Heb geen spierpijn meer gehad van de les hoor Nel, Nous misschien wel Clown Ze liep echt te draken om maar niet te hoeven doen wat ik van dr vroeg. Maar we zijn weer back in training, dus komt vast goed! Ga zo weer verder oefenen met dr en dan weer aan t werk Doei!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 11:20

Nou Bianz, dat gaat de goede kant op! Voor je het weet huppel je weer vrolijk rond Haha!

Citaat:
Nouja, nog 2 daagjes ploeteren en dan daarna vakantie om lekker bij te tanken! Haha!

He, houd eens even je mond jij! Nors opkijken das niet eerlijk, jij wel vakantie en ik niet!
Ben je je evidenced-based artikelen een beetje doorgekomen? Kan jij trouwens vanaf thuis op PubMed of niet? Anders kan je mijn ERNA account wel gebruiken, dan hoef je niet perse op school alles op te zoeken.

Nous gaat het erg zwaar krijgen aankomende tijd Extreme duivel Thirz fanatiek met dressuren, en ik fanatiek met grondwerk. Ik zal Raymond vandaag mailen als ik zijn mailadres nog heb. Anders kan ik daar wel makkelijk aankomen dus dat moet geen probleem zijn. Op de staldag zullen jullie Nous zelfstandig een rondje spaanse pas zien doen, stijgeren, gaan liggen etc. Dat wordt dus spectaculair Knipoog Nee hoor, dat is mijn doel niet. Ik wil gewoon dat Nous een paard wordt dat niet altijd vast hoeft te staan en naar een paar commando's leert luisteren. Moet te doen zijn!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 15:07

Natalie was vandaag Vanity aan t rijden en die had dr fototoestel mee, ze had ook foto van mij gemaakt; zie Nous dr blije hoofd Clown

Afbeelding

Jammer dat jij geen vakantie hebt Kims Ach gut

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 15:38

Hoi hoi, eindelijk weer wat leven hier!!!

Kims; wat leuk "vrijheidsdressuur" dat gaat vast goedkomen.
Zeker als je straks les hebt van Raymond!
Met Daniël gaat het al beter, hij heeft nog wel koorts maar is vrolijk, hij eet en drinkt goed en slaapt goed.
Maar hij gewoon ontzettend verkouden.

Maar ik had gister en vanmorgen ook koorts dus het zit allemaal gewoon in de lucht denk ik.
Want ik ken zoveel mensen die nu verkouden zijn en koorts hebben, maar ook veel die moeten spugen en keel/oorpijn hebben.

Mariekje; ben jij al beter?
Is het nog gelukt met slobber inkopen te doen?

Bar: Ja daniël is sinds dat ie bij het kinderdagverblijf zit meer ziek, maar dat komt doordat hij daar zoveel virusjes oppakt van al die andere kindjes daar.
Dus hij bouwt nu gewoon zn weerstand op en is over een paar jaar super sterk denk ik.

Bianz; is je been al geslonken?
Hoop het voor je!!!

Anne; lekker hoor bijna vakantie! zeker als je je niet helemaal fit voelt!!!
Met mijn vinger gaat het stukken beter, de wond is paars/zwart en nu eindelijk dicht.
Het doet nu ook niet zo'n pijn meer!

Thirz; wat fijn dat jullie weer zo lekker aan t trainen zijn!
Werdt wel weer eens tijd!
En nu op naar een jaar zonder zorgen over nous.
Maar lekker trainen en buiten rijden!

Ik heb zo'n zin in de zomer!!!
Ik hoop dat de paarden vanaf april al op de wei mogen, want dan kan ik lekker vroeg komen!
Maar het is even wachten op het weer!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-08 17:54

Thirz schreef:
Ik heb t ook megadruk...ben blij als de kids van mn werk volgende week weer naar school gaan!

hihi, worden ze niet net als de rest van de mensen wat suf en duf van dit saaie grauwe weer? Nog maar een paar dagjes Thirz, dan mogen ze weer lekker op school hun energie kwijt raken Haha!

Ach gut Arme Kim, geen vakantie... Das waar.. Jij hebt veel minder vakantie hè, wist ik eigenlijk. Jammer! Voel jij je al wel weer wat fitter trouwens?
Ik ben stiekem toch wel heel blij dat ik wel ff een weekje rust heb. Even lekker bijtanken en lekker uitslapen om daarna de rest van het drukke kwartaal weer aan te kunnen. Zo aan t begin van t kwartaal mis je dan net even t overzicht tussen al die grote projecten. We hebben het minorthema, we beginnen al met ons minorproject, we hebben een "ondersteuning van zorgprocessen" project en dan de gewone lessen. Gaat allemaal wel weer lopen hoor, maar zo met het opstarten van die langdurige projecten is het dan net even een rommeltje in mn hoofd Vork Maar dat zetten we in de vakantie op een rij en dan komt t helemaal goed Haha!

Trouwens: de opdrachtgever voor mijn minor is mijn vorige stage-instelling Hyper! Wel wat geregel zo zelf, maar ik ben zó blij Haha! Nu hoef ik de maandag na de vakantie ook niet meer uit de andere opdrachten te kiezen of te loten ofzo Go jij! Go jij! En ik heb ook even een leuk minor-maatje geregeld die met me mee wil doen, dus komt helemaal goed!

Fijn dat je vinger niet zo'n pijn meer doet! En dat dichtgaan duurt dan zo lekker lang hè. Lekker beweeglijk zo'n vinger. Je hebt Wilco toch wel even bedankt zeker? en of hij een volgende keer de deur gewoon maar open wil laten, of ff wil waarschuwen? Tong uitsteken

En Thirz en Kim die Nous lekker aan het aftrainen zijn Duivel haha Ze kijkt er idd ook erg blij van op de foto Tong uitsteken
Wel een multi-culti paard dan straks hoor: springen, dressuur, vrijheidsdressuur en een hert nadoen! En ook wel lekker dat je zo toch op een leuke, nuttige manier met Nous bezig kan zijn Haha! Gaaf!
Citaat:
Op de staldag zullen jullie Nous zelfstandig een rondje spaanse pas zien doen, stijgeren, gaan liggen etc. Dat wordt dus spectaculair

Kom ik zeker kijken Knipoog haha
En ik kan thuis gewoon op PubMed hoor Ja En op Cinahl, Cochrane en Sumsearch ook (bij mijn weten). Vanuit school hebben we daar een acount van. Wel leuk dat je het aanbood Lachen Zou wel rot zijn als je dat steeds op school zou moeten opzoeken.
De evidence was dit keer al voor ons uitgezocht door de ET uit de praktijk die het college gaf en de bijbehorende opdracht. We hoefden het alleen nog maar te lezen en te verwerken in de presentatie over die behandelmethode en het behandelplan.

Inderdaad veel zieken weer.. In de trein ook weer een hoop gesnif en gesnotter Vork Beterschapjes met Daniel nog! Al is t natuurlijk wel een goed teken dat hij zo vrolijk blijft.
Dat gespuug, oorpijn en keelpijn mag van mij hier vér uit de buurt blijven! Nagelbijten / Gniffelen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 20:08

Anne_87 schreef:
Inderdaad veel zieken weer.. In de trein ook weer een hoop gesnif en gesnotter Vork Beterschapjes met Daniel nog! Al is t natuurlijk wel een goed teken dat hij zo vrolijk blijft.
Dat gespuug, oorpijn en keelpijn mag van mij hier vér uit de buurt blijven! Nagelbijten / Gniffelen

Haha ja van mij ook hoor!
Maar het is toch wel in de buurt.
Ga toch morgenochtend voor de zekerheid met Daniël maar even langs de huisarts, want volgens mij heeft ie ook oorpijn... Verdrietig
We vertrekken met vakantie rond half 1 dus ik hoop dat ik sochtends nog even bij de dok. langs kan!
Zaterdag willen we met alle kinders naar plopsaland, dus ik wil wel dat ie dan weer beter is!
Duimen jullie voor me?

Kims hoe voel je, je nu?
Nog misselijk of krijg je nu andere kwaaltjes... Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-08 18:41

En was Daniel beter Nel? Was t leuk in Plopsaland?

Ow en Marieke, het waren slechts 116 foto's en filmpjes Haha! Hahaha Zal de leukste vanaaf wel plaatsen Ja

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 18:46

Hoihoi!
Whaha die foto van Nous is zo grappig: grrr ik wil écht niet aan het werk, wat zal ik nu weer eens verzinnen om mezelf een paar weken onberijdbaar te maken? Haha! Haha niks dus Nous, je moet gewoon weer aan de bak! Maar echt super dat jullie weer aan het trainen zijn en dat Kims lekker aan het vrijheidsdressuur gaat! Over een week hoop ik weer mobiel te zijn; laat je dan eens weten wanneer je gaat oefenen Kims, dat wil ik wel eens komen kijken als je het leuk vindt!
Nel, hoe was jullie weekend? Met Daniël alles goed gegaan en is hij nu weer wat aan de beterende hand?
Bar, echt super dat Leunus jullie naar het Z ziet gaan; ben echt superbenieuwd hoe Shaar er met stang en trens uit ziet Lachen
Anne, je hebt vakantie!! Geniet er lekker van! Ik hoop maandag weer naar mijn eigen huis te gaan, dus als je nog steeds van plan bent langs te komen ben je natuurlijk hardstikke welkom, maar dan wel in Middelburg!
Cis, hoe was je rit bij de Ijslander? Gave ervaring?
Marieke, hoe staat de training van Jade? De afgelopen dagen weer een stapje verder gekomen? Ik kom snel weer kijken als ik weer kan!
Ik ben weer een stapje verder: doe al kleine stukjes in huis zonder kruk proberen! Been is nog steeds dik en daardoor nog pijnlijk, maar ja, daar zal ik geduld voor moeten hebben ben ik bang. Donderdag controle, dus dan weet ik meer.
Doeidoei!