Ik mocht gisteren op een nieuw paard in de les, Zenya Niet een heel knap paard maar wel heel fijn. Een vos tuiger die alles nog onwijs spannend vind en ik vind dat ze ook nog wel wat jong aanvoelt. Is ook nog wel jong hoor, denk ene jaar of 5/6. Zal volgende week eens een foto maken. Maar ik ben iig verliefd
Zo mijn dag ging snel voorbij, heerlijk! Vanmorgen eerst even gewacht op de post omdat die er nog niet was. Toen begin van de middag de post gedaan. Toen ik thuis was kibbeling gehaald en gegeten. En toen naar de paarden gegaan, ben daan 2 1/2 uur bezig geweest. Op de terugweg even langs me vader want moest hem even helpen en toen naar huis. Nu zo lekker eten en dan maar gtst van gisteren terug kijken en vnaaf ook lekker bankhangen!
ik vind dat dat niet kan een italiaanse restaurant zonder pizza's belachelijk haha
_Linn_
Geplaatst: 07-12-12 20:42
andrea1992 schreef:
ik vind dat dat niet kan een italiaanse restaurant zonder pizza's belachelijk haha
Nouja hij had een afspraak met de pizzeria er vlakbij. Die man had hem dat pand aangewezen maar wel met hem de afspraak gemaakt dat hij dan geen pizza mocht verkopen omdat die andere pizzeria dat al deed. Dus zodoende.
Hmm heel jammer dat we Willemijn niet hebben, vind deze toch niet zo heel goed. De belangrijkste noot van de hele show miste ze, ze viel 'uit' soortvan zegmaar. Heel jammer. Maar Ferry is wel echt jammie jammie jammie!
Zo Wicked was leuk! Een beetje jammer dat degene die Elphaba speelde soms de noten niet haalde, dr stem viel soms dus gewoon soort van uit. Maar slecht was het echt zeker niet! Vond vooral het duet tussen Fiyero en Alphaba echt heeel mooi!! En Ferry is gewoon echt jammie!!! Heb gewoon Ferry in het eggie gezien, woehooee!!
Helaas proef niet gehaald, had 203 punten. Maar Tango liep lekker, wijken ging echt goed terwijl hij dat heeeeel moeilijk vind en daarbij echt niet meer aan de hulpen is. Dus ik ben tevreden, volgende keer beter!