Ja het was gezellig we waren wel 2x verkeerd gereden hahaha maarja het is ons gelukt uiteindelijk stonden dr mams en Kees al op ons te wachten maarja. Me vader is nog niet thuis die zal wel weer flink wat drankjes achteroverslaan..
Marlous en Ferro dan! Was hij zo mooi genezen van al die wondjes sprong die mafkees weer in de sloot. Als die plekken weg zijn kom je dan ook mooir foto's van Fer maken ?
Halloow! Ik ben ook vrij, ben nu even dingen op tv terug aant kijken, ga dan zo naar de winkel want moet brownies maken voor paardrijden omdat ik dus laatst van Dixie afgevallen was
zoo mijn rijles ging net wel goed Maar me instructrice vindt me maar een vaag kind... De ene keer vindt ze dat ik heel goed rijd, maar 10 minuten daarna maak ik weer zoveel stomme fouten waar ik gewoon kei hard op zou zakken. Ze weet dus niet goed was ze met me aan moet omdat ik zo 'omslachtig' rijd. Maar ze denkt wel dat ik voor hun vakantie (24november) op examen kan mits ik nu heel goed me best ga doen om die foutjes er uit te halen
Ik had toen met me rijlessen opeens ook een enorme dip, het ging gewoon écht niet een paar weken lang! Heb zelfs een x huilend achter het stuur gezeten.... en kijk naar Elis....haar instructrice zei dat ze niet beter werd dan dit....nou dat is positief...en ze is in 1x geslaagd...