Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DewiRox schreef:Ik heb een blokuur biologie, maar het is zo saai. Vooral omdat het zo lekker weer is buiten! Het is eigenlijk echt niet normaal warm, ga vanavond maar naar Annie toe, is beter te doen dan rond drie uur denk ik!
Staat er eigenlijk al iets vast over de meeting? Hoeveel het gaat kosten enzo? Want het is wel zeker dat we gaan western rijden op 5 mei toch?
stunning schreef:Hallo!
Pff ben hier ff een paar daagjes niet geweest, was druk met van alles en nog wat.
Maar ik heb een baan erbij. Had vandaag een gesprek en ben aangenomen! Dus ik kan nu helemaal lekker geld gaan verdienen
Jacquelien_x schreef:Instructieweek 10B
Oké beetje laat, maar ik dacht; laat ik eens op bokt kijken. Maar het is nog niet zeker, mijn paard moet namelijk revalideren van een peesblessure dus het wordt nog erg spannend of we het ook conditioneel gaan redden want de KNHS schijnt toch best zwaar te wezen (althans, dat lijkt me de bedoeling).
Vorig jaar zou ik ook al gaan, met mijn vorige paardje. Maar toen had mn paard ook een blessure, die ik heb ook vanwege alle oliebol verkocht want daarvoor had ie ook al een keer een langdurige blessure gehad.
Dus..... jullie horen nog of ik er écht bij ga zijn!!Ik heb er in ieder geval zin in!
Oké beetje laat, maar ik dacht; laat ik eens op bokt kijken. Maar het is nog niet zeker, mijn paard moet namelijk revalideren van een peesblessure dus het wordt nog erg spannend of we het ook conditioneel gaan redden want de KNHS schijnt toch best zwaar te wezen (althans, dat lijkt me de bedoeling).
Vorig jaar zou ik ook al gaan, met mijn vorige paardje. Maar toen had mn paard ook een blessure, die ik heb ook vanwege alle oliebol verkocht want daarvoor had ie ook al een keer een langdurige blessure gehad.
Dus..... jullie horen nog of ik er écht bij ga zijn!!Ik heb er in ieder geval zin in!
lovestimba schreef:Hoihoi,
Net als ze al zeiden beter laat dan nooit ik hoop dat je er bij kan zijn.
Ik hoop eigelijk ook dat ik er bij kan zijn ik hwb al meer als een maand niet tot nauwelijks gereden ze heeft last van gaar rug en van een oude blessure vrijdag komt de kraker en woensdag gaan.we foto's maken van haar rechter achterbeen dus duimen dat het mee valt