KNHS instructieweek 10!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Re: KNHS instructieweek 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 08:54

Hahahaa niet de computer maar wel mijn telefonXD
Maare goedemorgen zo 3 uurtjes woskunde en dan uit:D

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 09:55

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 11:10

jaa had ik al op het nieuws gezien ik dacht wtf:p

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:17

Ik heb een blokuur biologie, maar het is zo saai. Vooral omdat het zo lekker weer is buiten! Het is eigenlijk echt niet normaal warm, ga vanavond maar naar Annie toe, is beter te doen dan rond drie uur denk ik!

Staat er eigenlijk al iets vast over de meeting? Hoeveel het gaat kosten enzo? Want het is wel zeker dat we gaan western rijden op 5 mei toch?

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 13:34

DewiRox schreef:
Ik heb een blokuur biologie, maar het is zo saai. Vooral omdat het zo lekker weer is buiten! Het is eigenlijk echt niet normaal warm, ga vanavond maar naar Annie toe, is beter te doen dan rond drie uur denk ik!

Staat er eigenlijk al iets vast over de meeting? Hoeveel het gaat kosten enzo? Want het is wel zeker dat we gaan western rijden op 5 mei toch?

volgens mij wel :D :j

staat nog niets over de meeting verder ;)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 14:30

Mmm wannerr horen wij dat dan?

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 14:31

weet ik ook niet :+
Ging elise regelen tog?

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 16:01

IK heb al een mailtje gestuurd hoor. :)

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 16:07

stunning schreef:
Hallo! :D

Pff ben hier ff een paar daagjes niet geweest, was druk met van alles en nog wat :P.
Maar ik heb een baan erbij :D. Had vandaag een gesprek en ben aangenomen! Dus ik kan nu helemaal lekker geld gaan verdienen :D

Jij ook ! *\o/* *\o/*
Waar ga je werken ?
Ik ga bij een pannekoekenhuis werken :j lekker dichtbij, woon in the middle of nowhere :Y)

Jacquelien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:04

Instructieweek 10B :D

Oké beetje laat, maar ik dacht; laat ik eens op bokt kijken. Maar het is nog niet zeker, mijn paard moet namelijk revalideren van een peesblessure dus het wordt nog erg spannend of we het ook conditioneel gaan redden want de KNHS schijnt toch best zwaar te wezen (althans, dat lijkt me de bedoeling).

Vorig jaar zou ik ook al gaan, met mijn vorige paardje. Maar toen had mn paard ook een blessure, die ik heb ook vanwege alle oliebol verkocht want daarvoor had ie ook al een keer een langdurige blessure gehad.

Dus..... jullie horen nog of ik er écht bij ga zijn!! :) Ik heb er in ieder geval zin in!

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:13

Hey!
Beter laat dan nooit ;). Maar jij moet het wel hebben met al die blessures! Misschien kan je je even voorstellen? Wij kennen elkaar namelijk inmiddels al, maar je bent uiteraard van harte welkom!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:13

Jacquelien_x schreef:

Oké beetje laat, maar ik dacht; laat ik eens op bokt kijken. Maar het is nog niet zeker, mijn paard moet namelijk revalideren van een peesblessure dus het wordt nog erg spannend of we het ook conditioneel gaan redden want de KNHS schijnt toch best zwaar te wezen (althans, dat lijkt me de bedoeling).

Vorig jaar zou ik ook al gaan, met mijn vorige paardje. Maar toen had mn paard ook een blessure, die ik heb ook vanwege alle oliebol verkocht want daarvoor had ie ook al een keer een langdurige blessure gehad.

Dus..... jullie horen nog of ik er écht bij ga zijn!! :) Ik heb er in ieder geval zin in!

Hallo, gezellig!
Aan het begin van het topic stelt iedereen zich voor, zullen we dat nog een keerte doen?
dan ga ik eventjes op jou proefiel gluren O:) .

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 17:14

DewiRox schreef:
Hey!
Beter laat dan nooit ;). Maar jij moet het wel hebben met al die blessures! Misschien kan je je even voorstellen? Wij kennen elkaar namelijk inmiddels al, maar je bent uiteraard van harte welkom!

Idd gezellig :D .
welkom :D

Jacquelien_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 18:12

Nou wat een leuke reacties. Ik ga nu even met Zas longeren/stappen, dus zal me vanavond even voorstellen!

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 18:15

Jacquelien_x schreef:
Nou wat een leuke reacties. Ik ga nu even met Zas longeren/stappen, dus zal me vanavond even voorstellen!

Is goed :D :j
Veel plezier bij je paardjee :D .

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 18:26

Hoihoi,
Net als ze al zeiden beter laat dan nooit ik hoop dat je er bij kan zijn.
Ik hoop eigelijk ook dat ik er bij kan zijn ik hwb al meer als een maand niet tot nauwelijks gereden ze heeft last van gaar rug en van een oude blessure vrijdag komt de kraker en woensdag gaan.we foto's maken van haar rechter achterbeen dus duimen dat het mee valt

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 18:34

Ik duim hard met je mee :j . heel veel succes! Komt allemaal wel weer goed. :(:)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 19:02

Ik hoop het maar vast wel maja ik heb echt zin in de meetimg ik heb nog nooi westrn gereden:p

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 19:16

ik ook niet! :P

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 19:24

Maar het lijkt mij echt super leuk

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 19:33

Jacquelien_x schreef:

Welkom :D!!! gezellig hoor. Wij hebben er ook veel zin in.

Ga je 5 mei ook mee naar de meeting. We gaan waarschijnlijk westernrijden in Alphen aan de Rijn :j

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 19:34

Ik kreeg net dit mailtje. Dit is een arragement, maar als we met 6 à 7 mensen gaan is dit echt niet duur.

Hai Elise.

Dat jullie nog geen western gereden hebben is geen probleem.
Dat jullie kunnen rijden is al fijn.

Op donderdag 5 mei is het mogelijk het arangement te rijden.
De kosten hiervan zijn € 125,- voor maximaal 7 personen.
Je krijgt dan een rondleiding,uitleg en begeleiding bij het zadelen en een uurtje westernles.
Tevens na afloop wat te drinken.
Qua tijd komt ons het beste rond 13.00 uur uit maar ik weet niet wat jullie voorkeur heeft.
Later dan 14.00 uur kunnen we niet starten omdat we dan in de knoop komen met de lessen.

Laat maar horen of jullie het zien zitten dan plan ik de afspraak.

Groeten Caroline LSWS

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 19:38

Jacquelien_x schreef:

Kom dr gezellig bij :j
Hoop dat je paardje beter wordt !
lovestimba schreef:
Hoihoi,
Net als ze al zeiden beter laat dan nooit ik hoop dat je er bij kan zijn.
Ik hoop eigelijk ook dat ik er bij kan zijn ik hwb al meer als een maand niet tot nauwelijks gereden ze heeft last van gaar rug en van een oude blessure vrijdag komt de kraker en woensdag gaan.we foto's maken van haar rechter achterbeen dus duimen dat het mee valt

:(:) :(:)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 19:38

Hoeveel word het dan per persoon?

Faya__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-11 19:41

Dat ligt er denk ik aan met hoeveel jullie gaan als jullie met 7 gaan wordt het denk ik 125/7 ?
Iets van 18 euro dan ?