mntj schreef:weer lekker rustig hier hoor.
saaaaaiiiiiii.....
heb weer heerlijk zitten lachen met Najib Amhali, blijf het leuk vinden ook al heb ik het al eerder gezien (al meerder keren zelfs)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

winnitou schreef:mntj schreef:weer lekker rustig hier hoor.
saaaaaiiiiiii.....
heb weer heerlijk zitten lachen met Najib Amhali, blijf het leuk vinden ook al heb ik het al eerder gezien (al meerder keren zelfs)

:winnitou schreef:We gaan zo naar Alkmaar bij de training van AZ kijken en daarna door naar de ijbaan in Hoorn voor Rowan zijn schaatsles... ja de dag is weer gevuld. Rowan gaat vanavond naar zijn vader en dan heb ik een avondje voor mijzelf... weet alleen nog niet wat ik ga doen....
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Afgelopen weekend heeft Wesley ook voor het eerst geschaatst, maar dan in Alkmaar. Hij had nog nooit met schaatsen op het ijs gestaan, dus hij begon met zo'n rekje. Na een uurtje, waarbij hij - heel lief - door een vriendje werd geholpen, schaatste hij helemaal los! Geen idee tot wanneer de ijsbanen open blijven, maar het was wel leuk genoeg om het nog een keer te doen!
Leuk is dat he! Alleen jammer dat Zaandam nooit de ijsbaan heeft gekregen waar jaren over gesproken is (we hebben hier toch zelfs een partij die zo heet) dan zou je ook wel wat sneller gaan.
Rowan heeft volgende week maandag een (soort) elfstedentocht (op de ijsbaan). en die week daarna nog op zaterdag en zondag les en dan is het schaatsseizoen ook (bijna) afgelopen (Hoorn is 27 maart de laatste dag, is een week verschoven met i.v.m. een week later starten van het seizoen).
xan schreef:nog een:
Een ridder krijgt van de kasteel heer een zwaard en gaat met zijn paard naar het bos om het te testen. Hij slaat met een klap een boom doormidden, en nog één en nog één. Todat hij een boskabouter tegenkomt en uithaald om hem door midden te splijten. De kabouter schrikt en zegt snel: 'Als je mijn leven spaart mag je 2 wensen doen.' De ridder denkt na en zegt dan: 'Ik wil dat ik onsterfelijk word.' De kabouter knipt met zijn vingers. 'KLAAR.' 'En ik wil net zo'n groot geslachtsdeel als mijn paard.' De kabouter knipt weer met zijn vingers. 'KLAAR.' De ridder springt op zijn paard en rijd terug naar de kasteelheer. Als hij daar aankomt verteld hij alles. De kasteelheer gelooft hem niet. De ridder zegt: 'Pak mijn zwaard en doorsteek mij.' De heer steekt de ridder maar er gebeurd niets. De heer zegt: 'En nou wil ik dat geslachtsdeel van je zien.'De ridder doet zijn kleed omhoog en............................'SH*IT', zegt hij, 'Ik heb de merrie meegenomen

winnitou schreef:Sandra hoe heeft Roan gespeeld vandaag (en heb jij je nog een keer lekker omgedraaid)
en Xan heeft Mart ook gespeeld?