Nou als dit betekend dat ik me toets heb gehaald, dan moet ik me verslag nog voldoende halen. Die heb ik ook al 2x over gedaan en zou dus eigenlijk niet nog een keer over mogen, maar als ik dan die toets heb gehaald mag dat wss wel...dat ga ik dus ook morgen vragen. Dus dan ga ik bij die docent op schoot zitten om me te helpen met dat verslag Maar me laatste verslag was een 5, dus dat is nog een klein beetje verbeteren en dan heb ik die voldoende.
misschien kan je idd iemand anders nog om hulpvragen voor je verslag, zou natuurlijk wel mooi zijn als je t met een 6 af zou ronden misschien je huisgenootje ofzo?
Aah me huisgenootje voelt zich wel k*t want zij wil wel gewoon verder met school...dus ze gaat morgen naar de examencomissie zei ze kijken wat ze nog kan regelen. Ze heeft ook altijd enorm last van hoofdpijn waardoor ze wat minder goed kan leren, dus miss dat ze daarom nog een keer kan regelen om de toets te doen....vind het wel zielig voor dr.
Nou ik heb me toets dus wel gehaald. Jammer genoeg is die man van het verslag deze week niet op school, dus dat verslag komt volgende week pas. Ook ben ik net naar de mbo gelopen. Helaas is de paraveterinair al vol voor dit jaar, maar op de verkorte dierverzorging kan ik nog wel instromen. Ik heb nu woensdag om 11 uur een gesprek met een mevrouw.