Nou vooral de hele sprong, dat ze goed over de rug springen en mooi bol maken
xCarolaa
Geplaatst: 26-06-10 18:29
ladyisabelle schreef:
veel parcoursen rijden Carola
Anders misschien een keer ietsje meer de hoogte in bouwen?
Ja maar aan de andere kant wil ik haar ook gewoon de tijd gunnen, ze is nog redelijk jong. Maar zoals je zegt, als we de hoogte in gaan let ze wel meer op me. Ik wil ook gewoon proberen als ze zo door gaat een keer M te gaan en kijken hoe dat gaat. Maar dat gaat me toch wel wat te hard xd. Met les springen we dan ook net wat hoger, maar dan kan ze het wel ;p. Ik wil ook eerst proberen, zoals je zegt veel rijden en dan proberen die stress vanaf haar kant weg te krijgen. Maar na een jaar is er al niks aan veranderd, dus dat lijkt echt een onmogelijk iets
Anoniem
Geplaatst: 26-06-10 18:29
vooral de achterbenen hoor dacht ik! maar weet het ook niet precies. iig ik weet dat het iets temaken heeft met het voorzichtig zijn van achter, voorbenen heeft er (bijna) niets mee temaken zei ooit iemand
edit: antal je hebt gelijk hoor maar daar hoort dat voorzichtig zijn ed ook mee, vooral van achter. voorbenen kan je heel veel corrigeren, van achter heel moeilijk.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-06-10 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt
ladyisabelle
Geplaatst: 26-06-10 18:30
Nee hoor
Basculeren is een term die gebruikt wordt als een paard boven de hindernis zijn hoofd, hals en rug rond maakt. Het paard brengt zijn hoofd omlaag en de schoft is boven de sprong het hoogste punt. Met een beetje fantasie heeft het paard dan de vorm van een weegschaal, een 'bascule'.
Ja, dat mist ze dus wat .. Daarm ook de balk achter de hindernis want dan gaat het beter, dus dat ga ik gewoon komende tijd traine . Ze heeft he precies andersom, voorbeen harstikke fel en ahcterbeen niet xd
weer wat geleerd haha. vinet deed dat in het begin wel netjes, is alleen wat lui van voren. heb liever die fouten als de achterbenen, je kan aan de voorbenen veel meer doen als aan de achterbenen.
Jup inderdaad. Die van mij is gewoon een beetje raar xd, voorbenen waren eerst heel slecht en de achterkant echt super. Maa rnu is het gewoon omgedraaid. En vind het ook geen fijn gevoel voor haar dat ze ze steeds mee tikt .. Ben wel beetje bang dat ze de lol gaat verliezen ..
hier thuis zijn het ook een stelletje zeikers ze liepen allemaal te zeuren dat leidschendam zoooooooooooo ver weg was, ga ik kijken op de routebeschrijving, is het 3 minuten langer met een normale auto als waar oma/familie woont
ze mogen nu iig nooit meer gaan zeiken van mij dat het zo ver is
Nu misschien nog een domme vraag ;$.. Maar ik kan dus niet goed zien of ze nou goed basculeert, met vrijspringen dan. http://www.youtube.com/watch?v=DILb75apKqA Ben nu toch stiekem wel even nieuwsgierig geworden hoe haar techniek nou is. Heb er zelfn iet echt heel goed oog voor ..
ik heb er ook niet veel kijk op hoor, maar ik zie iig wel dat hij een stukje meer met de schoft omhoog moet gaan, waarom ze dat meer doen weet ik ook niet hoor misschien is het alleen maar om meer vermogen te kunnen hebben of weet ik het.
Ooh oja Carola, kan jij jezelf even in het lijstje zetten?
Snoekiej
Geplaatst: 26-06-10 19:40
Helaas, de cross is weer niet gegaan zoals ik hoopte. Ze begon dit keer al in het springparcours te staken, dus ik ben uitgebeld. Terwijl ze met losspringen nog superfijn ging. Gelukkig mag ik morgen de oefencross nog rijden, maar wie weet kom ik dat springparcours ook niet eens door.
Shanouk ik las het al in het verslagen topic, wat klote zeg ik ga duimen voor je dat ze het morgen wel fatsoenlijk doet! en ga proberen foto's van je te komen maken.. sta je morgen nog bij de hindernis of niet?
Vitalis_
Geplaatst: 26-06-10 19:43
Ik had vandaag ook weer wedstrijd. Twee dressuurproeven, ik had 2 keer 177. Mijn gevoel over de proeven was echt goed. Ik had ook nog een B parcours gesprongen, helaas 1 balkje wat echt helemaal mijn schuld was maar we hadden weer eens een lekker tempo en het was ook nog op gras .
Ik was gisteren even op mijn knhs. Zie ik daar opeens 4 wps in het L staan. Bij mijn weten heb ik maar 1 parcours foutloos gesprongen. Ik heb wel in hoogland de 1ste fase foutloos gesprongen, maar in de 2de fase had ik drie balken. Dan heb je toch geen winst?
Carola super dat het zo goed gaat met Yorin!
Ik wil ook wel een polo, in het zwart of navy maakt me niet zoveel uit maar wat voor tekst komt er dan op de achterkant?