Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

LIQUITA schreef:ATE schreef:nou weer ff alle berichten gelezen
ik hoorde ook iets over de blijde ruiters dat die bij veldt zouden komen
dan kon veldt de binnen bak neezetten van de blijde ruiters
ik hoor zoiets in de wandelgangen hoor weet niet of er iets van waar is
Hmmm...zouden wij er dan wat mee opschieten?
)xan schreef:LIQUITA schreef:
Hmmm...zouden wij er dan wat mee opschieten?
Dit gaat allemaal niet door (heb ik uit zeer betrouwbare bron bij de BR)
Zij blijven zitten waar ze zitten.
Maar wij zouden er zoveel mee opschieten, dat er dan in ieder geval een bak bijkomt,
die niet zo veel wordt gebruikt door de BR. En dan dus door ons gebruikt kan worden.
Op zondag rijden zij niet. En 's avonds tot uiterlijk 9 uur. Ook overdag zijn er vrije uren.
Maar zoals ik al zei, het gaat niet door.
Nu maar hopen dat wij er toch nog een binnenbak bij krijgen.
(alhoewel ik bang ben dat Grardus het nu wel helemaal gehad heeft met het klussen)
xan schreef:Dit gaat allemaal niet door (heb ik uit zeer betrouwbare bron bij de BR)
Zij blijven zitten waar ze zitten.
Maar wij zouden er zoveel mee opschieten, dat er dan in ieder geval een bak bijkomt,
die niet zo veel wordt gebruikt door de BR. En dan dus door ons gebruikt kan worden.
Op zondag rijden zij niet. En 's avonds tot uiterlijk 9 uur. Ook overdag zijn er vrije uren.
Maar zoals ik al zei, het gaat niet door.
Nu maar hopen dat wij er toch nog een binnenbak bij krijgen.
(alhoewel ik bang ben dat Grardus het nu wel helemaal gehad heeft met het klussen)
. Maar ik zou er wel super blij mee zijn, dus ik blijf duimen. meelen schreef:
ATE schreef:LIQUITA schreef:Ach Jo....eerst maar zien of die er echt gaat komen.
ja maar als wel zo is en ik moet gaan betalen voor de lessen dan kan ik net zo goed bij een boer gaan staan die veel goedkoper is of ate verkopen
Shenavallie schreef:Gisteravond ben ik naar EppleJeck geweest om mijn zadel op te halen (was ter reparatie aangeboden), kom ik thuis zonder mobiel....Tienduizend keer gebeld, nergens te vinden: niet thuis, niet in de auto, niet op stal, niet bij EppleJeck... Dus vandaag maar even naar dat betonpark
in Zaandam om een andere mobiel te halen. Tenslotte is mijn contract afgelopen en mocht ik toch een nieuwe uitzoeken
, maar lastig is het wel! Nu heb ik dus een andere, maar daar zit een camera op (en dat wil ik niet), Internet (en dat wil ik niet), Bluetooth (en dat wil ik niet) en nog meer van die Startrek-achtige dingen. Ik vroeg om de normaalste en simpelste telefoon, tenslotte hoef ik alleen maar te bellen of een berichtje te sturen en in geval van nood bereikbaar te zijn... "Maar mevrouw, u heeft klantwaarde D, dus u mag ook de allernieuwste en hipste HTC met alle toeters en bellen
". "Past-ie in m'n broekzak?", "Eh, nee, maar wel aan een mooi koordje
". "Geen interesse
". Dennis helemaal over de zeik
, want die wilde maar wat graag zo'n superdeluxe ding. Maar nee, Miepie heeft "gewonnen"
, dus gewoon een huis-tuin-en-keuken-apparaat, maar dan wel met Internet, Bluetooth een camera en de hele pietebakkezooi... en ik moet ALLES weer opnieuw invoeren....
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Gisteravond ben ik naar EppleJeck geweest om mijn zadel op te halen (was ter reparatie aangeboden), kom ik thuis zonder mobiel....Tienduizend keer gebeld, nergens te vinden: niet thuis, niet in de auto, niet op stal, niet bij EppleJeck... Dus vandaag maar even naar dat betonpark
in Zaandam om een andere mobiel te halen. Tenslotte is mijn contract afgelopen en mocht ik toch een nieuwe uitzoeken
, maar lastig is het wel! Nu heb ik dus een andere, maar daar zit een camera op (en dat wil ik niet), Internet (en dat wil ik niet), Bluetooth (en dat wil ik niet) en nog meer van die Startrek-achtige dingen. Ik vroeg om de normaalste en simpelste telefoon, tenslotte hoef ik alleen maar te bellen of een berichtje te sturen en in geval van nood bereikbaar te zijn... "Maar mevrouw, u heeft klantwaarde D, dus u mag ook de allernieuwste en hipste HTC met alle toeters en bellen
". "Past-ie in m'n broekzak?", "Eh, nee, maar wel aan een mooi koordje
". "Geen interesse
". Dennis helemaal over de zeik
, want die wilde maar wat graag zo'n superdeluxe ding. Maar nee, Miepie heeft "gewonnen"
, dus gewoon een huis-tuin-en-keuken-apparaat, maar dan wel met Internet, Bluetooth een camera en de hele pietebakkezooi... en ik moet ALLES weer opnieuw invoeren....
Hihihihi....voor dat laatste is Bluetooth nou zo makkelijk, kan je zo in 1 keer al je adressen e.d. overzenden.
LIQUITA schreef:meelen schreef:
Hahaha, zag ik net in Editie NL
http://www.youtube.com/watch?v=8Tj9S8mU ... re=related

LIQUITA schreef:meelen schreef:
Hahaha, zag ik net in Editie NL
http://www.youtube.com/watch?v=8Tj9S8mU ... re=related