Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbaie

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 11:02

Cer schreef:
Een pierrot is toch zo'n zwartwitte clown? Of vergis ik me?

Gestoord , dacht aan naam van een paard Haha!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 11:04

Gaat lekker zo. Haha!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 11:30

Afbeelding

Taverno, ik vind het jammer dat ik niet eerder met Malvin naar De Groene Meer ben gekomen.
We hadden samen kunnen gaan mennen. We hadden misschien ook wel een mooi tweespan gehad?

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-08 11:45

desyma schreef:
Afbeelding

Taverno, ik vind het jammer dat ik niet eerder met Malvin naar De Groene Meer ben gekomen.
We hadden samen kunnen gaan mennen. We hadden misschien ook wel een mooi tweespan gehad?

Nu maar met Lisanne??

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 12:17

taverno schreef:
Ik ga zo maar eens naar stal,kijken of er nog wat aan Tence zijn voeten gedaan kan worden.

Afbeelding

Morgen is het voetje van het baasje aan de beurt. Het gaat allemaal goedkomen Taverno!
Heerlijk toch om weer te kunnen lopen/paardrijden zonder pijn in je voet?!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:51

en onze flash gaat ook ooit eens voor de recreatie wagen lopen, al die menbokkies op stal Knipoog
flash gaat goed, geen verse gaten in z'n jas en hij wordt al aardig de oude slome flashy. Moeders heeft vandaag geïnvesteerd in een hoofdstelletje en een helmpje, ze is helemaal weg van d'r gozer, zo'n mooi gezicht die twee samen

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 14:51

Paarden zijn toch echter als ze in het tuig lopen vind ik. Haha!

Tence zijn voetjes zien er weer redelijk uit.Daarna wilde ik toch nog wel rijden,wie weet hoe lang het gaat duren voordat ik weerkan gaan rijden.

Dus ik dacht de dijk maar weer af te gaan maar het werd ietsie verder en heb een rondje Buytenpark gemaakt. Haha! Vind het wel dapper van mezelf eigenlijk. Tong uitsteken

Tence was wakker zat,het waaide best flink maar hij was zooooo braaf,ben helemaal blij.
Op de terugweg was ik bij dat gemaaltje en toen zag ik de pony`s overzwemmen en de groenstrook op klauteren.
Ik scheet zeven kleuren want ze gingen gelijk rennen.Ben maar vrolijk door blijven stappen,ze bleven gelukkig op het stukje gras wat evenwijdig aan het fietspad ligt.

Heerlijk gereden en ik ben blij dat ik het gedaan heb. Cool

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:12

heb je eigenlijk weleens last van de hengst? dat die je paard lastig gaat vallen of valt dat allemaal wel mee?
weet je wat is marion, gewoon blijven zitten komt alles goed.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 15:22

Die hengst zwemt niet over,die blijft op zijn eigen kant.
Maar een zo`n jong hengstje is wel een beetje opdringerig,die komt wel achter je aan.Als die in de buurt komt geeft ik hem een poeier. Bloos

Gewoon blijven zitten is juist het probleem als Tence een goeie bok geeft of ineens uitwijkt. Haha!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 16:11

zoals ik zeg gewoon blijven zitten met jezelf afspreken dat je pas uit het zadel komt als jij het wilt, en hou die gedachte vast en niet erover nadenken wat als hij een bok geeft, gewoon volhouden "ik blijf zitten!" werkt verbazend goed Knipoog

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-08 19:44

Leuke foto's tussendoor van de fjorden!

Tjelle en malvin zullen wel een leuke tweespan zijn denk ik!
Alleen gaat Tjelle nog wel eens op hol en voor de kar lijkt me dat niet echt een pretje!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 08:06

karleylover schreef:
Alleen gaat Tjelle nog wel eens op hol en voor de kar lijkt me dat niet echt een pretje!

Ooow toch niet?? Haha! Haha! Haha!

Maar zoals Lisa zou zeggen: gewoon blijven zitten Haha!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 08:07

Tis trouwens wederom weer verschrikkelijk rotweer zeg... Word er echt moedeloos van... Boos!

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 08:43

Vanmiddag komt het zonnetje weer! Wordt me net verteld door een van de weermannen. Ik hoop dat hij gelijk heeft.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 09:20

ik geloof de weermensen niet, die hebben een complot samen gesteld tegen ons, de zon liefhebbende mensen...
inderdaad Lisette, gewoon blijven zitten en vasthouden voor je leven Knipoog behalve als het gevaarlijk wordt voor de kar, dan spring je eraf logisch

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 10:32

Taverno wordt vandaag geopereerd aan haar enkel. Het zou heel goed kunnen dat je nu op de operatietafel ligt. Sterkte Taverno!

Wat het weer betreft, ik heb nog steeds goede hoop! Het gaat vanmiddag droog worden! Het moet gewoon!

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 12:56

Sterkte Taverno... ik hoop dat het allemaal snel en goed verloopt ... Ach gut

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-08 16:17

Gister mijn laatste knuffel aan Venga gegeven. Ga morgen naar Praag dus zie hem volgende week zaterdag weer Verdrietig

...., maar goed verzorger zal hem helemaal vertroetelen, dus aan liefde geen gebrek.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 16:33

ach je kind moeten missen, in november ga ik ook tien dagen weg, m'n kiddies missen Verdrietig

Nou Desiree, je hebt gelijk gekregen...het is droog...eind van de middag...nog altijd geen zon...de hele dag tot nu toe geregend...en ik ben meermalig verregend...ik ben niet blij...

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 19:34

Kimbaie schreef:
Gister mijn laatste knuffel aan Venga gegeven. Ga morgen naar Praag dus zie hem volgende week zaterdag weer Verdrietig

...., maar goed verzorger zal hem helemaal vertroetelen, dus aan liefde geen gebrek.

Ik heb mijn meisje haar laatste knuffel zaterdag 14 juni gegeven. En kan haar helaas niet ophalen zaterdag , want ze is helaas weer hengstig geworden. Een weekje of 10 dagen is zo voorbij. Ik mis mijn meisje nu al 4 weken, en daar komen er nog eens 3 bij.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-08 23:36

owww josephine toch, als het nodig is mag je altijd onze drie kiddies knuffelen en aaien hoor Knipoog ik voel met je mee hoor ik heb Tag ruim een jaar moeten missen, het is wel overkombaar.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 09:38

Goedemorgen allemaal... wat een gemis allemaal van de lieve beessies Ach gut
Ik heb daar zelf niet zoveel last van, als ik weet dat mijn paard het goed heeft kan ik gerust 2 maanden zonder dr... sterker nog, dit is de eerste zomer in 5 jaar dat ik haar in de zomer bij me kan houden... voorheen bracht ik dr altijd 2 maanden per jaar naar kennissen van mij waar ze het land op ging en dat was niet naast de deur... maar ik wist hoeveel het dat dier altijd goed deed (en nog steeds doet), dus ja dan kan ik me er wel overheen zetten, maar kan me wel voorstellen dat anderen dat minder makkelijk vinden... bedenk dat het alleen maar 'luxe'redenen zijn dat jullie ze even kwijtzijn... dat is altijd 100x beter als kwijtraken door overmacht Knipoog

Weet iemand hoe het nu met Taverno is? Iig heel veel sterkte ook namens mij!!

Ik ga straks trouwens voor het eerst weer autorijden Haha!
Heb in oktober gelest en afgereden, maar was door een stomme fout gezakt (zag een auto'tje over het hoofd Haha! ) de dag erna kreeg ik te horen dat ik drie weken later weer af kon rijden en diezelfde dag dat ik dat te horen kreeg donderde ik van mijn paard af en kon 3 weken niet zitten...
In de tussentijd dus geen auto kunnen rijden en 3 dagen voor ik af moest rijden verongelukte ook nog eens een vriendinnetje van mijn zusje in Leiden en durfde ik helemaal niet meer te rijden... Geweldige inzet dus om eens even lekker af te gaan rijden... ben die keer dan ook echt op alles gezakt waar je maar op zakken kan Haha!

Maargoed... we gaan het nu dus maar weer proberen... mn theoriecertificaat loopt nog tot oktober, dus zou prettig zijn als ik hem voor die tijd haal.... Haha!

Pff lang verhaal weer... ik ga maar even douchen Haha!

Fijne dag allemaal... het lijkt erop dat het ietsje beter weer is als gister!!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 10:38

Goh,wat is het rustig geweest hier. Haha!

Maar ik heb het overleefd Haha! Gisteren wel heel veel pijn gehad maar vandaag gaat het wel iets beter.
Ik heb alles in real live mee kunnen maken en gezien.Heb een roze been van de desinfectans,gaat er een beetje lastig af.

Maar met een beetje mazzel ben ik morgen of zo weer op stal te vinden.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 10:40

Ooooh ging het voorspoedig?? Goed zeg!
En je hebt helemaal kunnen volgen wat ze gedaan hebben?? Brrrr Nagelbijten / Gniffelen
Hebbie gips ofzo?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 10:46

Nee,ik had een drukverband en dat heb ik er vanmorgen afgerukt. Haha! Mag wel lopen maar niet te zwaar belasten.

Het was heel leuk om te volgen alleen een rare gewaarwording dat ze van alles met je been uitspoken zonder dat je merkt dat het die van jou is. Cool