Maar zijn ze met spiegelreflex of niet ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Dankje trouwens Mel, dat je foto's wou komen maken !

Iriis_ schreef:Huh, ik weet echt heeeeeeeeeeeul zeker dat ik er geen R tussen had gezet![]()
Ja ik bedoelde jou![]()
haha
.

Astor schreef:Leuke foto's Em
En denk je dat het morgen lukt om een beetje fatsoenlijke foto's te maken in de binnenbak?
Ik weet nog steeds niet de juiste instellingen enzo haah!
Eerst vond ik het ook wel leuk om te bewerken.. Maar ben nu een beetje uitgekeken op photofiltre en kan niks anders vinden..
Iriis_ schreef:Leuk hoor!Eerst vond ik het ook wel leuk om te bewerken.. Maar ben nu een beetje uitgekeken op photofiltre en kan niks anders vinden..
Sabinee__ schreef:Iriis_ schreef:Leuk hoor!Eerst vond ik het ook wel leuk om te bewerken.. Maar ben nu een beetje uitgekeken op photofiltre en kan niks anders vinden..
ik kan genoeg anders vinden, maar heb geen zin om alles weer te leren dan .

Melanieetjuh schreef:[naam].. Kan je mij nog een paar piccs sturen? Met name die van Nickepick!
Trouwens, Misschien rijdt ik morgen wel buiten Em!
. Ze moeten nog eventjes in de upload, en ik denk dat, dat niet meer vandaag gaat lukken. Moeten ook nog bewerkt worden
. Ik ga wel even kijken.

Elja schreef:net terug van bandit
was leuk met steph!
nu ga ik naar mn oma.
ze is opgenomen in het ziekenhis vanochtend
Emmaa_ schreef:Melanieetjuh schreef:Emma.. Kan je mij nog een paar piccs sturen? Met name die van Nickepick!
Trouwens, Misschien rijdt ik morgen wel buiten Em!
Dat zou heel fijn zijn!. Ze moeten nog eventjes in de upload, en ik denk dat, dat niet meer vandaag gaat lukken. Moeten ook nog bewerkt worden
. Ik ga wel even kijken.

. Eerst gaat mijn vader eventjes internet maken
Iriis_ schreef:Maar ik kan het nooit vinden om te dowloaden.. En anders is het maar voor een bepaalt aantal dagen..
Elja schreef:net terug van bandit
was leuk met steph!
nu ga ik naar mn oma.
ze is opgenomen in het ziekenhis vanochtend
Heb je hem de bak in gekregen?!

Astor schreef:Morgen denk ik al om 8 uur op stal, om de paarden te voeren en dan binnen dat uurtje lekekr poetsen etc. En dan rond kwart voor 9 richting de manege stappen. OEEE spannend
En ik vind bewerken ook leuk, maar heb er nu niet echt meer de tijd voor. En ik heb ook psp maar dat snap ik niet en Photofiltre is iets te makkelijk. Ik kan er nog meer dingen mee maken maar dat moet ik nog even uitvogelen en proberen maar met psp maken ze ook vaak mooie bewerkingen alleen mij lukt het niet
. Kan ik daar alvast wat fotootjes maken? Emmaa_ schreef:Maar ze zijn nog allemaal half op de kop ensoow. Eerst gaat mijn vader eventjes internet maken

Emmaa_ schreef:Astor schreef:Morgen denk ik al om 8 uur op stal, om de paarden te voeren en dan binnen dat uurtje lekekr poetsen etc. En dan rond kwart voor 9 richting de manege stappen. OEEE spannend
En ik vind bewerken ook leuk, maar heb er nu niet echt meer de tijd voor. En ik heb ook psp maar dat snap ik niet en Photofiltre is iets te makkelijk. Ik kan er nog meer dingen mee maken maar dat moet ik nog even uitvogelen en proberen maar met psp maken ze ook vaak mooie bewerkingen alleen mij lukt het niet
Ik moet even kijken hoe laat ik mijn nest uit kan komen, anders wil ik ook wel naar de stal toekomen?. Kan ik daar alvast wat fotootjes maken?