net de merrietjes weer gereden ging goed
de burggraaf was wel beetje fit achter maar ging verder wel goed
is toch al zo'n vlug ding
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
net de merrietjes weer gereden ging goed
de burggraaf was wel beetje fit achter maar ging verder wel goed
is toch al zo'n vlug ding

Moet alleen nog wel ergens leren, djeez mijn motivatie keldert met de dag. Vroeger zou ik het al drie keer kennen, naja heb het al wel meerdere keren gelerd.
Eerste aflevering die ik nog niet heb gezien
maar hij is wel echt onwijs mooi man!
??
?
ik wil ook buitenrijden.. echt gemeen dat we geen buitenritte maken met de lesse..
. Ben bang dat hij voorlopig niet echt kan rijden, maar hoop datik hem kan aansteken en in de toekomst wel echt kan gaan rijden
! 

!
! oeh heb dr zin in
Suus_je schreef:@ Lindy moet ff kijken of ik het morgen kan halen om mee naar buiten te gaan! Mijn auto moet gemaakt worden, dus weet niet of ik hem al terug heb dan. Maar kom wel morgen, maar misschien dan niet naar buiten.

Nja misschien lukt dat morgen nog om erin te stampen voor ik de test heb, achja telt maar 1x mee.

Lindy1109 schreef:@suusje: ik weet niet wat dat is dochter en moeder die binnen 1 week allebei vallen. Hoop dat Tiff niet de volgende is.

toen ie echt scheef hing kreeg ik um gelukkig terug in een hoek... pff hopelijk morgen beter! 

ach ja, vin het wel fijn om eerst even goed te wenne enzo nog niet zo erg dat we niet naar buiten gaan.