We hadden van tevoren een Kelly-en-Do-middagje gepland en die wil ik niet afzeggen vanwege een klein beetje hoofdpijn.

Morgen is er een hengstenshow in Woudenberg. Gaan er nog meer mensen?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hestejente schreef:nee, ze zei aan het begin dat ze misschien de groepjes zou gaan veranderen als het niet goed gaat.. maar dat is dus niet gebeurd.. als het maandag weer niet goed gaat ga ik er wel wat van zeggen denk ikGefeliciteerd Tessa en Lisa! Toen ik vandaag boodschappen deed kreeg ik ook een smurf, ik heb er nou al 2! En Asrael![]()
Wat vervelend van je volleybalgroepje Tessa, doet de docent (ik neem aan dat de docent van gym daar over gaat?) er niks aan?
Gisteravond heb ik 2 filmpjes op youtube gevonden en ik bliiijjjf er maar naar kijken, echt genant!
Hij heeft vooral een erg mooie kont vind ik. Donna niet, die heeft daar geen verstand van. Shetjjee__x schreef:nee, ze zei aan het begin dat ze misschien de groepjes zou gaan veranderen als het niet goed gaat.. maar dat is dus niet gebeurd.. als het maandag weer niet goed gaat ga ik er wel wat van zeggen denk ik

LieZ_Horses schreef:bij mij ook niet, echt irri.. de laatste tijd heel vaak!Kels, msn doet het niet meer!
LieZ_Horses schreef:leuk hoor, bij mij niet..Msn doet het alweer!
maar ik ga ff vragen wrneer eten klaar is

Ik was met donna en roos mee naar stal 
en daarna ging ik max doen. Wat een haren kwamen er van zo'n kleine shet af!
En z'n staartje bij geknipt en toen gingen we lekker wandelen. ik met max, roos met gips en donna met dandy