Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ATE schreef:Zie je nou, ik moet gewoon m'n E rijbewijs gaan halen. Dan had ik Lotje zo kunnen brengennou zeg je dat he neem je de paarden mee dat had nadine dus echt gewild en zou lotje meenemen maar helaas is mijn broer gaan scheiden en die was de gene met een trailer
. 
xan schreef:Geweldig goed van haar. Is wel een leuke afsluiting van je oude school. Maar dat kuilgras bah.....
Joline heeft al 2 paardenspreekbeurten gehad in haar klas, maar zij wil persé ook. Nu gaat zij het houden over 3 rassen: shetland, Fries en Shire. Dus wij komen volgende week wat foto's nemen op stal (voor de verschillen)
. 
meelen schreef:Yeah, ikke blait.
Als ik weer ga beginnen, hoef ik niet meer de tweede wijk te lopen.

smuidra schreef:meelen schreef:Yeah, ikke blait.
Zal je tegenvallen weer werken?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wanneer ga je weer.??????
meelen schreef:Ha, dat is lekker voor jeYeah, ikke blait.
. LIQUITA schreef:Heej Shenavallie, is je topic alweer verdwenen??? Of kan ik het niet meer vinden
ATE schreef:nadine heeft net spreek beurd gehad . ze heeft een goed gekregen . de kinderen vonden het leuk zeker omdat ze zoveel meehad genomen alleen het kuilgras vonden ze heel erg stinken hahahahahhahahahaha

). Ik ga nog lekker even stofzuigen en afwassen en dweilen.....kortom, huisgenootjes lekker wakker houden (het meisje naast me gaat altijd om tien uur naar bed, de jongen naast me slaapt volgens mij overdag, da's echt zo een hamstertype). meelen schreef:JAAH.....LEUK@Liquita, hoe was je prive-les vandaag?
!!! Ik vond het erg fijn om bij Chantal te lessen. Ze let weer op hele andere dingen en legt alles heel goed uit. Ze heeft me weer even duidelijk gemaakt dat ik m'n paard moet voelen en niet moet kijken naar hoe me paard loopt (ik kijk altijd naar beneden
). Ik ben zeker van plan om wat vaker een les bij haar te volgen. Shenavallie schreef:Zo, alles weer een beetje bijgelezen, ha ha! Het is al vér na "kinderbedtijd", dus ik moet nu voortmaken om te gaan slapen. Zit hier echt te knikkebollen achter die PC

xan schreef:Ate, heb jij dat dekje nog ??
ATE schreef:ja heb er zelfs 2
xan schreef:Bofkont. (wil je er niet eentje kwijt ????)

xan schreef:Hallo, is er niemand meer ????
![]()
![]()
Jammer, dan ga ik ook maar eens op tijd mijn bed in.
LIQUITA schreef:Zo, ik heb even stiekem bij Sandra een Avatar geplaatst, een fotootje van Boyd.