Maar toch, je snapt 't idee wel
) Maar ik snap wel ongeveer wat je bedoelt, denk ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar toch, je snapt 't idee wel
) Maar ik snap wel ongeveer wat je bedoelt, denk ik
... Ik had het achteraf gezien ook wel korter kunnen verwoorden maar ik was lekker op dreef, heb geen zin meer om het nu nog aan te passen
).
Dat het rijden gewoon echt niet lekker voelt en dat het allemaal niet zo gaat als je graag zou willen. Ik heb niet heel veel op je gelet, maar voor zover ik je heb zien rijden zag het er helemaal niet slecht uit, maar waarschijnlijk voelt het gewoon niet lekker omdat het niet gaat zoals jij dat wil. Dat heb ik ook zooooo vaak gehad; de ene week gaat het fantastisch, de volgende week gaat het opeens (soms op hetzelfde paard) echt voor geen meter. Dus misschien gaat het volgende week juist hartstikke goed!
) en gewoon dacht, jee, lekker galopperen, dan ging het eigenlijk altijd goed en dan merkte je ook echt aan hem dat ie het lekker vindt om z'n benen even te strekken. Dus misschien moet je gewoon doen alsof je gek bent en proberen dat van afgelopen maandag uit je hoofd te zetten. Henrieke gaf mij een keer (was wel op Fotty, maar goed) als tip dat ik liedjes moest gaan zingen, hihi, het hielp echt. Je bent dan even afgeleid, denk ik. 
. Dit alles wil overigens niet zeggen dat ik Rallywood goed kan rijden, hoor. De ene keer gaat het hartstikke goed, de andere keer juist helemaal niet.
. (hiermee wil ik niet zeggen dat je de hele tijd negatief tegen hem deed, hoor. Het is maar een voorbeeld). Met belonen bereik je precies het tegenovergestelde
.
. Je paar laatste lessen moeten natuurlijk wel leuk blijven!
... loveshadow schreef:Als het volgende keer nou weer niet lukt met stelling, misschien kun je dan proberen hem echt met je binnenbeen naar je buitenteugel te rijden, zodat je je binnenteugel echt los kunt laten. Ik snap dat je die er graag aan wilt houden en dan krijg je misschien wel stelling, maar geen buiging van je paard en dat is eigenlijk wat je wilt. Als het bij mij niet goed lukt dan ga ik altijd voltes rijden, ik vind het dan het makkelijkst om met m'n binnenbeen naar m'n buitenteugel te rijden; lukt het dan nog niet, dan maak ik de volte eerst wat kleiner en dan probeer ik hem weer te openen op m'n binnenbeen. Als dat dan ook op de andere hand lukt, dan gaat het stelling vragen daarna vaak heel makkelijk. Ik weet niet of dit een goede manier is, maar bij mij werkt het. Dit alles wil overigens niet zeggen dat ik Rallywood goed kan rijden, hoor. De ene keer gaat het hartstikke goed, de andere keer juist helemaal niet.
En ik mocht 'm niet een keer even een schop verkopen zodat 'ie zou opletten. Was misschien wel handig geweest...
Ik bedoel, als je mij met jou vergelijkt, dan ben ik het absolute minpunt, en jij toch echt het pluspunt... ^^
. Vroeger vond ik binnen rijden altijd fijner, maar tegenwoordig rijd ik eigenlijk liever buiten. Veel meer ruimte en een stuk minder warm
.
Ik had bijna niet kunnen paardrijden omdat ik geen vervoer zou hebben, maar we kunnen het net redden. Ik moet alleen wel echt direct weg na paardrijden, dus ik zal even bellen om te vragen of ze ervoor kunnen zorgen dat iemand mijn paard af kan zadelen. Zin in!!
Kiduna is echt een fijn beestje. Waarom zit ik dáar nou nooit op?
Áls ik er dan een keer op zit wordt ik vlak voor de les er weer afgehaald. Balen
Ga proberen er in ieder geval weer met een positieve instelling op te stappen
xSwanHeart schreef:loveshadow schreef:Als het volgende keer nou weer niet lukt met stelling, misschien kun je dan proberen hem echt met je binnenbeen naar je buitenteugel te rijden, zodat je je binnenteugel echt los kunt laten. Ik snap dat je die er graag aan wilt houden en dan krijg je misschien wel stelling, maar geen buiging van je paard en dat is eigenlijk wat je wilt. Als het bij mij niet goed lukt dan ga ik altijd voltes rijden, ik vind het dan het makkelijkst om met m'n binnenbeen naar m'n buitenteugel te rijden; lukt het dan nog niet, dan maak ik de volte eerst wat kleiner en dan probeer ik hem weer te openen op m'n binnenbeen. Als dat dan ook op de andere hand lukt, dan gaat het stelling vragen daarna vaak heel makkelijk. Ik weet niet of dit een goede manier is, maar bij mij werkt het. Dit alles wil overigens niet zeggen dat ik Rallywood goed kan rijden, hoor. De ene keer gaat het hartstikke goed, de andere keer juist helemaal niet.
Hihi, dat was ook de bedoeling ^^ Alleen 't probleem was dat m'n binnenbeen helemaaaaaal niet doorkwamEn ik mocht 'm niet een keer even een schop verkopen zodat 'ie zou opletten. Was misschien wel handig geweest...
Maar hee, jij rijd Rallywood vét netjes!Ik bedoel, als je mij met jou vergelijkt, dan ben ik het absolute minpunt, en jij toch echt het pluspunt... ^^

loveshadow schreef:Haha thnx, maar ik heb ook wel eens lessen op hem gereden zoals het bij jou voelt, hihi. Maar jezelf niet zo naar beneden halen, hoor!! Ik bedoel, we gaan onze Bravour-amazone echt missen, hihi! Ik heb hem echt niet zo (gauw weer terug) onder controle als jij. Grappig hoe die paarden zo verschillen, met de ene kun je het goed vinden maar iemand anders juist helemaal niet en andersom
Bleeegh, ik ga m'n herkansing leren
] ook allemaal anders ^^
, hihi!
Rally bouwde er gelijk een feestje bij

Hij liep vet netjes
Je vader heeft vast wel toffe plaatjes geschoten
De eerst 10 minuten moest die nog een beetje los komen maar daarna was die echt weer zooooooooo fijn. Ik had vorige week niet echt een middendraf gedaan dus dat wilde ik wel eens gaan proberen. Woow wat een gevoel, ik voelde zijn benen echt strekken en zijn neusje was er lekker uit. Dus ik dacht direct, ik wil weten hoe dat voelt wanneer ik doorzit, woow echt waar ik voelde me net Anky.
Maar toen kwam de fotograaf en die was echt heeeeeeeel eng en die spanning heb ik er ook niet meer uitgekregen jammer genoeg. Dus het neusje ging niet meer naar beneden en het doorzitten zat een beetje als een hobbelpaard maar het ging niet echt bagger maar hij was gewoon een beetje gespannen. Jammer maar ik heb toch het eerste gedeelte wel weer op een roze wolk gezeten hoor. Echt waar, Kanjer is echt super.
Maar toen ging je er ook op zo van 'omg, dit gaat mis'
En dan kun je 't verwachten he!
xSwanHeart schreef:HahaMaar toen ging je er ook op zo van 'omg, dit gaat mis'
En dan kun je 't verwachten he!
Nu zit je dr gewoon ontspannen op, en dan gaat 't meteen een stuk beter, toch?
)
Daarom toch? ^^ 
xSwanHeart schreef:Whaha dat durf ik niet zo goed, hihi! De foto's op zich waren al heel confronterend, moet nog hard aan m'n houding werken, zeg! M'n beugels kunnen wel een gaatje langer, ik moet m'n handen meer dragen en rechtop houden en af en toe heb ik m'n binnenbeen opeens raar naar achteren. En ik moet niet de hele tijd naar m'n paard zitten te kijken, hoe verleidelijk dat ook is[***] > We verwachten wel een HAW-topic van je nu!Hij liep vet netjes
Je vader heeft vast wel toffe plaatjes geschoten
) en hier is het veel meer openbaar. Vind dat toch niet zo'n prettig idee, dus daarom komt er geen HAW-topic van mij, hihi. En ik ben bang voor al het commentaar.
Misschien ooit wel wat foto's in m'n profiel.