Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Xeen

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 20:53

Volgens mij was Spetter wel lief ja Vertelde Kaar Bloos

Nee niks ik las verkeerd Nerd

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 21:05

Het was zeker lekker weer zeg.
Lekker een klein stukje gewwandeld met Am en Par en ongeveer 1,5 staan ouwehoeren terwijl de paarden hebben staan grazen heerlijk in het zonnetje.
Natuurlijk een paar uitspattingen gehad van die bonte ,maar goed dat nemen we dan maar voor lief.

We zijn in ieder geval met touw thuis gekomen en ja wel alle 4 der ijzers.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 21:13

Ja die Pina kan het nog goed en Woedy ook

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 21:25

ik ga maar weer naar bed ik moet morgen kwart over 6 weer op en ik ben moe!!!!!!!!!!!!!!!!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 21:33

Weltrusen Zarah

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 22:22

nou ben weer bijgelezen...ga ook lekker slapen.
Kom morgenochtend nog even naar stal moet eerst de tegelzetter nog wat aanwijzingen geven om 9 uur en dan heeeel snel naar stal voor donna.
Mag nu niet weer te laat komen hoor op mijn werk..was zaterdag bijna 20 min te laat Bloos Bloos

nou iedereen die nog gaat l*llen hier...have fun ik ga in bed tv kijken..

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 23:09

Nou iedereen ligt weer op bed terwijl ik net aan me dienst ben begonnen.. Ik wens u allen een veilige nachtrust!!

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 07:06

goedensmorgens allemaal!

Zo ik ben ook weer fijn aan het werk bah bah! nou ja ik ben aanwezig mijn kindje slaapt nog dus ik hoef nog niet veel te doen! best lekker!! ik zou er nog wel ff naast willen gaan liggen maar ja dat kan dan eigenlijk weer niet he!! Tong uitsteken Bloos

Wat een super weertje gister zeg! echt geweldig! Haha!
en vandaag word het nog beter!!! *LOL* Het geluk van mijn werk ik kan zoveel buiten zijn als ik wil hihihihihi
misschien kom ik nog wel even langs stal maar dat hangt ervanaf hoe mijn meisje het doet vandaag!!

Nou tot snel!!!

Madje succes met je tegeltjes!!! dat zijn de leuke dingen van een huis verbouwen!! dan ziet het er gelijk een heeeeeeeeeeel stuk beter uit!!!

nou doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 08:03

Goedemorgen allemaal.

Spetter is gisteren echt superbraaf geweest met Layla op zijn rug OK dan! . We hebben zelfs stukjes gedraafd en Layla vond het prachtig. We zijn naar het bruggetje richting spoor gelopen en weer terug. Ik ben erg trots op Spettertje en op Layla Go jij! Go jij! . Ze heeft braaf gedaan wat ik zei en voor haar had ik de teugels van het hoofdstel afgehaald en aan zijn halster vastgemaakt zodat Layla een klein beetje het idee had van het sturen zonder dat Spetter zeer kon doen in zijn mond. We zijn Layla nu aan het leren rechtop zitten en als ze dat eenmaal goed kan mag ze een beetje gaat sturen maar dat duurt nog wel even. Voorlopig mag ze nog even zo blijven oefenen. De foto's komen eraan, als ik vanavond even tijd heb zet ik ze wel op bokt neer. Haha!

Van Anita heb ik ook een foto gemaakt terwijl ze de staart van Joeri aan het wassen was. Ik dacht dit moet even vereeuwigd worden want vaak zie je dit niet hoor van Anita. Verward

Ik ben gisteren zelfs met Blando het park in geweest, gewoon met halster en hastertouwtje. Hij was zo braaf, alleen auto's vind ie nog een beetje eng. Het enige wat hij gedaan heeft was een beetje om zich heen kijken en natuurlijk......snuiven.....want ja je weet maar nooit waar die trollen zich hebben verstopt. Haha! Go jij! Go jij!
Ik ben er wel achter (wat ik zelf wel wist natuurlijk) dat de spanning bij mij ligt hoor omdat ik het zelf een beetje eng vond om met hem te gaan wandelen maar gisteren interresseerde het me niet zoveel wat Blando eventueel zou kunnen gaan doen en het gevolg was dat .....hij gewoon meeliep zonder gek te doen... Verward

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 08:18

Lekker Karin dat het zo goed gaat met Blando,kunnen we over een jaartje of twee een keertje samen een stap ritje maken Haha!
Ik wandel elke dag met Tink,dus als je een keertje mee wil lopen met Blando.....

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 08:37

Ja dat kunnen we eigenlijk best een keer doen..Tinkie schrikt toch nergens van en dan hebben we gelijk een "koor" bij ons. Tinkie die dan gaat een beetje een soort van gillen en Blando die snuift...... hahahaha Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 08:43

Mogguh!!
Het is idd superlekker weer!!! En volgens weeronline blijft dit de hele week zo!!!
Stoer van je Kaar dat je zo ver bent geweest met Blando!! Alleen nog ff automakkie maken dan komt t helemaal goed Knipoog
Op zondag is t ook wel lekker rustig wandelen, eind van de middag dan, want overdag is t superdruk met fietsers,skeelers enzo
Als je een keer met een ander paard erbij wilt, dan wil ik ook wel mee hoor, of we gaan gezellie met zijn drietjes!! Lachen

Zijn er morgenmiddag nog vrienden voor een stapritje?? evt paard beschikbaar Tong uitsteken Tong uitsteken Haha! Haha! Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 09:30

spettertjuh schreef:
Goedemorgen allemaal.

Spetter is gisteren echt superbraaf geweest met Layla op zijn rug OK dan! . We hebben zelfs stukjes gedraafd en Layla vond het prachtig. We zijn naar het bruggetje richting spoor gelopen en weer terug. Ik ben erg trots op Spettertje en op Layla Go jij! Go jij! . Ze heeft braaf gedaan wat ik zei en voor haar had ik de teugels van het hoofdstel afgehaald en aan zijn halster vastgemaakt zodat Layla een klein beetje het idee had van het sturen zonder dat Spetter zeer kon doen in zijn mond. We zijn Layla nu aan het leren rechtop zitten en als ze dat eenmaal goed kan mag ze een beetje gaat sturen maar dat duurt nog wel even. Voorlopig mag ze nog even zo blijven oefenen. De foto's komen eraan, als ik vanavond even tijd heb zet ik ze wel op bokt neer. Haha!

Van Anita heb ik ook een foto gemaakt terwijl ze de staart van Joeri aan het wassen was. Ik dacht dit moet even vereeuwigd worden want vaak zie je dit niet hoor van Anita. Verward

Ik ben gisteren zelfs met Blando het park in geweest, gewoon met halster en hastertouwtje. Hij was zo braaf, alleen auto's vind ie nog een beetje eng. Het enige wat hij gedaan heeft was een beetje om zich heen kijken en natuurlijk......snuiven.....want ja je weet maar nooit waar die trollen zich hebben verstopt. Haha! Go jij! Go jij!
Ik ben er wel achter (wat ik zelf wel wist natuurlijk) dat de spanning bij mij ligt hoor omdat ik het zelf een beetje eng vond om met hem te gaan wandelen maar gisteren interresseerde het me niet zoveel wat Blando eventueel zou kunnen gaan doen en het gevolg was dat .....hij gewoon meeliep zonder gek te doen... Verward

goed van je hoor Kaar met Blando het park in.Nou wees maar blij dat Joepi er niet bij was pfffffffffff heeft alleeen maar lopen bokken en springen op de plaats met alle snuifvertoningen erbij.Die paardencommunicator had gezegd dat ik een heel ander paard zou krijgen komende weken ,nou ben der mooi klaar mee.Joepi denkt dat hij weer weer hengst is geworden .

Ga zo ff mat hondje de polder in en dan naar dat gekke peerd en dan helaas moet ik werken ,net als iedereen.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 09:32

Zo het is echt lekker weer vandaag....Eindelijk mooi weer en dan moeten we weer werken.....BAHHHHHH......

Ik heb van mijn zus al een paar foto's binnen van gisteren van Spetter en Layla. Ik ga ze zo er even opzetten tussen het werk door.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 10:18

Het lukt niet...... stom werk hierzo.....dan maar wachten tot thuis. groetjes.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 11:23

Nou dat is jammer zeg Kaar, moeten we nog maar ff geduld hebben tot vanavond Clown

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 12:04

Komt heir ook maar weer eens kijken Haha!

Zo even met hond en kat naar de da, dan groothandel en dan lekker in de zon bij de paardjes (het werd ook wel tijd zeg voor wat zon Haha! )

Voor alle mensen die aan het werk zijn: Wat ROT voor jullie zeg Extreme duivel

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 12:31

Syl en bedankt Boos! Duivel Extreme duivel Party!! Stoom uit je oren No Cheer

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 13:39

Nou ik heb wel genoten van het mooie weer maar helaas aan alles komt een eind ik moet nu ook werken.
De ruintjes hebben 1 en een half uur losgestaan.Toen ik kwam lagen Bizz en Kokolien eeeeeeeeeeeen Joepi ook,languit in stal.Haha ik noem het maar voorjaarsmoeheid.
Nous je hebt pb.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 13:39

hallo Haha!

ach kaar blando lag nog lekker te knorren vanmorgen Gaaaap ik heb hem wakker gemaakt Bloos ging hem even buiten zetten en spetter en diddle ook Knipoog

Ze lagen bijna allemaal te slapen vanmorgen echt suf Clown

Ik wasvoor half 10 op stal en heb lekker met pina tje buiten gereden .. nou j aniet echt lang want mevrouw had weer haast en was snel weer terug Knipoog daarna heeft ze nog flink in de bagger liggen rollen dus zag er weer niet uit Bloos Haha!

Toen nog even snel naar Ukaat en nu weer op dat stink werk!
En het ergste is nog dat mn baas belde dat hij lekker in de tuin gaat rommelen vandaag Boos! Boos! zit ik hier me weer een reet te vervelen Verdrietig

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 13:50

AnitaJoeri schreef:
Nou ik heb wel genoten van het mooie weer maar helaas aan alles komt een eind ik moet nu ook werken.
De ruintjes hebben 1 en een half uur losgestaan.Toen ik kwam lagen Bizz en Kokolien eeeeeeeeeeeen Joepi ook,languit in stal.Haha ik noem het maar voorjaarsmoeheid.
Nous je hebt pb.

ohhhh Bizje ook???? Die heb ik echt al superlang niet meer zien liggen joh!!
Die Joepie van jou wordt ook wel steeds luier zeg, zo zie je hem nooit liggen en zo ineens 2x binnen een week!!

Net terug van pauze, wat een mega lekker weer, maar gelukkig ben ik dinsdagmiddag, de hele woensdag en donderdag lekker vrij Tong uitsteken

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 13:53

Vervelend is dat hè Vera? Die bazen ook altijd Knipoog . Wat heerlijk zeg dat de ruintjes vanmorgen al zo lang buiten hebben gestaan met dat mooie weer. Ik heb Blando nog nooit zien liggen Knipoog , wel zie ik het altijd aan zijn koppie want die zit altijd onder de vlas......maar je hebt hem wel zachtjes wakker gemaakt toch, het is eigenlijk nog maar een babytje hoor Bloos .....eigenlijk ben ik een beetje dom geweest gisteren want ik heb de dekens afgelaten van zowel Spetter als Blando. Ik denk dat ik ze vanavond maar een zomerdekentje op ga doen. Ik vind voor Blando die 200 grams deken toch te warm voor overdag, de stallen staan de hele dag in de zon en dan wordt het daar best warm.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 13:54

Binar schreef:
AnitaJoeri schreef:
Nous je hebt pb.

ohhhh Bizje ook???? Die heb ik echt al superlang niet meer zien liggen joh!!
Die Joepie van jou wordt ook wel steeds luier zeg, zo zie je hem nooit liggen en zo ineens 2x binnen een week!!

Net terug van pauze, wat een mega lekker weer, maar gelukkig ben ik dinsdagmiddag, de hele woensdag en donderdag lekker vrij Tong uitsteken

Wat een mazzelaar ben jij toch ook weer...........maar wel lekker voor je hoor........

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 14:02

Ja heb hem zachtjes wakker gemaakt hihi... zei dat ie ging buitenspelen en toen wilde die wel Knipoog

Snachts is het alleen nog best fripsjes Bloos doe vanavond nog de winterdeken om Bloos

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 14:05

spettertjuh schreef:
Wat een mazzelaar ben jij toch ook weer...........maar wel lekker voor je hoor........

Nou ja eigenlijk had ik woensdag gewoon moeten werken hoor maar Biz moet woensdag(ochtend) naar de kliniek, daarom maar hele dag vrij (heb net gehoord dat t oke is, maar had eigenlijk niet anders verwacht Bloos )