Nee niks ik las verkeerd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het geluk van mijn werk ik kan zoveel buiten zijn als ik wil hihihihihi
. Ze heeft braaf gedaan wat ik zei en voor haar had ik de teugels van het hoofdstel afgehaald en aan zijn halster vastgemaakt zodat Layla een klein beetje het idee had van het sturen zonder dat Spetter zeer kon doen in zijn mond. We zijn Layla nu aan het leren rechtop zitten en als ze dat eenmaal goed kan mag ze een beetje gaat sturen maar dat duurt nog wel even. Voorlopig mag ze nog even zo blijven oefenen. De foto's komen eraan, als ik vanavond even tijd heb zet ik ze wel op bokt neer.

spettertjuh schreef:Goedemorgen allemaal.
Spetter is gisteren echt superbraaf geweest met Layla op zijn rug. We hebben zelfs stukjes gedraafd en Layla vond het prachtig. We zijn naar het bruggetje richting spoor gelopen en weer terug. Ik ben erg trots op Spettertje en op Layla
. Ze heeft braaf gedaan wat ik zei en voor haar had ik de teugels van het hoofdstel afgehaald en aan zijn halster vastgemaakt zodat Layla een klein beetje het idee had van het sturen zonder dat Spetter zeer kon doen in zijn mond. We zijn Layla nu aan het leren rechtop zitten en als ze dat eenmaal goed kan mag ze een beetje gaat sturen maar dat duurt nog wel even. Voorlopig mag ze nog even zo blijven oefenen. De foto's komen eraan, als ik vanavond even tijd heb zet ik ze wel op bokt neer.
![]()
Van Anita heb ik ook een foto gemaakt terwijl ze de staart van Joeri aan het wassen was. Ik dacht dit moet even vereeuwigd worden want vaak zie je dit niet hoor van Anita.![]()
Ik ben gisteren zelfs met Blando het park in geweest, gewoon met halster en hastertouwtje. Hij was zo braaf, alleen auto's vind ie nog een beetje eng. Het enige wat hij gedaan heeft was een beetje om zich heen kijken en natuurlijk......snuiven.....want ja je weet maar nooit waar die trollen zich hebben verstopt.![]()
![]()
Ik ben er wel achter (wat ik zelf wel wist natuurlijk) dat de spanning bij mij ligt hoor omdat ik het zelf een beetje eng vond om met hem te gaan wandelen maar gisteren interresseerde het me niet zoveel wat Blando eventueel zou kunnen gaan doen en het gevolg was dat .....hij gewoon meeliep zonder gek te doen...
)

ik heb hem wakker gemaakt
ging hem even buiten zetten en spetter en diddle ook 
daarna heeft ze nog flink in de bagger liggen rollen dus zag er weer niet uit

zit ik hier me weer een reet te vervelen
AnitaJoeri schreef:Nou ik heb wel genoten van het mooie weer maar helaas aan alles komt een eind ik moet nu ook werken.
De ruintjes hebben 1 en een half uur losgestaan.Toen ik kwam lagen Bizz en Kokolien eeeeeeeeeeeen Joepi ook,languit in stal.Haha ik noem het maar voorjaarsmoeheid.
Nous je hebt pb.
. Wat heerlijk zeg dat de ruintjes vanmorgen al zo lang buiten hebben gestaan met dat mooie weer. Ik heb Blando nog nooit zien liggen
, wel zie ik het altijd aan zijn koppie want die zit altijd onder de vlas......maar je hebt hem wel zachtjes wakker gemaakt toch, het is eigenlijk nog maar een babytje hoor
.....eigenlijk ben ik een beetje dom geweest gisteren want ik heb de dekens afgelaten van zowel Spetter als Blando. Ik denk dat ik ze vanavond maar een zomerdekentje op ga doen. Ik vind voor Blando die 200 grams deken toch te warm voor overdag, de stallen staan de hele dag in de zon en dan wordt het daar best warm. Binar schreef:AnitaJoeri schreef:Nou ik heb wel genoten van het mooie weer maar helaas aan alles komt een eind ik moet nu ook werken.
De ruintjes hebben 1 en een half uur losgestaan.Toen ik kwam lagen Bizz en Kokolien eeeeeeeeeeeen Joepi ook,languit in stal.Haha ik noem het maar voorjaarsmoeheid.
Nous je hebt pb.
ohhhh Bizje ook???? Die heb ik echt al superlang niet meer zien liggen joh!!
Die Joepie van jou wordt ook wel steeds luier zeg, zo zie je hem nooit liggen en zo ineens 2x binnen een week!!
Net terug van pauze, wat een mega lekker weer, maar gelukkig ben ik dinsdagmiddag, de hele woensdag en donderdag lekker vrij

doe vanavond nog de winterdeken om
spettertjuh schreef:Wat een mazzelaar ben jij toch ook weer...........maar wel lekker voor je hoor........
)