haaaallooo. bwuuuuuh ik heb al meer dan een week niet meer gereden. Waah en ik heb nu zin om te rijden maar het is donker appelflap Altijd als ik kan is het of donker of regent het.
Ja idd ik heb ook al vet lang niet gereden, 4 dagen ofzo, alleen ik heb 't echt veelste druk met voetbal enzo, leren, en had vandaag tot TWINTIG VOOR VIJF les. Echt zieeeekk.
whaaaa jullie mogen even VET jaloers op mij zijn,komtie:
morgen sportdag; uitslapen tot kwart voor 11, nl half 12 aanwezig donderdag: maar tot 11 uur les, daarna vrij dus lekker vroeg naar paardbeest toeee enenennn.. verder hoeven jullie niet jaloers te zijn, ooh toch wel, ben gister niet naar school geweest dus ik heb deze week gewoon maar 2 en een halve dag les
Bwaaah ik niet. Of nouja .. Vandaag was ik dus fiets het 1e uur op school en had ik het 2e en 3e tussenuur en dan nog 2 uur les (waaronder 1 uurtje gym)
Morgen 1e uur vrij en dan 5 uurtjes les. Donderdag 1e 2 uur vrij, 2 uurtjes les en om 1 uur weer klaar. En vrijdag ook 1e 2 uur vrij en dan 3 uurtjes les. Valt wel mee opzich
Net Wessel gelongeerd, ging wel goed. Hyper beest mocht aan het eind nog even los in de bak haha dat heb ik geweten ook. Alleen maar rennen en bokken en 4 benen in de lucht haha sukkel
Haha net gebeld met zo iemand om Wessel op te meten. Vet vaag want ze gaat een mail sturen om papieren op te sturen ofzo omdat ze daar geen kopieermachine hebben. Volgens mij bedoeld ze gewoon die papieren die ik zeg maar moet inleveren voor de startkaartaanvraag en de paspoortkopiën haha. Als je je paard laat meten krijg je toch een apart papiertje of niet? Of weet niemand dat hier