Privéstal Ten Hagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sanniekeesje

Re: Privéstal Ten Hagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 19:10

Rebeccatjuh schreef:
En winnen .. ach.. ga nu voor de 3e keer mee, en de eerste 2 keer ook verloren Clown
"De ongeluksmascotte" Bloos

Wil je dan niet meer gaan Tong uitsteken Ze mogen nou wel een keer gaan winnen hoor, maar tegen AZ dus denk niet dat het veel opleverd...

Zo vanochtend lekker naar buiten geweest met kalis en mariette, ging super goed, paardjes hadden het erg naar hun zin.

PFFFF morgen nog een half dagje werken, hoop dat ik het nog doorkom.... Wens me maar succes!

silviaftmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 19:26

Hallo allemaal,

Bedankt voor de inspi die jullie me gaven voor de stage Haha!
Zit meteen vol ideeen

Zit in Leiden op school en heb met heel veel geluk een reis nr mn huis gepakt. Was er in een uur, dus de normale reistijd. Ik had gewoon geluk dat ik de laatste trein naar Den Haag heb gehaald. Toen kwam ik op HS en heb ik tram 11 gepakt. Me vriendin was een uur eerder uit mr was maar 10 minuten eerder thuis. Arme zij.

Jullie nog moeten overnachten op stations ofzo? Ik was vandaag lekker vrij. Studiedag eigenlijk, voor mn examens, je raad het al, niks geleerd. Pling Maar er lekker een lol dag van gemaakt. Naar Omniversum geweest en dat soort dingen. Aargh, moet nog half economie boek en kwart maatschappijleer boek in mn hoofd stampen.
In dit weekend komt er niks meer van dus ik denk dat ik een uurtje voor mn toets het mr ff doorlees. Bloos
Silvia is zo handig betreft leren Tong uitsteken

WOENSDAG HEB IK LEKKER VRIJ, WANT DAN HEB IK GESCHIEDENISTOETS, MAAR DAT ZIT NIET IN MIJN PAKKET!
maandag en dinsdag ook VRIJ!! Alleen ff voor de toetsen naar school.

Jullie zijn weer helemaal op de hoogte van mijn superdrukke leer-werk-school rooster.
Werk ze allemaal met 40 uur in de week
grtz en suc6
Silvia

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 17:37

patricia!! schreef:
[quote="Rebeccatjuh

Ja kom net bij Enriqo vandaan, er is 1 van de 4 platen losgegaan.
Maar het is niet zo dat hij in de openlucht staat ofzo:P

Hij was heel erg braaf met rijden, liep heel rustig en reageerde goed op mn been.
Hopelijk volgende week weer zulk lekker weer; dan lekker de duinen in!

En winnen .. ach.. ga nu voor de 3e keer mee, en de eerste 2 keer ook verloren Clown
"De ongeluksmascotte" Bloos
[/quote]

Gelukkig.Dat valt mee dan.
Ik dacht dat ie echt een stuk dak miste Haha!
Heerlijk de duinen in....Mis ik wel...en Odessa ook denk ik.....die 2 keer kwartiertje stappen per dag lijkt me ook maar saai.
Ik ben Maandag nog even wezen kijken en ze was druk strootjes aan het plukken...Had ook geen zin om geaaid te worden...pepermuntje gepakt en toen was het allemaal wel goed Tong uitsteken Gek paard!

Wij gaan ook wel eens naar Ado....Met het team van Dianto (onze zoon)
Is wel gezellig maar ik breng ook niet veel geluk Gestoord
Veel plezier!!
[/quote]
3-1 verloren, maar wel een leuke avond gehad!
Allemaal gekke paarden joh!

Pff, kom ik vandaag op werk, moet ik volgende week zaterdag om 8 uur sochtens beginnen, tot 5 uur savonds.. daarna naar een ander filiaal tot een uurtje of 12 Boos!
"verheug" me er al op!

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 17:39

silviaftmax schreef:
Hallo allemaal,

Bedankt voor de inspi die jullie me gaven voor de stage Haha!
Zit meteen vol ideeen

Zit in Leiden op school en heb met heel veel geluk een reis nr mn huis gepakt. Was er in een uur, dus de normale reistijd. Ik had gewoon geluk dat ik de laatste trein naar Den Haag heb gehaald. Toen kwam ik op HS en heb ik tram 11 gepakt. Me vriendin was een uur eerder uit mr was maar 10 minuten eerder thuis. Arme zij.

Jullie nog moeten overnachten op stations ofzo? Ik was vandaag lekker vrij. Studiedag eigenlijk, voor mn examens, je raad het al, niks geleerd. Pling Maar er lekker een lol dag van gemaakt. Naar Omniversum geweest en dat soort dingen. Aargh, moet nog half economie boek en kwart maatschappijleer boek in mn hoofd stampen.
In dit weekend komt er niks meer van dus ik denk dat ik een uurtje voor mn toets het mr ff doorlees. Bloos
Silvia is zo handig betreft leren Tong uitsteken

WOENSDAG HEB IK LEKKER VRIJ, WANT DAN HEB IK GESCHIEDENISTOETS, MAAR DAT ZIT NIET IN MIJN PAKKET!
maandag en dinsdag ook VRIJ!! Alleen ff voor de toetsen naar school.

Jullie zijn weer helemaal op de hoogte van mijn superdrukke leer-werk-school rooster.
Werk ze allemaal met 40 uur in de week
grtz en suc6
Silvia

Haha, jij hebt het ook al zo zwaar !
Ik zit ook maar 7 uur per week op school, als het niet minder is door uitval (of geen zin..)
Aankomende week ook tentamenweek, laat ik morgen maar eens beginnen! Bloos

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-07 18:40

Heerlijk dat ik niet meer op school zit Haha! Hoef helemaal niks te leren, haha. Maar als ik zo terugdenk, dan komt het me allemaal heel erg bekend voor! 's Avonds om 9 uur de dag voor m'n tentamens/examens... o ja, boek, boek, boek... half uurtje doorlezen en klaar! Haha! Haha... is allemaal goed gegaan gelukkig!

Heb weer lekker geshopt! 2e paar schoenen in twee weken gekocht... maar ze waren zoooo schattig! Het zijn donkerblauwe ballerina's van Tommy Hilfiger, super cute! Bloos

silviaftmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 21:06

Wauw voel me helemaal happy!!!
Heb lekker met Max helpen verzorgen vanmorgen. Daarna Angel gereden samen met Henrieke. Toen op naar mijn rijles.
Lekker op Lady Gray gereden. Geweldig beest alleen wel beetje eigenwijs. Maar het ging gelukkig helemaal top Haha!
Aan het begin van de les een mep gegeven met de zweep, en toen had ze wel door dat ze moest luisteren! Nog wel behoorlijk wat bokken gemaakt. Maar het ging verder helemaal perfect Go jij! Go jij!
Ik helemaal blij Pling .

Vanmiddag nog historisch moment vastgelegd! Fjordjes vind ik altijd zo Vork om op te vreten!!
Echt mn lievelings beestjes! Mocht ik nog ff met Niels wandelen. Gelijk op de foto gegaan natuurlijk/
(Geef toe hij is leuk Knipoog ) Ik ga ff proberen om wat foto'tjes van pita, max, niels, enz. In mn profiel te zetten.

Tot ziens allemaal, en veel rijplezier!!
Kusj Silvia

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 16:30

silviaftmax schreef:
Wauw voel me helemaal happy!!!
Heb lekker met Max helpen verzorgen vanmorgen. Daarna Angel gereden samen met Henrieke. Toen op naar mijn rijles.
Lekker op Lady Gray gereden. Geweldig beest alleen wel beetje eigenwijs. Maar het ging gelukkig helemaal top Haha!
Aan het begin van de les een mep gegeven met de zweep, en toen had ze wel door dat ze moest luisteren! Nog wel behoorlijk wat bokken gemaakt. Maar het ging verder helemaal perfect Go jij! Go jij!
Ik helemaal blij Pling .

Vanmiddag nog historisch moment vastgelegd! Fjordjes vind ik altijd zo Vork om op te vreten!!
Echt mn lievelings beestjes! Mocht ik nog ff met Niels wandelen. Gelijk op de foto gegaan natuurlijk/
(Geef toe hij is leuk Knipoog ) Ik ga ff proberen om wat foto'tjes van pita, max, niels, enz. In mn profiel te zetten.
Tot ziens allemaal, en veel rijplezier!!
Kusj Silvia

Tssssssssssss,en mijn paardje dan????????????? (nog wel de mooiste van stal!!!!) Bloos Knipoog

silviaftmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 18:15

Haha, srry miss favre. Jouw Kees was niet aanwezig in de bak. Maare tot nu toe lukt het nog niet echt om de foto's in mn profiel te krijgen. Dan krijgen jullie maar een linkje

Aanschouw, de schrik van uw leven Tong uitsteken
Er zitten ook wat foto's bij van paarden van de wildhoef, dus niet denken dat er nieuwe paarden zijn.

Groetjes Silvia

silviaftmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 18:16

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-07 08:46

Leuke foto's hoor! Heb zelf ook nog een tijdje op de Wildhoef gereden, staan de manegepaarden nog steeds in stands? Of hebben ze nu veel van die nieuwe stallen staan?

Hoe was afgelopen weekend op stal? Ik had een paardloos weekend Lachen Was wel even lekker eigenlijk een keertje...

Vanavond weer op stal!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-07 08:53

silviaftmax schreef:
Haha, srry miss favre. Jouw Kees was niet aanwezig in de bak. Maare tot nu toe lukt het nog niet echt om de foto's in mn profiel te krijgen. Dan krijgen jullie maar een linkje

Aanschouw, de schrik van uw leven Tong uitsteken
Er zitten ook wat foto's bij van paarden van de wildhoef, dus niet denken dat er nieuwe paarden zijn.

Groetjes Silvia

Sylvia: het is heel makkelijk om te doen hoor, je moet het alleen even door hebben. Kijk het gaat zo.
Je gaat de foto's in je album, je klikt op een foto om hem te vergroten, dan klik je rechts.
Je krijgt nu een venstertje met een paar keuzes, kies Eigenschappen.

Selecteer nu de tekst achter Adres (URL): http://???????
Druk nu tegelijk in: Ctrl+C

Ga naar je profiel en typ: [img]
Daarna druk je tegelijk in Ctrl+V (dan plakt hij de tekst welke je net geselecteerd hebt)
Typ hierna nog: [/img]

En klaar! Foto's staan op je profiel!

silviaftmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 16:29

Neej de paarden staan nu niet meer in stands. Al heel lang niet meer. Ze hebben allemaal een ruime box. Met volop stro. Dus ze kunnen zich lekker bewegen!

En ze gaan 1x in het jaar 3 weken met vakantie naar het weiland, met zn allen.
Ook wel eens tussendoor een keertje als er 1 wat rust nodig heeft, dat vind ik wel goed aan de manege. Dat ze ook even wat mogen uitrusten in de zomer

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 21:19

Zoooo,het was KOUD op stal....

Ik vind Keesje zijn nieuwe stal maar niks...Keesje en ik zijn niet zo'n verhuizers hihi,al zou ik wel graag uit mijn huis verhuizen af en toe haha Haha!

Iemand nog iets LEUKS te melden???????????????????????????

Go jij! Go jij!
No Cheer

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-07 08:48

Goodmorning allemaal!

Wat een weer he? Ik bedacht vanmorgen dat ik best kon gaan fietsen (nieuwe voornemen van dit jaar: als het niet regent, ga ik fietsen naar m'n werk). Nou dat was ook op zich best te doen, had me helemaal goed ingepakt, kon alleen nergens een muts vinden, dus had een hoedje opgedaan. Heerlijk warm hoofd, alleen m'n oren!!! Brrr... helemaal koud! Nu zit ik hier dus met oren die beginnen op te warmen, resultaat: knalrood! Bloos

@ Sylvia: O nou lekker voor die paarden. Weet nog dat toen ik er was, ze daar inderdaad al mee bezig waren. Maar de paarden hebben er daar altijd al goed uit gezien, werd altijd goed voor ze gezorgd en idd regelmatig een rustdagje ofzo. Ook wel dat een paard dan bijvoorbeeld maar één keer per dag liep als hij er wat moe uitzag. Goede manege!

@ Renaat: Nog even joh, en dan heb je een nieuw dak... Kan je weer lekker naar je plekkie terug. Kan me wel voorstellen hoor, dat het daar niks vind. Jij hebt lekker zo'n rustig straatje Lachen

Ja, ik heb wat leuks te melden! Haha! Im liep lekker gisteren! Ben echt helemaal trots op haar! Stilstaand aan de teugel staan kan ze nu wel... Het gaat echt steeds makkelijker en ook al bijna vanzelf. Nu nog aan de teugel lopen in de gangen... vind ze echt moeilijk, ze kan gewoon niet ontspannen... maar dat komt ook wel vanzelf allemaal goed. Ben echt blij dat het zo goed gaat, eindelijk kan ze relaxen!!! Go jij! Go jij!

Vanavond ben ik weer op stal!!!!

Ga even thee zetten om te ontdooien Knipoog

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:38

Brrrrrrrrrrr!!
Kou is niks voor mij!!

Ik moet als het goed is vandaag overwerken tot 's avonds... Verdrietig Hmmm,totaal geen zin in dus,en moet Keesje ook doen eigenlijk,dus proberen wat te regelen!!

Keesje heeft weer lekker een warmere pyama aan,want het was goed koud vannacht!!

Weet verder niks te melden eigenlijk?

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:39

Nou gister is mijn tentamenweek begonnen, die van gister ging wel..
Maar dat van vandaag gaat een regelrechte hel worden --> bestuursrecht! (lekker interessant dus! Tong uitsteken )

Jullie veel plezier op stal vandaag!

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-07 10:55

@ Renate: gewoon even langs komen Knipoog Nee joh, oliebol happens... Kan Sandra wel gewoon dan?

@ Rebecca: succes dan maar!!!

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 10:58

Dankje, en jij werkse!!

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 12:17

LindsyImmie schreef:
@ Renate: gewoon even langs komen Knipoog Nee joh, oliebol happens... Kan Sandra wel gewoon dan?

@ Rebecca: succes dan maar!!!

Nee San is ook 5 uur ofzo vrij,dus dan moet ze op haar fietsje in het donker....hmmm.... ga maar wat regelen dalijk!

En Succes Rebecca!

sanniekeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 12:24

@renate, heb je al wat kunnen regelen?? Moet het wel op tijd weten anders moet ik even wat spullenn meenemen dalijk naar me werk

silviaftmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 15:12

Heej tenhagenaars Haha!

Het is idd wat koud de laatste tijd, mr dr sla ik me dan maar ff doorheen Lachen
Heb ook lekker toetsweek. Voor me exaampjes. Morgen lekker vrij Pling
Vandaag en gister lekker mn toetsjes gemaakt. Ging allemaal wel redelijk goed.
(Ik moet me schamen want ik heb geen letter geleerd) Dromen

Dat is dus weer lekker gegaan de afgelopen daagjes. Vingers aflikken
Morgen moet ik dus maar kijken hoe ik mn vrije dag door breng Tong uitsteken Verzinnen wat je gaat doen op je vrije dag is zooo leuk Knipoog

Heb me trouwens ook mn stage formulier ingevuld. Heb Duindigt gedaan. Even kijken wat er van terechtkomt.

@lindsey, lkkr dat Im steeds beter loopt (Goed voor het strelen van je ego Tong uitsteken ) Blijven oefenen. Uiteindelijk lukt het altijd wel een keertje wel en zien we je op de olympische spelen.

Werk ze allemaal dan geniet ik van mn vrije dag
Doegies OK dan!
Silvia

Miss_Favre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 09:32

Goodmorning allemaal!

Zooo,het is glad buiten! Ik heb er ruim 3 kwartier over gedaan om op mijn werk te komen! Ik reed gewoon binnendoor,langs stal,maar ik had achteraf beter om kunnen rijden naar mijn werk over de gewone wegen,want het was echt spekglad bij stal! Bas heeft ook pionnen op het erf gezet,zodat je het terrein niet opkan met auto's. Neem ook aan dat hij daarmee bedoeld dat je niet naar buiten moet gaan met de paarden. Het zal vanmiddag de hele middag zonnig zijn,maar in de loop van de ochtend kan het nog gaan sneeuwen,dus hopen dat vanmiddag alle sneeuw en gladheid weg zijn bij stal!

Ik heb op mijn werk een 'eigen' parkeerdak van ons kantoor,ik durfde er niet op te rijden,heel glad en onder de sneeuw,lijkt me niet handig om zo een steile helling op te gaan!

Citaat:
Heb me trouwens ook mn stage formulier ingevuld. Heb Duindigt gedaan. Even kijken wat er van terechtkomt.

Heb je dat gewoon ingevuld voor je school bedoel je? Of ben je ook echt langs Duindigt geweest? Want het is niet zo dat Duindigt 'een' is. Er zitten allemaal verschillende trainers,en allemaal verschillende stallen. Dus je zal echt langs verschillende stallen moeten gaan om gewoon eens te vragen. (Weet niet of je dat al gedaan hebt?)

Nou ga maar eens wat doen Knipoog

LindsyImmie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 10:06

Goodmorning!

Ja, het is overal een beetje glibberig he? Ik kwam af en toe ook plekjes tegen waarvan ik niet zeker wist of alles goed zo gaan. EN HET IS HEEL BELANGRIJK DAT IK NU DE KOMENDE JAREN DE AUTO EN ALLE AUTO'S OM MIJ HEEN HEEL HOUD!

Wij hebben ook een parkeerterrein, dan moet je ook eerst een heuveltje op. Zag dat er al meerdere auto's stonden, dus heb die van mij er ook maar neergezet. Nou maar hopen dat er ondertussen wel gestrooid is, anders kan ik dalijk niet meer naar beneden!

Vanavond moet ik eerst ergens langs om schadeformulieren in te vullen en daarna moet ik nog naar Im... nans is ziek... Ga zo even een mailtje naar Natas sturen, maar ben bang dat zij geen tijd heeft. Nou ja, dan ben ik maar een keertje wat later op stal!

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 11:07

Wat irritant zeg, al die sneeuw!
En het schijnt van de week alleen maar erger te worden! (Vrijdag -8 regen en sneeuw! Regen en sneeuw? Lekker glad dus!)

Nou, bestuursrecht heb ik gehaald:D (5.6 ,haha!)
Vandaag staatsrecht gehad, dat was 30 vragen gokken.. achja.. herkanzingen! Lachen

Verder alles oke met iedereen?

silviaftmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 17:29

neej ik ben niet langs duindigt geweest. Dat mag niet, de school gaat het verder allemaal regelen. We mogen niet langsgaan omdat ze dan bang zijn dat we dan allemaal 1 adres gaan bestoken en dat die dan het volgende jaar zegt dat hij geen stagairs meer zoekt.

Nou ik kom zaterdag in ieder geval weer
dus wie weet zie ik jullie dan nog
groetjez kusj
silvia