Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.
Doegg!
jornajulia schreef:400 euro borg... ik geloof dat ik het leasen maar laat. En dat je er wat voor over moet hebben vindt ik niet een goeie uitspraak. Wilfred wou met dit idee het voor iedereen mogelijk maken... de paardensport wordt zo weer elitair! Volgens mij zijn er velen bij wie de ouders het betalen, mazzel hebben jullie maar jullie wonen nog thuis en studeren nog niet...
Kan op een goeie handelstal ook wel rijden heb ik vandaag gehoord, gratis, dus ga dat maar doen denk. 500 euro is mij wat teveel, helemaal als je studeert en een huis hebt... Zal wapper gaan missen maar 400 euro borg... zal mariska morgen eens vragen!
Beetje jammer!
jornajulia schreef:Ik denk dat niemand wapper wil leasen en ik wil niet meer dan 100 betalen... Vanavond zal ik ff met mariska babbelen
En heb al 2 andere mogelijkheden waar ik kan gaan rijden/leasen dus als het niks wordt dan ga ik elders rijden. In Eastermar bij een pension/trainingsstal en in Hardegarijp bij een handelstal. Maar ff kijken dus!
Maar eerst vanavond weer naar wapsie
.
. IkhouvanChey schreef:Vast niet.
Ken ook wel mensen die hem leuk vinden maar die hebben eigen paard.
IkhouvanChey schreef:Ja).
.
. nouskaatje schreef:ik had daar het weekend nog wedstrijd:D