Hahaha ja... eeehm welke van de 20 is dat? Nee, ik zou er nooit voor kunnen vallen. Zijn allemaal hetzelfde, op een wit kolletje of voetje na dan maar kwa kleur en bouw zijn ze gewoon saai vind ik.
Nog maar 30min en je hebt dat deken mss! Ohja, ik mocht niets zeggen daarover
Nee gek he? Nu is Eef weer degene die gestalkt gaat worden...
Tsja d'r zal vast wel verschil in zitten, maar voor mij lang niet genoeg verschil... Ik vind voskleurige KWPNners trouwens mooier dan die bruine, ik weet niet waarom maar ik vind bruin gewoon geen mooie kleur...
Dat is zo, of donkerbruine KWPNers, die zijn ook wel grappig. Maar het stomme is, haflingers zien er echt allemaal hetzelfde uit. Daar is ook bijna geen kleurverschil te vinden de een is lichter dan de andere. Maar toch vind ik haffies wel weer stoer
Jah Haflingers zijn echt allemaal 't zelfde he, maar die mogen nog blessen en kollen hebben enzo en dat verschil in 't hoofd helpt meestal wel. Fjorden zijn al helemaal 't zelfde (meestal), die mogen geen blessen hebben ofzo.
Nee idd, quarters vind je in allerlei soorten en maten. Bij sommige paarden zou ik in het begin dat ik er reed helemaal niet zeggen dat het quarters zouden zijn. Jersey bijv vind ik weer minder quarter dan een Chex, maar toch zijn ze allebei quarter. En de kleurtjes, chocolate palomino etc... helemaal te gek gewoon!
Naah, dat nog net niet Maar ik hoop iig dat je hem hebt. Ik ga iig aflsuiten want ik heb een hoop te doen voor morgen. Heb deze week BPV week, dat is een week waarin wij van 09u tot 16u mogen luisteren naar presentaties van bedrijven om onze stage daaruit te kiezen.