Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:18

Haha ja met spandoeken en toeters enzo, we laten gewoon de concurrenten schrikken... *LOL*

Wat betreft paarden ga ik wel met trends mee ja, voor de rest absoluut niet maar mijn poownie loopt in roze wanneer dat hip is. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:20

Heej pagina 29!

Ja dat vind ik ook! Of de nieuwste trends volgen of gaan trendsetten, da's ook heel leuk Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:22

Haha ja bruine KWPNners, heb ook op zo'n stal gereden "wil jij Flappie even naar binnen halen", sta je in die wei, zie je wel 20 bruine KWPNners... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:28

Hahaha ja... eeehm welke van de 20 is dat? Nee, ik zou er nooit voor kunnen vallen. Zijn allemaal hetzelfde, op een wit kolletje of voetje na dan maar kwa kleur en bouw zijn ze gewoon saai vind ik.

Nog maar 30min en je hebt dat deken mss! Ohja, ik mocht niets zeggen daarover Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:31

Haha "ja hij heeft een wit sokje", nou dan heb je nog 15 mogelijke paarden over... Nagelbijten / Gniffelen

Idd niks zeggen hoor... Nagelbijten / Gniffelen Anders ga ik stressen... Nagelbijten / Gniffelen Ben al verhuisd naar een pc met een betrouwbare internetverbinding... Nagelbijten / Gniffelen

MSN gesprek met you-know-who heeft een nieuw dieptepunt bereikt... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:36

Ohnee dat meen je niet, dat had ik nou echt nooit verwacht! Nagelbijten / Gniffelen

Hahaha laat de KWPN-liefhebbers het maar niet horen. Die zien wel degelijk verschil tussen die paarden. Hoe zou ik echt niet weten alleen..

Da's een heel verstandige zet, verhuizen naar een betrouwbare computer Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:38

Nee gek he? Nagelbijten / Gniffelen Nu is Eef weer degene die gestalkt gaat worden...

Tsja d'r zal vast wel verschil in zitten, maar voor mij lang niet genoeg verschil... Ik vind voskleurige KWPNners trouwens mooier dan die bruine, ik weet niet waarom maar ik vind bruin gewoon geen mooie kleur... Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:40

Ohjeetje! Maar Eef kan wel wat hebben gelukkig Tong uitsteken

Dat is zo, of donkerbruine KWPNers, die zijn ook wel grappig. Maar het stomme is, haflingers zien er echt allemaal hetzelfde uit. Daar is ook bijna geen kleurverschil te vinden de een is lichter dan de andere. Maar toch vind ik haffies wel weer stoer Vork

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:40

Oeps dubbelpost!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:43

Jah Haflingers zijn echt allemaal 't zelfde he, maar die mogen nog blessen en kollen hebben enzo en dat verschil in 't hoofd helpt meestal wel. Fjorden zijn al helemaal 't zelfde (meestal), die mogen geen blessen hebben ofzo. Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:45

Ja fjorden ook! En friezen die horen er ook bij! Maar toch blijf ik die allemaal leuker vinden dan de kwpn op de een of andere manier Ja

Quarters zijn gewoon de leukste paarden ter wereld Vork

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:47

Haha ja d'r zijn toch best veel rassen waarvan alle paarden 't zelfde zijn he... Clown

Quarters hebben tenminste nog leuke kleurtjes, hoef je geen bruine uit 20 bruine te zoeken... Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:48

Nee idd, quarters vind je in allerlei soorten en maten. Bij sommige paarden zou ik in het begin dat ik er reed helemaal niet zeggen dat het quarters zouden zijn. Jersey bijv vind ik weer minder quarter dan een Chex, maar toch zijn ze allebei quarter. En de kleurtjes, chocolate palomino etc... helemaal te gek gewoon!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:50

P.s.: Let je trouwens wel op de tijd? Ik zou niet willen dat je door mij dat deken-topic vergeet Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:51

Haha ja Quarters hebben mooie kleeeeurtjes... Lovers Grulla vind ik zó mooi, en dunalino, en en en natuurlijk choco palo... Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:51

Hahaha hou op, ik begin nu al helemaal weg te dromen! En de paints niet te vergeten, ook prachtige beestjes. Tintin vind ik ook echt heel schattig Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:57

Haha ja sommige patronen zijn zó kwijlbaar. Vingers aflikken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 20:59

Oeh 20.58u en ik kan het topic niet meer vinden! Whaa ik zit helemaal in de zenuwen voor jou!

Meeste patronen vind ik wel gaaf Ja

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:02

Haha stresskip, mss zit je wel meer te stressen dan ik? *LOL* Maargoed wie weet heeft d'r wel iemand via pb geboden na mij... Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:04

Volgens mij zit ik idd meer te stressen Tong uitsteken Ik kan gewoon niet tegen dat soort dingen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:06

Haha, ik zal 't noooit meer zeggen wanneer ik ergens op biedt... *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:06

Hahaha dat mag je wel zeggen hoor! Het geeft best een kick Tong uitsteken

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:08

Haha adrenaline stroomt door je lichaam heen? *LOL*

Pff dit is veel spannender, wachten ná 't bieden... Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:11

Naah, dat nog net niet Vork Maar ik hoop iig dat je hem hebt. Ik ga iig aflsuiten want ik heb een hoop te doen voor morgen. Heb deze week BPV week, dat is een week waarin wij van 09u tot 16u mogen luisteren naar presentaties van bedrijven om onze stage daaruit te kiezen. Slapen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-06 21:13

Haha wow dat klinkt bijna interessant... *LOL*