Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
miran_indra schreef:Ja de molen is echt een heerlijke luxe!Was ze wel braaf met terug op stal zetten Lida? Ze kan namelijk nog wel eens erg druk zijn...
Gisteravond is de vorige eigenaresse (zij heeft de moeder van Indra nog) langs geweest. Ze vonden de stapmolen wel erg mooi ook. Gelukkig vonden ze Indra er ook goed uitzien en ook dat ze het allemaal wel heel goed deed met rijden. Met rijden was het gisteravond ook weer lekker druk, maar alles is uiteindelijk wel weer goed gegaan.
miran_indra schreef:Het is momenteel nog 445 euro. Ik weet niet hoeveel het in januari weer omhoog gaat. Je heb dan iedere dag behalve zondag de mogelijkheid lessen te volgen. Verder is het inclusief voer en stro en uitmesten. Ze staan daar alleen op het moment wel heel vol dus diegene moet wel tijdig aangeven dat ze wil komen. Ik blijf zelf voorlopig toch nog bij Jan staan want het is echt wel onwijs druk daar nu (wel gezellig hoor maar voor Indra nog iets te veel van het goede)!
Hoe gaat het verder met jullie? Met charmeur ook alles goed? In welke stal staat hij nou?
nathalie1980 schreef:Nog maar een paar maanden en dan gaat alles weer door elkaar.
Als het goed is gaan de hengsten dan bij elkaar en de merries.
Dit jaar niet zoveel hengsten. Volgens mij maar 3 als ik me niet vergis.
miran_indra schreef:Kim, gaat alles alweer wat beter? Heb je vorige keer namelijk niet echt gesproken toen je op stal was! Witney ziet er heel goed uit hoor en Dimas is echt een kleine ondeugd
miran_indra schreef:Zijn dan inderdaad maar weinig hengsten dit jaar! Worden ze dan uit elkaar gehaald als ze naar het land gaan ofzo ?
Whitney01 schreef:De veulens mogen ook al niet buiten spelen![]()
Lieve hoefjes heeft flurk,hihi
miran_indra schreef:Misschien domme vraag maar waarvoor gebruik je hoefschoenen?
wel fijn dat je les zo goed ging! Ik heb gister avond gereden en dat was een kleine ramp. Het was onwijs druk en Indra viel alle paarden aan die haar inhaalde! Nu hopen dat het tijdens mij les wat rustiger is vanavond.