aaah ik baal echt! morgen wordt t weer stormen... en nou mag ik alweer niet naar emmeloord!!!
maar ben zo bang dat ik lin teleur stel... maar vooral omdat mn vader er nou niet meer is kan het niet meer eig... mn broer kan ook niet altijd...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
aaah ik baal echt! morgen wordt t weer stormen... en nou mag ik alweer niet naar emmeloord!!!
maar ben zo bang dat ik lin teleur stel... maar vooral omdat mn vader er nou niet meer is kan het niet meer eig... mn broer kan ook niet altijd...
wel zin in 
kwas om half 1 vrij, omdat vanaf 1 uur d ebussen niet meer zouden rijden, maar die bleken uiteindelijk(toen ik al thuis was
) wel gewoon te rijden
Jolien87 schreef:Nee Herman heeft ervoor gezorgd dat ik voortijdig niet op de startlijst kwam te staan.
We hadden vorige week al geconcludeerd dat ik niet mee zou doen hahaha...
Ja vreselijk weer he, ik kan dus niet naar Fleurtje toe dus maar heb gehoord dat de groene stallen bij stal bredewold kapot waren gewaaid, complete wanden die eruit lagen!
Hieronder een paar foto's:
De linker "stal" stond Fleurtje...
en wat hebbe ze op de haerst gedaan

superfijne proef moet k rijden! L1-7, echt heel fijn
alleen beetje gebroken lijnen enzoo
geen kleine voltes of voltes 15 meter ofzo

Jolien87 schreef:Ja ik heb het gelezen haha...
Hieronder de link waarbij je het kan lezen, Lotte ze hebben je paardje Target gebruikt hihi, hij wordt beroemd:D
http://www.dehaerst.nl/nieuwsverder.php?selected=981
@ Sonador: het gaat al wel iets beter, ben alleen wel bang dat ik vandaag niet naar de manege kan, teveel last van hoofdpijn, duizeligheid en soms ineens hevige pijn in de rug.
Is niet verstandig dus, kan beter eerst goed uitzieken en dan weer lekker overal heen gaan:)
Fleurtje heeft gelukkig niks aan de omgevallen stallen overgehouden, evenals de andere paarden maar het was wel flink schrikken ja!
Noëla heeft het voor haar eerste wedstrijdje goed gedaan!! op Jannika Millenium schreef:
Ik zal binnenkort ook maar weer eens een kijkje gaan nemen op de haerst ben er al erg lang niet meer geweest. En als alles gaat lukken zoals ik wil dan binnenkort lesje doen bij Herman met me verzorgpaardje![]()

kben eerste geworden

Gina had een dikke knie dus kon niet... nog maar 1 wp en dan L2
ladylay schreef:Jolien87 schreef:Ja ik heb het gelezen haha...
Hieronder de link waarbij je het kan lezen, Lotte ze hebben je paardje Target gebruikt hihi, hij wordt beroemd:D
@ Sonador: het gaat al wel iets beter, ben alleen wel bang dat ik vandaag niet naar de manege kan, teveel last van hoofdpijn, duizeligheid en soms ineens hevige pijn in de rug.
Is niet verstandig dus, kan beter eerst goed uitzieken en dan weer lekker overal heen gaan:)
Fleurtje heeft gelukkig niks aan de omgevallen stallen overgehouden, evenals de andere paarden maar het was wel flink schrikken ja!
![]()
jij rijdt op de manege right ?

Citaat:Ja ik heb het gelezen haha...
Fleurtje heeft gelukkig niks aan de omgevallen stallen overgehouden, evenals de andere paarden maar het was wel flink schrikken ja!![]()
jij rijdt op de manege right ?
Ik heb een verzorgpaard, en ik les op de manege, en af en toe wat privelessen daaro! Hoezo?

. Ik zag al dat die hem scheef wou trekken omdat het paard bijna over zn eigen zwaartepunt heen was, en hij er natuurlijk niet onder wou komen. Hij kreeg het paard wel naar beneden, stuk keihard gegallopeerd, ging het paard weer 3 keer recht omhoog. Kreeg hem daarna weer naar beneden. Ik heb serieus, geen geintje, niet vaak een paard zo link en vies zien doen. En dat terwijl er hier op stal echt wel halfe zolen van paarden tussen zitten. Nougoed, natuurlijk bij het afzadelen eerst gekeken of het misschien ergens pijn had, en ja, het dier heeft langs zn ruggegraat aan de rechterkant een soort knoop in zn spieren, wat hem gewoon zeer doet zodra er druk op komt te staan. Nu heb ik deze afgelopen week het paard aan de bijzet gelongeerd, om hem laag over de rug te hebben lopen, en het gaat met de dag beter. Ze ontspant zich nu in de rug, en de zere plek is weg.
slaat toch nergens op
ik helemaal blij, en nu alsnog voor niks
want nu heb ik een beker thuis die niet voor mij is
want eerst had danny 183, en na hertelling ineeeens 188
5 punten verschil is wel heel veel....