Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Von

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:01

manic schreef:
Werk je op de Amsterdamse? Dat wist ik niet...! Doejedan? Niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo...

Staan je paarden nog steeds in de Nes?

Paarden staan idd nog in de Nes.
Doe hier de boekhouding en administratie (oa van de manege)

biep

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:03

Von schreef:
biep schreef:
sta jij daar ook dan? gezellige boel!

enne, ik zit ook ontzettend hard te overwegen een bodyprotector aan te schaffen voor ik er weer op ga zitten (ben de vorige keer KEIhard 'geland') helpen die dingen een beetje? (en waar heb je m gekocht) (enne, wat kostet, ben toch n nederlander he !)

Sta er niet, werk er wel

Of de bodyprotector helpt weet ik (nog) niet hoop er eigenlijk ook niet achter te komen, het voelt in ieder geval vertrouwder als ik hem aan heb.
Heb hem bij braaaf gekocht en was rond de 150,=

oke dan, dan kom ik je vast nog wel tegen!
Mijn palominootje (met BUIK ) valt ook wel op, dus dan moet je maar even hoi zeggen!

150E is wel veel, maar met mijn monster misschien toch wel het overwegen waard.
Nu moet ik elke keer een een 'eventuele-112-beller-hulp' in schakelen als ik wil gaan rijden, ook zo'n gedoe

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:09

Gelijk een mooie aanleiding om te komen buurten bij de Amsterdamse dan Von... Welke dagen werk je er, of iedere dag? Aankomende vrijdag bvb? Mischien ga ik dan maar eens zondigen en op mijn paardje klimmen

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 16:35

@ Von... sinds er nieuwe administratie is staan mijn voorletters fout op de rekeningen die ik krijg van stal (voor de stalling e.d.) ... Ik ben tegenwoordig F.M.C Smit ipv P.H.C Smit ... maar daar heb jij zeker niks mee te maken

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:36

Reem schreef:
Even heel wat anders.. Ik denk dat een groot deel van de HM gangers hem niet kent (pluutje denk ik wel), maar Ronald Letteboer (vriend van Charles) is vorige week geheel onverwachts overleden. Ikzelf kende hem niet echt, maar heb toch de moeite genomen om een mooie foto van zijn lievelingspaard Equador te maken voor Charles als herinnering en steun in de rug..

Misschien helemaal niet van toepassing, maar ik dacht ik meld het toch even voor diegene die hem wel gekend hebben, maar nu niet meer op de Hollandsche komen.

(foto maar even weggehaald in de quote). Maar zeg me zo niets...tenzij het om Charles France(weet niet hoe je z'n achternaam schrijft) gaat...?

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 17:22

Muiszje; Nico vroeg weer naar je vandaag... Ik denk dat je dus maar gauw een keer naar Wennekers 'moet'...

fluffyfox

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:01

wat grappig zeg dat paard in de jordaan
verder idd veel leeswerk na 2 dagen
leuk om die fotos van ome joops paardjes te zien
wat zag het huis er daar nog uit he jemig!

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 20:38

Hehe, het nieuwe huis is niet veel beter hoor Fluf

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 21:44

@ vikki: zeg maar dat ik hem binnenkort bel maar dat ik voor mijn eindexamen zit! (en dus niet heel erg veel tijd heb..)

Equador ken ik wel, (gewoon van zien..) mooi beest.

Josti

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 21:51

reina schreef:
@schimmelig: Ja optie en Silvera (dochter van Silvestra) kan ik me nog wel herinneren! Tjee wat komt er (langzaam) een hoop terug

@ Josti: Jij ook hier? Wist niet dat jij bij Villa Betty hebt gereden.. Jij deed Pomp toch ook? Enne, Ramona, is dat die 'van Pinto' ? Heeft die ook bij Villa Betty gereden dan?

Hey Reina, jaja ben dr ook, ik deed Pomp idd net gestopt omdat ik wegga (naar t buitenland)

Volgens mij is Patty ooit 'begonnen' bij Villa Betty en al snel Ramona die t 'overnam' en toen nam ze mij mee. Zij deed Camilla en ik Victoria, is ook alweer een hele tijd geleden inmiddels

salema schreef:

haha volgens mij zijn wij daar idd samen geweest op het amstelpark fleur kan idd vaag herrinderen dat je daar ruize had gemaakt!!
ik kwam er weer via laura en reed meetsal op pepper!!
Ik ben ook een paar keer bij de " oude" ome joop geweest volgens
mij ook met fleur?? en (sheryl) als ik me goed herrinder...
Ik kan me iig herrinderen dat we daar aangekwammen er een dode pony in de stal lag...

En heb ook nog eventjes met fleur bij villa betty gereden.
volgens mij was het idd patty die er samen met desy (reed altijd op cupido in de carrousel) voor het eerst naar toe zijn gegaan

@ josti ga je nou werken in turkije??
veel plezier in ieder geval!!

Hee Rebecca!
Ja ome Joop was ook met jou idd en met Sheryl, alleen die dode pony was ik niet bij, maar kan me dat verhaal ook nog wel vaag herinneren!

Ik ga idd werken in Turkije, dankjewel! Hou je wel op de hoogte via mn weblog

Von

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:04

Schimmelig schreef:
@ Von... sinds er nieuwe administratie is staan mijn voorletters fout op de rekeningen die ik krijg van stal (voor de stalling e.d.) ... Ik ben tegenwoordig F.M.C Smit ipv P.H.C Smit ... maar daar heb jij zeker niks mee te maken

Zal het voor je aanpassen

Von

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:05

manic schreef:
Gelijk een mooie aanleiding om te komen buurten bij de Amsterdamse dan Von... Welke dagen werk je er, of iedere dag? Aankomende vrijdag bvb? Mischien ga ik dan maar eens zondigen en op mijn paardje klimmen

Ben er in principe elke dag vanaf 9 tot een uur of 5

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 10:09

Von schreef:
Schimmelig schreef:

Zal het voor je aanpassen

Hehe, bedankt!

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:37

Mogguh!

Mendi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 11:13

Pluutje schreef:
(foto maar even weggehaald in de quote). Maar zeg me zo niets...tenzij het om Charles France(weet niet hoe je z'n achternaam schrijft) gaat...?

Is dat de Charles France die leraar engels is/was? Verder kende ik zijn vriend niet, dus beetje off topic, sorry!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 11:20

Goeie morgen Manic haha ben je ook je bed uitgerold?

Reem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 11:53

Pluutje schreef:
Reem schreef:
Even heel wat anders.. Ik denk dat een groot deel van de HM gangers hem niet kent (pluutje denk ik wel), maar Ronald Letteboer (vriend van Charles) is vorige week geheel onverwachts overleden. Ikzelf kende hem niet echt, maar heb toch de moeite genomen om een mooie foto van zijn lievelingspaard Equador te maken voor Charles als herinnering en steun in de rug..

Misschien helemaal niet van toepassing, maar ik dacht ik meld het toch even voor diegene die hem wel gekend hebben, maar nu niet meer op de Hollandsche komen.

Nee niet Charles France. Charles Nieuwenkamp heet hij geloof ik. Hij en Ronald waren volgens mij al heel lang samen (ik heb ze iig nooit los van elkaar gezien).

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 12:23

Neuh, ik was al uit bed... Op mijn werk. Ondertussen hebben we een uh, probleempje... Een van onze mailservers is net overleden... Gelukkig hebben we er twee

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 12:30

Hihi dat is minder, ach je kunt nog bokken dus lang leve de 2e mail server dan maar!! *o/*

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 12:34

Loopt weer via een andere server... Maar het doet het gelukkig allemaal weer. Whew

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 12:37

Nandoman schreef:
Pluutje schreef:

Is dat de Charles France die leraar engels is/was? Verder kende ik zijn vriend niet, dus beetje off topic, sorry!

Ja, die bedoelde ik, ken je hem ook? Die zag ik dus ook een keer op de Hollandsche. Die andere Charles ken ik (denk ik) niet...

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 14:20

Ohohoh, ik ben helemaal overjoyed! Was gisteren tot vrij laat op stal (ik had tot 21.30 les) en maakte om 22.15 aanstalte om naar huis te gaan. Ik zag een van de drachtige merrie's op stal liggen samen met een vriendin en we liepen er naar toe. Bleek dat ze gewoon bezig was! Ik heb dus een supermooi, flink en bijdehand veulentje geboren zien worden gisteren!

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 15:04

Gaaf!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 15:23

Ben vanmiddag gebeld.. bijrijden gaat niet door..
Ze had een meisje gevonden die 7 jaar een eigen paard had gehad, en die was dus geschikter..

Verder op zoek dan maar weer..

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 16:23

ladyjoy schreef:
Ben vanmiddag gebeld.. bijrijden gaat niet door..
Ze had een meisje gevonden die 7 jaar een eigen paard had gehad, en die was dus geschikter..

Verder op zoek dan maar weer..

Das balen meis....sterkte met zoeken

Groetjes,Tinky