manic schreef:Werk je op de Amsterdamse? Dat wist ik niet...! Doejedan? Niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo...
Staan je paarden nog steeds in de Nes?
Paarden staan idd nog in de Nes.
Doe hier de boekhouding en administratie (oa van de manege)
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
manic schreef:Werk je op de Amsterdamse? Dat wist ik niet...! Doejedan? Niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo...
Staan je paarden nog steeds in de Nes?
Von schreef:biep schreef:sta jij daar ook dan? gezellige boel!
enne, ik zit ook ontzettend hard te overwegen een bodyprotector aan te schaffen voor ik er weer op ga zitten (ben de vorige keer KEIhard 'geland') helpen die dingen een beetje? (en waar heb je m gekocht) (enne, wat kostet, ben toch n nederlander he!)
Sta er niet, werk er wel![]()
Of de bodyprotector helpt weet ik (nog) niethoop er eigenlijk ook niet achter te komen, het voelt in ieder geval vertrouwder als ik hem aan heb.
Heb hem bij braaaf gekocht en was rond de 150,=
) valt ook wel op, dus dan moet je maar even hoi zeggen!
Reem schreef:Even heel wat anders.. Ik denk dat een groot deel van de HM gangers hem niet kent (pluutje denk ik wel), maar Ronald Letteboer (vriend van Charles) is vorige week geheel onverwachts overleden. Ikzelf kende hem niet echt, maar heb toch de moeite genomen om een mooie foto van zijn lievelingspaard Equador te maken voor Charles als herinnering en steun in de rug..
Misschien helemaal niet van toepassing, maar ik dacht ik meld het toch even voor diegene die hem wel gekend hebben, maar nu niet meer op de Hollandsche komen.
Ik denk dat je dus maar gauw een keer naar Wennekers 'moet'...

reina schreef:@schimmelig: Ja optie en Silvera (dochter van Silvestra) kan ik me nog wel herinneren! Tjee wat komt er (langzaam) een hoop terug
@ Josti: Jij ook hier? Wist niet dat jij bij Villa Betty hebt gereden.. Jij deed Pomp toch ook? Enne, Ramona, is dat die 'van Pinto' ? Heeft die ook bij Villa Betty gereden dan?
net gestopt omdat ik wegga (naar t buitenland)
salema schreef:
haha volgens mij zijn wij daar idd samen geweest op het amstelpark fleur kan idd vaag herrinderen dat je daar ruize had gemaakt!!
ik kwam er weer via laura en reed meetsal op pepper!!
Ik ben ook een paar keer bij de " oude" ome joop geweest volgens
mij ook met fleur?? en (sheryl) als ik me goed herrinder...
Ik kan me iig herrinderen dat we daar aangekwammen er een dode pony in de stal lag...
En heb ook nog eventjes met fleur bij villa betty gereden.
volgens mij was het idd patty die er samen met desy (reed altijd op cupido in de carrousel) voor het eerst naar toe zijn gegaan
@ josti ga je nou werken in turkije??
veel plezier in ieder geval!!

Schimmelig schreef:@ Von... sinds er nieuwe administratie is staan mijn voorletters fout op de rekeningen die ik krijg van stal (voor de stalling e.d.) ... Ik ben tegenwoordig F.M.C Smit ipv P.H.C Smit ... maar daar heb jij zeker niks mee te maken![]()
![]()
manic schreef:Gelijk een mooie aanleiding om te komen buurten bij de Amsterdamse dan Von... Welke dagen werk je er, of iedere dag? Aankomende vrijdag bvb? Mischien ga ik dan maar eens zondigen en op mijn paardje klimmen
Von schreef:Schimmelig schreef:@ Von... sinds er nieuwe administratie is staan mijn voorletters fout op de rekeningen die ik krijg van stal (voor de stalling e.d.) ... Ik ben tegenwoordig F.M.C Smit ipv P.H.C Smit ... maar daar heb jij zeker niks mee te maken![]()
![]()
Zal het voor je aanpassen
Pluutje schreef:(foto maar even weggehaald in de quote). Maar zeg me zo niets...tenzij het om Charles France(weet niet hoe je z'n achternaam schrijft) gaat...?
haha ben je ook je bed uitgerold?
Pluutje schreef:Reem schreef:Even heel wat anders.. Ik denk dat een groot deel van de HM gangers hem niet kent (pluutje denk ik wel), maar Ronald Letteboer (vriend van Charles) is vorige week geheel onverwachts overleden. Ikzelf kende hem niet echt, maar heb toch de moeite genomen om een mooie foto van zijn lievelingspaard Equador te maken voor Charles als herinnering en steun in de rug..
Misschien helemaal niet van toepassing, maar ik dacht ik meld het toch even voor diegene die hem wel gekend hebben, maar nu niet meer op de Hollandsche komen.
(foto maar even weggehaald in de quote). Maar zeg me zo niets...tenzij het om Charles France(weet niet hoe je z'n achternaam schrijft) gaat...?
Nandoman schreef:Pluutje schreef:(foto maar even weggehaald in de quote). Maar zeg me zo niets...tenzij het om Charles France(weet niet hoe je z'n achternaam schrijft) gaat...?
Is dat de Charles France die leraar engels is/was? Verder kende ik zijn vriend niet, dus beetje off topic, sorry!
ladyjoy schreef:Ben vanmiddag gebeld.. bijrijden gaat niet door..![]()
Ze had een meisje gevonden die 7 jaar een eigen paard had gehad, en die was dus geschikter..
Verder op zoek dan maar weer..