Mams zit er nu op de hondenclub, dus wilde binnenkort met de kleine eens langs hoppen. Nu ga ik met de open dag denk ik kijken, is er meer te doen ook
cloudya
Geplaatst: 14-09-11 20:57
Jaaa leuk, ik ga ook naar de open dag, zijn vast mooie demonstraties. oa voltige en carrousel.
De laatste paar keer heb ik Limit gereden en Rabo, Mareina is nog kreupel. Moet zeggen dat ik het wel leuk vind op Limit, moet je echt hard werken haha
Limit en ik werkt niet Misschien komen we je dan nog tegen
cloudya
Geplaatst: 14-09-11 21:04
Hij probeert het wel ja, stout zijn, maar dat is ook wel weer leuk. En de heerlijke grote passen die hij neemt, ik moest echt wennen aan Rabo met zn minipasjes hihi
Weet je al hoelaat je ongeveer naar de open dag gaat? Wij zijn er rond half 12 denk ik (wij = ons vast lesgroepje van 3)
Geen idee,... afhankelijk wat de plannen zijn van manlief ook Maar dat zal wel ergens rond die tijd zijn ook denk ik
Daarom,... ik kan grote passen niet uitzitten waardoor Limit steeds dacht dat ik wilde galopperen,... zag er niet uit zeg maar
cloudya
Geplaatst: 10-03-12 13:20
Een tijdje geleden is Marco overleden :-( Hij kon niet meer op zijn benen staan, en ondanks oppeppende spuiten etc had niets baat. Hij is dus bij zijn stal ingeslapen.
We gaan je missen Marco, met je hart van goud. (En tevens Amerigo)