Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 18:50

De problemen van Juba. Eerst had hij erge haken waardoor hij zijn kuil niet goed kon eten. Toen die gevijld waren had hij een lage temperatuur. Toen dat weer goed was kreeg hij dikke achterbenen, want hij had koeienkuil gekregen......dus isa had gezegd dat hij nog maar een handje kuil mag, maar had haar net aan de telefoon en ze wil hem nu toch op meetr kuil en minder biks.
Ik ga zo even naar stal...ik hoop dat het droog wordt, ik haat regen.

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 20:12

dat is ook slimmer he meer kuil en minder biks.
kuil is het beste wat er is voor een paard.
en koeienkuil is voor koeien en is een en al eiwitten.

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 22:16

Ja daar heb je gelijk in Peet! maar hoe kwam hij dan aan koeienkuil??
Morgen ga ik trouwens weer lekker naar stal. Ik denk dat ik er vroeg ben. En jullie?

Liefs Mir

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 22:23

Net weer lekker bij Juba geweest. Beentjes zagen er al weer super veel beter uit, bijna helemaal dun.
Hij is lekker los geweest met Hanson en daarna nog even 40 minuutjes gereden, en ik heb ook een aantal ronde gedraaft, maar nog niet te veel. Ging best lekker, maar hij wilde wel graag lopen

Tonke

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 22:25

He,he poeh,poeh, ben weer bijgelezen.

Wat een gave foto's weer allemaal vooral die actie foto van Petra met whis. Geweldig!!!!

Verder heb ik weer erg veel last van mijn rug, maar deze keer is het mijn eigen stomme schuld. Moet je maar niet gaan carnavallen. Maar ik heb het er absoluut voor over gehad. Die kleine meid heeft zo genoten. ze had sjans met iedereen. Dat wordt nog wat als ze dadelijk wat ouder is. Je had die smile op der gezicht moeten zien de eerste middag. tot aan der oren. Ze stond gelijk te swingen. ik geloof dat we wel 60 foto's hebben gemaakt en dan zijn we nog niet eens bij een optocht geweest dus dan weet je het wel. Ik was alleen met mijn stomme kop de digi vergeten dus ik moet nu even wachten tot mijn moeder alle rolletjes heeft laten ontwikkelen en ik natuurlijk weer in brabant ben. Dus moet nog even geduld hebben.

Verder wil ik ireen nogmaals bedanken voor al haar goede zorgen voor Froukje tijdens mijn afwezigheid.

Omdat Froukje gisteren weer niet zuiver liep vlgs ireen heb ik vollaers vanmorgen nog even gebeld. voor wat adviezen. We mogen voorlopig niet meer stappen in de bak alleen op de harde ondergrond. Ook niet meer wandelen met hengstenketting maar gewoon met het hoofdstel. en niet linksom omdraaien maar rechtsom. Als Froukje te druk werd met wandelen konden we homeopatische druppeltjes komen halen. Heeft iemand hier ervaring mee? Niet dat het nu al nodig is hoor. Tot nu toe is ze nog goed handelbaar.

Wil geen dank hoor graag gedaan. Paste ze?

Ireen fijn dat je weer op internet kan, want ik weet dat je behoorlijke afkick verschijnselen had.

Karin succes met Juba, jullie zijn een leuke combinatie.

Linda Fijn dat het zo goed gaat met Mel. Leuke Foto's. Wat een koppie he!!!

Zo nou hoop ik niet dat ik nog iemand vergeten ben. Zo wel dan SORRIE.

Ga nu even naar mijn ventje want die heb ik natuurlijk ook een paar daagjes niet gezien. Hij heeft zo hard gewerkt toen ik weg was. Hij heeft de hele trap geverft. Eindelijk na bijna 3 jaar!!!!!

Doei allemaal.

Liefs Tonke.

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 07:47

wahhahaha nou tonke dan heeft hij zeker z'n best gedaan .
ik ben blij dat je het zo met sanne naar jullie zin hebben gehad.
die druppels gebruikte karin die bij ron stond ook voor die haffie's.
en ik dacht maar weet het niet zeker anita met jelte ook wel eens.
daar worden ze wat suffer van .
misschien het proberen waard.

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 09:00

Goedemorgen allemaal,

Zo, ik zit ook weer op mijn stage Toen ik mijn gordijnen vanochtend open deed, zag het helemaal wit! En weer is het in maart he dat het sneeuwt! Vorig jaar ook al, alleen toen was het nog later in maart.

Zo gister heb ik weer op Froukje gestapt. Ben er op gegaan en ben zo over het terrein gestapt. Was heel erg benieuwd wat ze zou gaan doen, maar ze was best braaf. Alleen de eerste rondjes deed ze net of ze een heel wild paard was en ging ze heel wild met d'r hoofd schudden, zo van: IK BEN HEEL WILD HOOR!!! Haha, met een paar gekke sprongetjes erbij, maar die waren zo klein dat doet ze ook weleens als je aan de hand met d'r stapt. En na een paar rondjes werd ze heel braaf en deed ze niets meer. Dus ik hoop dat ze zo de komende 3 weken blijft, dan hoeven we ook geen maatregelen te treffen, maar je weet het maar nooit met Froukje. Ik heb het idee dat het al heel erg helpt dat we nu nog minder voer geven en minder kuil. De eerste paar rondjes liep ze ook nog niet helemaal goed, maar ik vond wel dat het beter werd toen we wat langer stapten.

Haha, Tonke, ik zie die Sanne al helemaal voor me met carnavallen, nu al sjans! En heb jij ook nog sjans gehad? Zo moeder, zo dochter zeggen ze vaak toch, haha!

Nou, voor diegene die vrij zijn! Veel plezier vandaag en op stal! En geef Froukje maar een dikke knuffel.

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 09:04

goede morgen allemaal.

Kijk even naar buiten, een aardige witte wereld is het aan het worden.

Dus meiden op de weg doe voorzichtig.
Maar zo te zien kan ik misschien wel mooie foto's maken in de sneeuw
Mooie kerstfoto's voor komend jaar zou ook niet verkeerd zijn met die mooie witte achtergrond.
(de muts ligt nog in mijn auto)

Zo morgenochtend worden Freedje en Owen geent tegen Rhino.
Voor mijn gevoel wel lekker.

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 09:37

Ik moet zo op mijn fietsje naar het ziekenhuis door de sneeuw....naar de kaakchirurg....
Mijn verstandskiezen moeten eraan geloven

Tonke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 12:09

Hallo iedereen,

Karin, ik hoop dat alles goed gegaan is bij de kaakchirurg. Laat je het nog even weten?

Nee Ireen moeders heeft geen sjans gehad. maar dat krijg je als je met zo'n andere KNAPPE meid op stap bent.

Weet iemand of Arjan strooit op het erf. Ik moet daar nl met Froukje op wandelen. Maargoed ik zie het straks wel. Misschien is aan het eind van de middag al het sneeuw wel weer weg gesmolten. Sanne ligt nu net op bed. Als ze wakker is gaan we proberen om naar stal te komen.

Nou tot later maar weer.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 14:22

He Tonke, de sneeuw op het erf is al aardig aan het smelten hoor...

Nou mensjes! Ik ben vanochtend lekker vroeg naar stal gegaan en heb zowaar foto's van Yus gemaakt. (ben niet zo technisch met het fototoestel wat we hebben)
Ik ga proberen wat foto's te plaatsen. Ik hoop dat het lukt!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Yustin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 15:34

Ik heb ook nog wat foto's geplaatst bij itp!

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 15:44

Leuk foto's zeg!!
Ik heb echt het gevoel alsof mijn mond verbouwd is, wat in feite natuurlijk ook gebeurt is....
Ik heb eigenlijk niet zoveel pijn (na 1 paracetamolletje), maar begin wel een dikke wang te krijgen, dus ik zie er waarschijnlijk morgen erg mooi uit.
Ik hoop dat ik morgen wel naar stal kan komen.......

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 16:43

Ahhh wat een leuke foto's Mir! Die laatste van Yus is erg lief!

En Karin, sterkte nog met je mond. Ik hoop voor je dat de pijn niet erger wordt en dat alles snel en goed geneest!

Hoe was het vandaag op stal???

vesratje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 18:20

zo mir leuke foto"s zijn echt heel leuk echt een lieverd zo he haha
maar dat was ze al heel lief

gr maaike

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 18:50

IN DE SNEEUW
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

zo dat was een dagje op stal whahaha

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 19:11

Het sneeuwt en mijn stalgenoten krijgen allemaal de fotokriebels. De modelletjes staan er wel mooi bij hoor in hun winterkleding en dat terwijl vandaag de meteorologische lente is begonnen Afbeelding

Vanmiddag was er inderdaad heel weinig meer van de sneeuw terug te vinden maar de kou was er nog steeds hoor (jammer genoeg). Vanmiddag heeft Xenia op Thom gereden, dat ging heel erg leuk. Volgens mij hadden ze het beide wel naar hun zin gehad. Gezellig Xeen dat je geweest was Afbeelding

Jee Karin zo te horen heeft hij je flink aangepakt. Ik hoop voor je dat je niet teveel pijn zult hebben en anders met wat pijnstillers een paar uur je bed in Afbeelding

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 19:52

Het valt nog steeds allemaal mee, maar als jullie morgen op stal zijn zet gerust Juba even buiten, want waarschijnlijk heb ik het morgenavond behoorlijk gehad, want ik ga wel werken morgen en praten en eten gaat erg slecht dus.....

Kunnen jullie mij vertellen hoe je foto's van mijn album in je profiel kunt zetten? Ik heb namelijk een aantal foto's van Juba erop gezet en die moeten natuurlijk wel in mijn profiel

Ktje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:21

Het is al gelukt

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 11:02

Goedemorgen!

Zoo hee, wat is het rustig hier! We stonden gewoon op de 4e pagina al, haha!
Het is nu best wel een lekker weertje, hopen dat het vanaaf ook nog zo is!

Nou, ik heb verder eigenlijk niet zo heel erg veel te melden! Veel plezier iedereen vandaag met de dingen die jullie doen!

Liefs Ireen

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 11:24

Heey Irene, jij zit alweer op je werk merk ik hihi. Ik zit nu lekker op de bank met een kleedje over en de laptop op mijn schoot. Vanmiddag komt eindelijk de aannemer voor een noodreparatie van ons dakkapel. In verband met de vele neerslag gaan ze pas in april het hele dak vervangen want het grote dakkapel is inmiddels ook meer dan 10 jaar oud.

Straks op mijn gemak naar stal, eens kijken hoe Thom vandaag gaat lopen. Morgen heb ik met Connie de afspraak dat ik op Ringo ga rijden als onderdeel van mijn lessen. Ze vindt het belangrijk om ook eens op een ander paard te rijden dus dat wordt spannend. Eerst om half 1 op de rug van Ringo en dan gaan we door naar onze stal want dan heb ik ook weer les met Thom.
Wordt dus een druk middagje Afbeelding

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 11:31

Die laatste foto heb ik ook even gepikt Mir. Wat is dat een superfoto zeg Afbeelding

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 11:35

Hahaha ja leuk he Lin!

Ik schaaaaam me.....Ben net pas wakker! hihihi Heel lang geleden dat ik zolang geslapen heb.

Even lekker bokken nu en ontbijten..Dan lekker naar stal met me neefje! Die komt rond 2 uur met me vader dus dan ben ik er ook!

He Lin spannend hoor! Hij zal wel heel anders zijn dan Thom...Altijd spannend he op een vreemd paard?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 11:36

Ireen jij werkse!! Ik hoop idd dat het vanavond ook nog zo is!

Hoe gaat het stappen met froukje?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 11:38

Wat zal je lekker geslapen hebben joh, daar is de vakantie nou voor he. Ik merk ook altijd dat ik halverwege de vakantie helemaal bij begin te komen van alle haast en drukte.

Het is inderdaad wel een beetje eng hoor, een paard wat ik totaal niet ken. Ik neem ook maar even mijn cappie mee hihi. Ik ga straks ook dus dan zie ik jullie wel Mir