(Jippie pagina 29
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
LieZ_Horses schreef:Carrousel was echt grappig he?![]()
Annemiek, leuke les had je van 5 tot 6. Hoe is die jongen eigelijk van Binky gevallen?
Ik zag hem er ineens afvliegen.
met zijn hoofd naar beneden. Typisch Binky. Maar hij viel niet hard gelukkig. Was meer de schrik. AnnemiekvM schreef:LieZ_Horses schreef:Carrousel was echt grappig he?![]()
Annemiek, leuke les had je van 5 tot 6. Hoe is die jongen eigelijk van Binky gevallen?
Ik zag hem er ineens afvliegen.
Hij stopte in de hoekmet zijn hoofd naar beneden. Typisch Binky. Maar hij viel niet hard gelukkig. Was meer de schrik.
wel heel zielug.
sannuhh schreef:Haha, goed paardrijden leer je met vallen en opstaan. (Letterlijk en figurlijk.)
ja zelfs ik
,,.

! Valerie heeft vanmiddag heerlijk op hem een klein buitenritje gemaakt en ze vond het helemaal geweldig, Binky was heel braaf. En Binky was de liefste pony van de wereld zei ze! En toen kwam er achter aan: Bella is ook de liefste pony van de wereld... samen met Binky! Haha, lief hè!
:P
Wat een leuke foto's zijn het weer geworden en de buitenrit was volgens mij wel leuk!