Vast wel....Aan schoollessen heb je toch nix en je leert er ook nix van, dus waarom zou je er naar toe gaan . Ik ben ook al heel vaak niet naar nederlands geweest . Die man mist je niet een hehe
Hihi ik heb gister op Jackie gereden . Dat was echt al heel lang geleden zeg. Wel een lief paardje , alleen ook wel vermoeiend Mja we hebben aan het einde van de les nog even zonder zadel gereden en hij zit dan echt supers
Hooii,, ik heb daar ooit een xtje een 2 uurs buitenrit gehad op Jack :p vet lief paardje is dat en mijn vriendin reed op boy (let trouwens niet op mijn fabeltastische rijkunst want normaal rij ik zonder zadel )
ihihi, Dat je Jack niet mocht poetsen en zadelen hoef je niet persé jammer te vinden. Het is op stal nog al een monster. Ik heb hem een keer gepoetst en toen viel het wel mee, maar meestal...
Deze week kan ik niet rijden, gaan ze weer precies zonder zadel....
Nou ik weet niet of we de hele week zonder zadel gaan hoor, want wij hadden een beetje tijdgebrek vandaar...
Maar goed ik heb vanochtend alwéér (:P) gereden. In totaal al 3× deze week maja nu kan ik pas weer volgende week vrijdag . Zat op Koosje .
@ nikki_amigo: Jack is een van de weinige paardjes die niet echt makkelijk te poetsen zijn op stal. Maar alle anderen zijn superlief en die kun je wel gewoon poetsen enzo
Vandaag op Djolly gereden, wat een onwijs lekker paardje is dat. Beetje hyper, maar het ging heel goed eigenlijk. We gingen zonder zadel en dat deed ze super. Nog steeds beetje hyper, maar ze draafde heel rustig. Echt een onwijs leuk beest.
Hee bedenkt wel even dat Djolly van mij is hè ...Jij had Bo, ik Djolly haha. Fox is wel een beetje een watje, maar wel een lieve. Hij is buiten natuurlijk ook al bang voor vrachtwagens
Arm beest . Je mag toch nooit kiezen op wie je zit dus tja, zelfs als je haar leuk vind wil dat niet zeggen dat je erop mag Lekker ingewikkelde zin hihi
Djolly is kreupel Ik hoop maar dat het snel beter met haar gaat.
Net op Koosje gereden en die had me daar toch een irritante bui . Wilde de hele tijd aanvallen en ging der zelfs voor stilstaan . Maar hij heeft ook wel zijn lieve kant even laten zien
Ik ben er weer helemaal legaal in de HK... Nou, wij rijden op vrijdagavond lekker buiten met de 'mutsenclub' en omdat ik zo heldhaftig ben heb ik een abonnementje op Izzy genomen . En ik hoop ook dat Djolly snel beter is!!!!
zozo, een dagtocht!! dat lijkt me ook wel lekker om een keer te maken, lekker met pannekoeken, jammie!! Ik sta voor vanavond reserve, Yvonne zou bellen als ik kon rijden maar ik ben bang dat het er niet van gaat komen.... Veel plezier morgen!!