Gelukkig zeg, elvira dat jullie allebei niks hebben!
Nou ik reed met rover langs de deur bij de E, maar de buitendeur was dicht.. en er was ineens iets buiten dus rover draait op zn achterbenen om, vliegt met het bit tussen zn tanden weg, en bij de deur tussen de M en de B bokte hij ineens, dus mn voeten schoten uit de beugels dus ik klemde voor mn leven, en toen bokte hij nog een keer maar ik had nergens geen grip meer op dus ik viel er langs de zijkant af, ik kwam eerst met mn hoofd op de grond terecht en daarna met de rest.. En ik was helemaal licht in mn hoofd dus iedereen vroeg ja gaat ie ? ik riep naar christ ik leef nog, maar blijf wel ff liggen!
Nou, lig je daar dan. je paardje ondertussen de hele bak door vliegend..
Uiteindelijk op gestaan, toen kwam ie naar me toe 
Wil christ m vathouden zodat ik er weer op kwam en huppa, daar vloog ie weer!
Heb ik m uiteindelijk te pakken gekregen en rustig gekregen en toen ben ik er weer opgeklommen, en toen heeft ie echt zó super gegallopeerd, wauwie!
Nou zondag dus naar t ziekenhuis geweest, foto's gemaakt, er is niks gebroken of gekneusd ofzo, heb een lichte hersenschudding en onwijs veel pijn in mn nek!
Dus kan deze week niet naar mn verzorgpaardjes maar misschien zaterdag al wel weer rijden!