Manege Moleneind in Tilburg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annettee

Re: Manege Moleneind in Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 13:42

Mooi!

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 16:08

Hee, ben ik ook weer! Lachen
Klinkt echt super elvira, je bent in ieder geval weer een super ervaring rijker! Haha!
Ben zaterdag weer gevallen met rover, hij schrok van iets buiten, zit nu met een hersenschudding thuis :S
Iemand nog wat leuks gedaan? Haha!
T is de laatste tijd zo stil in ons topic!

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 19:06

uhm.. ik ben zondag ochtend met paard en al gevallen Tong uitsteken maar heb alleen maar beetje last van mijn arm en nek.

was rover ook gevallen ?

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 22:18

Auch sterkte Claudia en Elvira!
Hoe is het gekomen bij jullie beiden?

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 09:11

ik reed in het bos en ging naar links en toen moest ik 200 meter verder nog een keer links er ik had een stukje gegallopeerd en wouw weer gaan stappen maar het paardje waar ik op reed schrikt altijd best snel als je alleen bent en nu waaide het ook nog is hard en ze schrok van een vogel en begon te galloperen en toen wist ik al dat het fout ging. de we gingen met de bocht naar links en toen gingen we samen onderuit. maar geen van beide heeft iets gelukkig Lachen

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 11:08

Gelukkig zeg, elvira dat jullie allebei niks hebben!
Nou ik reed met rover langs de deur bij de E, maar de buitendeur was dicht.. en er was ineens iets buiten dus rover draait op zn achterbenen om, vliegt met het bit tussen zn tanden weg, en bij de deur tussen de M en de B bokte hij ineens, dus mn voeten schoten uit de beugels dus ik klemde voor mn leven, en toen bokte hij nog een keer maar ik had nergens geen grip meer op dus ik viel er langs de zijkant af, ik kwam eerst met mn hoofd op de grond terecht en daarna met de rest.. En ik was helemaal licht in mn hoofd dus iedereen vroeg ja gaat ie ? ik riep naar christ ik leef nog, maar blijf wel ff liggen!
Nou, lig je daar dan. je paardje ondertussen de hele bak door vliegend..
Uiteindelijk op gestaan, toen kwam ie naar me toe Lachen
Wil christ m vathouden zodat ik er weer op kwam en huppa, daar vloog ie weer!
Heb ik m uiteindelijk te pakken gekregen en rustig gekregen en toen ben ik er weer opgeklommen, en toen heeft ie echt zó super gegallopeerd, wauwie!

Nou zondag dus naar t ziekenhuis geweest, foto's gemaakt, er is niks gebroken of gekneusd ofzo, heb een lichte hersenschudding en onwijs veel pijn in mn nek!
Dus kan deze week niet naar mn verzorgpaardjes maar misschien zaterdag al wel weer rijden! Haha!

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 11:57

gelukkig is het bij jou ook goed afgelopen claudia, ik hoop dat je zaterdag weer kan rijden. ik heb sinds gisteren avond best wel last van mijn arm maarja...

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 11:59

mm, ja kan toch wel dat je spieren daar een klap hebben gehad!
ik had dat ook in mn pols, arm en mn rechterbil Clown
maar das gelukkig allemaal weer weg Knipoog

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 12:51

het rare bij mijn al dat ik het hele filmpje nog weet zegmaar.. laatste keer dat ik was gevallen was van boy af en toen heb ik 3 bokken mee gekregen en daarna lag ik op de grond en later bleek dat ik 6 bokken ben blijven zitten. maar nu weet ik gewoon nog precies hoe het ging.

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 12:57

Gelukkig maar dan!
Was je in je eentje in het bos dan? Als er dan iets ernstigs gebeurd ben je verder van huis!
Heb trouwens op de site in je onderschrift gekeken, wat een leuke paardjes zeg!
En je staat erop met een foto van de 24e, leuk! Knipoog

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 13:01

haha ja dat is de enige foto die gelukt is Tong uitsteken

ja ik was alleen in het bos maar ik mag niet het bos in zonder telefoon hoor... dus ik heb de eignaar opgebeld dat er niks met me was en dat het paard bijna thuis was (ik was gelukkig niet overgestoken) en toen hing hij op en toen stond het paar voor het het zo te kijken van HOI hier ben ik weer:P

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 13:02

Hahaha! Tong uitsteken
Lijkt me wel heerlijk zeg, om lekker in de bossen te rijden! Heb eigenlijk nog nooit een buitenrit of een strandrit gemaakt maar dat ga ik met een vriendin heel snel doen! Haha!

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-08 14:07

je kunt ook bij ons op een fries een rit maken....

maar is wel beetje prijziger Knipoog Maar dan heb je wel een Echte FRIES onder je kont Tong uitsteken haha

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 09:23

Hahaha, dat wil ik ook nog een keer doen ja, op een fries rijden! Haha!
Mn vriendin weet er een te staan, die gaat altijd met dr opa buitenrijden, neemt ze me een keer mee Knipoog

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 20:26

hey,
leuk Lachenbij ons kun je voor 20 euro per uur een heerlijke buitenrit maken Knipoog (ik moet wel een beetje reclame maken tuurlijk.)

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 20:29

Hahaha! ROFL
Zal per maand eens wat geld achterhouden zodat ik dat binnenkort eens kan gaan doen!
Geef namelijk veel te veel uit de laatste tijd Nagelbijten / Gniffelen

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 09:06

haha ik geef de laatste tijd juis helemaal niks uit... ga alleen maar naar de paarden en dat kost me niet zo heel veel... af en toe een zaksnoepjes Knipoog

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 09:08

Ik ben 4 weken geleden mn pinpas kwijtgeraakt toen ik naar de manege ging.. had nog even beltegoed gekocht onderweg.. En toen dacht ik dus dat ie uit mn jas was gevallen die ik altijd mee naar stal neem, dus gebeld en laten blokkeren, en op de dag dat mn nieuwe in de bus lag.. vond mn moeder mn oude terug in een of ander schuifje Vork
Maarja heb dus bijna een maand niks kunnen kopen, dus beetje met geld gesmeten Bloos

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 17:56

haha zoiets heb ik ook ooit gehad alleen ik was dus mijn ID kaart en pinpas kwijt dus ik een nieuwe pinpas aangevraagd toen zat ik op het politiebureau om mijn ID aan te geven en toen gingmijn telefoon ik dacht ohhh die bel ik dalijk wel terug het was de moeder van mijn vriend. maar dacht ohh nee ik bel nu ff bleek dat het het broertje van min vriend was en die had mijn pinpas en ID gevonden Tong uitsteken dus hij was egt NET optijd anders had het mij veel geld gekost voor die ID kaart

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 18:06

Oef ja idd!
Das niet echt goedkoop nee zo'n kaartje.. Heb voor mn nieuwe pinpas ook 7,50 neer moeten leggen dus baalde wel, maar hij was nog maar geldig tot oktober 2008 en nu kan ik nog tot 2013 vooruit Knipoog

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 18:30

haha ja indd nou kun je ff vooruit.... stal je voor dat je nu net een nieuwe had Tong uitsteken kon je weer dokken

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 18:43

heey
we gaan hard hier Haha!

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 19:07

Ja inderdaad, dan had ik nog harder gebaald! Knipoog

Hey Annette! Lachen Hoe is het metje ? Nog iets leuks beleefd ? Knipoog

Annettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 19:41

heey
Hier alles goed hoor Knipoog
Nee heb niet echt iets beleefd..
Woensdag ging les weer goed trouwens, weer op padroega. Echt fijn dat ze rustiger is geworden!

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 19:45

ja sinds ze tegenover Union in een aparte stal staat is ze echt veeel rustiger geworden he! Haha!
Heb je trouwens Toy Toy weleens gereden ?
Christ vroeg me 2 weken geleden of ik haar zou willen rijden, ze had alweer een paar maanden stilgestaan en hij wilde toch wel weer proberen haar te laten lopen..
Nou zat er nog geen minuut op en ze schrok (het was toen dat weekend met die onwijs harde wind enz!) hup 3x steigeren, 2x bokken.. Dus dacht nou word weer een lekker lesje Tong uitsteken Marie-Therese had al vanuit de kantine zitten kijken met dr hart vast Tong uitsteken
Maar was super goed gegaan, afentoe wilde ze de hoefslag niet op.. En die galop! waaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw, heb nog nooit een paard gereden die lekkerder galloppert dan Toy Toy!
Zit heel stil, en ze loopt wel heel hard soms maarja wat wil je als je dik een jaar op rust hebt gestaan Tong uitsteken
Iedereen was heel enthausiast dus toch maar eens in de zoveel tijd op Toy Toy Knipoog