Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Llover

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:55

nee voor de donderdag les moet je gevorderd zijn en kom je niet zo snel in..zeggen ze dan ook he bloedserieus..hiihii

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 21:59

Llover schreef:
nee voor de donderdag les moet je gevorderd zijn en kom je niet zo snel in..zeggen ze dan ook he bloedserieus..hiihii

daarom was een mooie rustige les voor een jong onervaren paard

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 22:03

Ik dacht dat de woensdagles voor gevorderden was en de donderdag voor beginners Of ben ik nou blond
vind een lijntje dat perfect passend staat uit draf inrijden trouwens niet direct iets waar je veel ervaring voor moet hebben, eigenlijk hoef je er alleen maar bovenop te blijven zitten

Waar moeten al die mensen het dan leren?

Zijn er hier bokkers die in een springles meerijden? (dressuurlessen vind ik helemaal niet zo boeiend om te komen kijken )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 22:28

Tja, dat het afgelast was, snap er ook niks van.
Terrein lag er idd goed bij..en alsof die tuigers niks kapot trappen zeker?
Nou ja het zal wel.
En ja, bij Broek was het helaas ook afgelast, maar daar stond het water op het terrein. De springringen waren dan wel gedraineerd, maar ja eromheen niet. Ze hadden nog geprobeerd de boel weg te pompen, maar het hielp niets.

En ja, ik rijd in de woensdag springles van juf esther.
is ook wel tig keer hetzelde lijntje etc. Maar op zich geeft esther wel fijn les.
Maar ja, die les van jan is me veel te laat, helemaal als ik een vroege dienst heb de volgende dag is het niet te doen.
Met dat ik niet ga betalen voor een les waarbij de instructeur de helft van de les in de kantine zit.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 22:50

Wist helemaal niet dat Esther ook springles gaf Vind die les van Jan ook altijd erg laat, maar ik ben een beetje een nachtbraker, dat scheelt
Ik moest toen 12 euro betalen ofzo. Doe het ook niet meer (Krijg verdorie gratis privéles en dan zou ik voor zo'n les 12 euro neertellen... )

Had niet verwacht dat het bij Broek niet door zou gaan. Maar had er geen rekening meegehouden dat het om de ringen heen niet gedraineerd was

Kun je het paardje van Ilzas niet uitbrengen eigenlijk? Of rij je daar niet mee? Zit ik me zo ineens af te vragen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 22:59

Ik heb em gereden ja. Nu rijd ik weer op [***]...

laatmederin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 02:20

Tsk, tsk, tsk...

Hebben jullie zoveel zonuren daar in het noord-westen, en dan nog klagen over wat water...

(als die wedstrijden nou afgelast werden omdat de ruiters links en rechts van hun paard afwaaiden zou ik het weer begrijpen )

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 08:12

Ik rij in de donderdag springles, en die is om 21.45 uur. En dat is echt geen gevorderden les hoor. Dat je er niet zomaar in komt is dan ook een kletsverhaal. (Net als zoveel andere verhalen die op de manege de ronde doen zeg maar.) Zelfs ik mocht erbij en dat wil heel wat zeggen hoor.
Gomir, met jouw springervaring is de donderdag les volgens mij geen drol aan. Het is wel een hele gezellige les! Hindernisjes staan niet veel hoger dan 60, soms 80 en als het goed gaat aan het eind kunnen de thrillseekers een keertje een meter springen...

Oh en Llover je gaat toch gewoon mee vanavond?

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 08:20

Ja ik ga mee als t mocht he hihi....vandaar..
Goh ik was echt serieus in de veronderstelling dat je in die donderdagavond les mega goed moest rijden..of is die dan vrijdag avond ofzo? die met zoals *ze* dan zeggen: de ervaren wedstrijdruiters...hih..zoals..Inge, Sandra,Marit,..zeg maar dat rijtje bedoel ik...en ik mag niet omdat ik van juf Esther aan het welzijn van mijn paard moet denken...* ben te zwaar*..en daar zijn de meningen dan ook weer over verdeeld...uiteraard...haha

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 10:51

Die les is op woensdagavond Llover, daar ga ik nog weleens kijken.

DeedeJee, ik vind die les ook alleen maar handig om een keer met een jong beest in mee te rijden. Die moeten toch ergens beginnen en ik neem ze meestal gewoon mee naar mijn trainer, maar het is ook weleens fijn om ze eens in een groep mee te laten lopen
De hoogte is op zich prima voor die jonge dieren, maar het is zo suf om iedere keer hetzelfde lijntje te rijden

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 12:58

oh die ervaren-ruiters les is op woensdag hoor... daar kom ik ook nooit van mijn leven in. En luc is toch sterk genoeg wat een bullshit... jij hebt toch wel eens op vrijdag gesprongen met hem... dat is zo'n les met alleen maar kinderen erin, ook niet echt leuk. En daar springen ze 20 cm, als het niet lager is...

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 13:04

ach als ik zoiets krijg te horen denk ik al: laat maar..zoek t uit met je sneue les ook..haha ja toch...en ik kan echt wel springen hoor, heb goed les gehad vreoger enzo...dus dat is het niet..maargoed misschien inderdaad beter om af te vallen, maar wie is zij om daarover te oordelen..t is niet haar paard en niet haar lijf...ja toch! maar sommige zijn t er mee eens hoor...degene die licht zijn meestal of course..

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-05 13:35

Oeps ik had per ongeluk in pb gestuurd, dacht dat ik hier gepost had.

Hmm nou ja, Luc kan het dus makkelijk hebben vind ik, of je moet echt gigantische klappen maken op zijn rug. En afvallen moet je gewoon alleen doen als je dat zelf echt wil en niet omdat anderen het zeggen.

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 15:15

Ja precies...maar goed ik bepaal natuurlijk niet of ik in de les mag, dus ik kan dan wel willen maarja..als t dus niet mag..houdt t op he..maar zoiezo met dressuur vind ik het wel kunnen, maar met springen...ja ach..misschien maar beter van niet...zie je dan ga je twijfelen he...ook omdat mijn zus ook vind van niet hoor trouwens dus vandaar...daar hecht je meer waarde aan dan van zo'n esther...dus dan neem ik maar aan dat het toch wel zo is...

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 15:33

Goldie schreef:
Llover schreef:

daarom was een mooie rustige les voor een jong onervaren paard

Ow sorry niet gelezen dat het om een jong onervaren paard was..hihi blond he

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 19:48

ik kan nog niet met laaf naar buiten omdat het nogal een heethoofd kan zijn en nogal sterk is. Ben wel met hem naar buiten geweest maar toen liep linda naast hem en dat ging goed hij was ook heel rustig.
Vandaag liep hij kreupel .
Z'n ijzer is er af en zn hoef is nu te ver doorgesleten en loopt hij op zn straal.
Dus heb hem net ff lekker gewassen en op het gras beetje gewandeld
Vrijdag komt de hoefsmit pas maar ja bij mij gaat het ook niet om het rijden vind het ook heerlijk om gewoon met hem te fruttelen en lekker met hem wandelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 21:45

Hey Carina, je herkende me niet hè net

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 22:25

waar kwam je dr tegen haha??
@ denise: zo das klote voor je...ik wou eigenlijk even snel langs de manege...even Luc buiten zetten, kwam ik een oude bekende van noot tegen...was erg gezellig...en vooral leuk ivm de nieuwe plannen nu...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 23:07

Jahaa...waar zou dat nou geweest zijn

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 23:49

Die twee pakjes west(en de 25 is op) Ik zat me al af te vragen waar ik dat meisje van kende Kon je alleen even niet plaatsen, als je nou een rijbroek aan had gehad was het wsl wel gelukt

Jammer Denise Hopelijk kan de smid er vrijdag wat aan doen

Was jullie buitenrit nog leuk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 23:50

Hahaha heel goed! Je gaat door voor de magnetron

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 23:54

Ik wist gewoon dat ik je kende, alleen even niet waarvan
Is voor mij op zich niet zo gek, heb dat nogal vaak (wordt nu al dement )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-05 23:59

Geeft niks hoor, ben het gewend om voor mensen iedere dag weer een verassing te zijn..
( bewoner met alzheimer...)
"alzheimer, the friendly disease, meeting new people everyday "

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 00:03

Die mensen hebben iig nooit een hekel aan mensen

Volgens mij heb ik die zin eens als ondertitel bij een artikel zien staan trouwens. KOmt me iig ernstig bekend voor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-05 00:07

Oh zou best kunnen, ik ben em ook zo een keer ergens tegengekomen.
Ik vond em zo grappig, dat het is blijven hangen