enne hackie sorry hoor:( dat ik zoveel praat

hahaha
maare ik ga ook zo naar boven ga the nanny kijken
en friends en dan ook slapen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

en friends en dan ook slapen
Sanniiy16 schreef:hackie jij maakt t wel weer heel erg bont heh:P met je sire haha
Sanniiy16 schreef:hahaha truste sjorsie:)
enne hackie sorry hoor:( dat ik zoveel praat
hahaha
maare ik ga ook zo naar boven ga the nanny kijkenen friends en dan ook slapen

Heb alleen niks te vertellen.. rhenskuh schreef:jahwel hoor..Heb alleen niks te vertellen..
rhenskuh schreef:Oja wel, ik heb gister nog even op Nina gereden, ze is best wel leif alleen soms een beetje eigenwijs en ontstuurbaar..

sjorsie schreef:godver de godver, ik kom net van stal, m'n gevoel zei al dat er iets niet klopte, vanmorgen en vanmiddag stond Abel nog gewoon op de wei bij de oudjes, rijd ik net langs staat hij ineens op een ander landje en ja hoor hij wordt weer opgejaagd, wie weet wie hem heeft verplaatst en waarom? je gaat toch niet zomaar zonder te vragen iemand zijn paard verplaatsen.
Dat beest weet er geen eind meer aan en ik begin er nu aardig genoeg van te krijgen
dankjewel
LIQUITA schreef:
Bij welke oudjes stond hij dan?
Sjorsie schreef:op 22-06-06
Meiden laten we het even gezellig houden, die 2 meiden van Nina zitten niet op deze site en kunnen zich nu niet verdedigen
LIQUITA schreef:op 22-06-06
Misschien is het beter om het hier gewoon lekker over de manege hebben, en niet mensen persoonlijk!!!
Dat is wel zo gezellig en zo aardig.