Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 21:17

nou, de actie is in gang gezet, nu nog de hele boel regelen, maar dat hoort/leest iedereen vanzelf wel!

mir, graag gedaan hoor Bloos Haha!

elady, ik hoor wel wanneer je langs komt, spreken we meteen af!

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 22:04

Uhh John ik zou graag wat bedenken,maar ben helaas nie zo goed in ideen organiseren

Maar goed ik zal mn best doen,maar lees net dat Aniqeu toch alles al in gang aan t zetten is,en Aniqeu kennende heeft tie nog wel wat ideeen

Maar nogmaals ik doe mn best,Ik kan wel gaan dansen voor geld maar dan moeten er wel meerdere mannen komen of vrouwtjes van de andere kant Knipoog Haha! Go jij! Go jij! (geintjuhhh) is veelste koud voor Go jij! Go jij!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 22:17

Lieve allemaal, zoals Anique al zei, de aktie loopt! John, Anique en Jetta zijn de voortrekkers. Iedereen die ideeën heeft die niet zo voor de hand liggend zijn als ponyrijden voor de kinderen, maar wel in anderhalve week uitvoerbaar zijn, gelieve mij te mailen. Wil je zelf een aktiviteit leiden of iets doen waar je geld mee kan verdienen voor het goede doel, laat het ook even weten, we kunnen je dan inplannen.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 22:30

goldflower schreef:
Uhh John ik zou graag wat bedenken,maar ben helaas nie zo goed in ideen organiseren

Maar goed ik zal mn best doen,maar lees net dat Aniqeu toch alles al in gang aan t zetten is,en Aniqeu kennende heeft tie nog wel wat ideeen

Maar nogmaals ik doe mn best,Ik kan wel gaan dansen voor geld maar dan moeten er wel meerdere mannen komen of vrouwtjes van de andere kant Knipoog Haha! Go jij! Go jij! (geintjuhhh) is veelste koud voor Go jij! Go jij!

ZET DE KACHEL WEL AAN DAN, MANNEN REGEL IK DAN WEL

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 22:34

Jetta schreef:
Lieve allemaal, zoals Anique al zei, de aktie loopt! John, Anique en Jetta zijn de voortrekkers. Iedereen die ideeën heeft die niet zo voor de hand liggend zijn als ponyrijden voor de kinderen, maar wel in anderhalve week uitvoerbaar zijn, gelieve mij te mailen. Wil je zelf een aktiviteit leiden of iets doen waar je geld mee kan verdienen voor het goede doel, laat het ook even weten, we kunnen je dan inplannen.

WE GAAN ERVOOR, EEN IEDER DIE IETS KAN BIJDRAGEN AAN DEZE ACTIE GRAAG BERICHT.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 22:49

goldflower schreef:

whaha! zal t maar opvatten als een compliment!

idd mensen, als jullie nog leuke ideeen hebben tijdens die dag, of iets willen doen, je weet waar je het kwijt kan Haha!

john heeft trouwens een topic op het topic voor azie gestart, een ritje op de trekker, bieden jullie mee?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-01-05 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 23:00

Het is niet trekken maar TREKKER

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 23:06

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 23:07

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 23:09

Ja dat klinkt wat beter dan trekken,want de trekker trekt denk ik iets meer mensen aan toch Ach gut

Hoop dat er een hoop geld uit dit alles voor komt,zodat we een goed steentje bij kunnen dragen voor deze arme mensen OK dan!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 23:13

Inderdaad, wij hopen op veel geld, alhoewel we niet tegen de tot nu toe binnen gekomen miljoenen opkunnen, maar alle beetjes helpen, zo kunnen we toch een steentje bijdragen voor deze mensen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 23:13

nou natas, in dat geval, mijn topic staat open om te bieden hoor Haha! Haha!

grapje natuurlijk Haha! nou ik ga zo lekker naar bed jongens! tot morgen!

goldflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 23:15

welterusten Aniqeu.
En bedenk jij iets leuks wat ik of Gold kan doen dan,ik blijf zelf ook denken hoor!!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 23:24

Anique, als er hoog wordt geboden op Jolly rijden dan krijgen ze Biz erbij Haha! (moet dan wel een leuk bod worden )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 23:27

wil je het hier op bokt aanbieden of tijdens die dag?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 23:28

haha, hoog bieden, nou ik ben dan heeeel benieuwd Haha!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 23:30

Staat al bij je topic Schijnheilig

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 23:31

Ik dacht trouwens dat jij naar bed ging, anique?? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 23:35

ja klopt, maar als jullie je mond nu niet dicht houden, kom ik nooit in bed, want dan moet ik altijd eerst even kijken bij het topic zodat ik weer reageer waar dan weer op gerageerd wordt zodat ik weer moet reageren enz, snap je?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 23:37

Anique_Vaandrig schreef:
ja klopt, maar als jullie je mond nu niet dicht houden, kom ik nooit in bed, want dan moet ik altijd eerst even kijken bij het topic zodat ik weer reageer waar dan weer op gerageerd wordt zodat ik weer moet reageren enz, snap je?

Neej snapput nie
Les es uit Clown

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 11:48

Idee: ik zag ent op bokt voor Azie die harenvlechten aanbood. Dat kan ik ook Haha! zal ik dat op de stalmiddendelfland voor azie-dag doen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 11:57

das wel een leuk idee ja Haha! schrijf het straks even op de lijst, of ben je er zo niet?

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 11:57

Nee ik ben er morgen weer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 11:59

Binar schreef:
Neej snapput nie
Les es uit Clown

zucht, nou als ik dan net zoals gisteravond op de compu zit en ik heb mn laatste bericht getypt omdat ik naar bed wil...
vervolgens kijk ik in mn mail en zie ik dat op mijn laatste bericht iemand heeft gereageerd.

dus dan MOET ik gewoon even kijken natuurlijk, waardoor ik reageer. vervolgens komt daar dan weer een reactie op waar ik weer op reageer en zo gaat dat dan nog een uurtje vrolijk door Haha!

komt er dus op neer dat als ik om 23 uur op bed wil liggen, ik om 22 uur moet gaan stoppen achter de compu Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 12:00

dan moet je het morgen ff invulen, als het goed is hangt jet een lijst op!