mir, graag gedaan hoor
elady, ik hoor wel wanneer je langs komt, spreken we meteen af!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(geintjuhhh) is veelste koud voor
goldflower schreef:Uhh John ik zou graag wat bedenken,maar ben helaas nie zo goed in ideen organiseren![]()
Maar goed ik zal mn best doen,maar lees net dat Aniqeu toch alles al in gang aan t zetten is,en Aniqeu kennende heeft tie nog wel wat ideeen![]()
Maar nogmaals ik doe mn best,Ik kan wel gaan dansen voor geld maar dan moeten er wel meerdere mannen komen of vrouwtjes van de andere kant![]()
![]()
(geintjuhhh) is veelste koud voor
Jetta schreef:Lieve allemaal, zoals Anique al zei, de aktie loopt! John, Anique en Jetta zijn de voortrekkers. Iedereen die ideeën heeft die niet zo voor de hand liggend zijn als ponyrijden voor de kinderen, maar wel in anderhalve week uitvoerbaar zijn, gelieve mij te mailen. Wil je zelf een aktiviteit leiden of iets doen waar je geld mee kan verdienen voor het goede doel, laat het ook even weten, we kunnen je dan inplannen.
goldflower schreef:Maar goed ik zal mn best doen,maar lees net dat Aniqeu toch alles al in gang aan t zetten is,en Aniqeu kennende heeft tie nog wel wat ideeen![]()

Binar schreef:Neej snapput nie![]()
Les es uit