Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
[***] schreef:vikki schreef:Is er toevallig nog iemand op stal vanavond?Zo ja, zou die iemand dan misschien nog eventjes bij Eclipse willen kijken, die had vandaag toch weer koliek.
Kom er net vandaan en alles ging goed met hem
Laurabyoux schreef:Hahahahaha ja meerdere vandaag :p ze heeft gezellig met perdigon gestaan vandaagmaar heb het er wel weer afgepoetst net haha
Laurabyoux schreef:Ik zoek voor mijn paard Beaux een maatje. Samen in de paddock en eventueel de wei. Ik heb een privé landje.
Dit omdat denise en ik hebben besloten dat onze paarden iig dit jaar niet meer samen gaan staan, ze zijn te geplakt.
Beaux is tegen andere paarden zeker in het begin afstandelijk, bij dreiging kan ze schoppen. Dit is natuurlijk niet altijd zo. Ze kan heel lief zijn. Beaux claimt geen paarden en je kan haar laten staan als je een ander er uit haalt.
Weten jullie iemand die een maatje zoekt en mijn paard de tijd gunt om toenadering te zoeken bij een ander paard? Let me know!!!
Gimme_Spurs schreef:Laurabyoux schreef:Ik zoek voor mijn paard Beaux een maatje. Samen in de paddock en eventueel de wei. Ik heb een privé landje.
Dit omdat denise en ik hebben besloten dat onze paarden iig dit jaar niet meer samen gaan staan, ze zijn te geplakt.
Beaux is tegen andere paarden zeker in het begin afstandelijk, bij dreiging kan ze schoppen. Dit is natuurlijk niet altijd zo. Ze kan heel lief zijn. Beaux claimt geen paarden en je kan haar laten staan als je een ander er uit haalt.
Weten jullie iemand die een maatje zoekt en mijn paard de tijd gunt om toenadering te zoeken bij een ander paard? Let me know!!!
Fuego heeft een hele tijd met Bonanza op het land gestaan. Fuego is wel redelijk dominant, maar doet niet vals. Hij heeft (nu nog) plates achter, maar het zou best kunnen dat die er voor de zomer (vanaf half, of eind mei) afgaan. Wij hebben ook een privé landje, dan zouden we mooi kunnen afwisselen!