Mensen die op Stal Wennekers staan?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mensen die op Stal Wennekers staan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 22:42

Ik sta nu aan de andere kant van Amstelveen ;-)

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 22:47

[***] schreef:
vikki schreef:
Is er toevallig nog iemand op stal vanavond? :oo Zo ja, zou die iemand dan misschien nog eventjes bij Eclipse willen kijken, die had vandaag toch weer koliek.

Kom er net vandaan en alles ging goed met hem ;-)

Fijn, thanks Lav! En ook nog voor de zeer goede zorgen voor mijn mannetje (ook namens Eclipse :D ) :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 23:03

Geen probleem, heb m'n les naar woensdag kunnen verschuiven!
Heb de lijnzaadolie in je bakjes gedaan vanavond.

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 01:12

even tussendoor;
Gisterennacht is er weer een zadeldiefstal geweest in Amsterdam. Behoorlijk wat zadels meegenomen, dus wees alert. Willen jullie dit ook weer op stal doorgeven? (voor zover niet elke stal al op de hoogte is gesteld in regio amsterdam dan ;) )

Lhundol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 12:35

Laurabyoux schreef:
Hahahahaha ja meerdere vandaag :p ze heeft gezellig met perdigon gestaan vandaag :) maar heb het er wel weer afgepoetst net haha

hahah ze wisten alleen niet zo wat ze met elkaar aanmoesten. Na half uur rondjes om elkaar heen lopen toch maar samen gaan rennen en bokken :-) Krijgt perdi ook eindelijk btje respect voor de dames lol

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 13:16

Jongens, ik heb even een brutale vraag.

Ik zou namelijk elvis (de haflinger) weer gaan rijden maar dat ging niet door.
Ook een ander paard waarover ik contact had met iemand gaat niet door aangezien diegene niet meer op bokt komt ineens en dus ook mijn berrichtje niet heeft gelezen.

Nu ben ik weer opzoek naar een bijrijdpaard en aangezien ik wennekers een hele leuke stal vind zou ik graag een briefje daar op willen hangen dus dacht ik, als ik nou iemand even een word bestandje mail met de tekst van mijn advertentie en dat diegene dat misschien voor mij op het bord wil prikken, dan zou dat helemaal geweldig wezen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 14:01

No offence, maar hoe ga je op Wennekers komen vanuit Haarlem zonder auto en/of scooter?
Ben je afhankelijk van brengen van je ouders?

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 14:09

Hahah snap ik, laura heeft aangeboden dat ik altijd mee mag rijden. Zij woont bij mij in de buurt.

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 17:27

Je mag altijd mee rijden!

Bedankt voor het bericht. Ik ga mijn kast even extra beveiligen.

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 17:39

Remark, Ik weet nog wel een pony, maar die kan op het moment niet gereden worden.

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 17:54

Myrthee_ schreef:
Remark, Ik weet nog wel een pony, maar die kan op het moment niet gereden worden.

Amigo?

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 18:04

Dankjewel voor het meedenken! Laura, ik ben nog steeds echt ontzettend blij dat ik mee kan rijden, echt top!

Ik heb net een berichtje van babel gehad, zij kan tijdelijk (tot babel zelf verkocht is) wel wat extra handen gebruiken, dan kan ik alsnog lekker paardrijden en zelf een briefje ophangen om opzoek te gaan naar een paard dat ik voor langere tijd kan doen.

Myrthe, ik weet niet wat voor pony het is, ik ben zelf ongv 175 en 66 kilo dus op de meeste pony's maar bijv. Haflingers en fjorden pas ik prima op.

Myrthee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 20:28

Is een arabier kruizing. Ik ben 1.72 en pas er prima op, en ben wat zwaarder dan dat jij bent.
En ja inderdaad Manon, ik bedoel Amigo

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 08:33

Ik zoek voor mijn paard Beaux een maatje. Samen in de paddock en eventueel de wei. Ik heb een privé landje.
Dit omdat denise en ik hebben besloten dat onze paarden iig dit jaar niet meer samen gaan staan, ze zijn te geplakt.
Beaux is tegen andere paarden zeker in het begin afstandelijk, bij dreiging kan ze schoppen. Dit is natuurlijk niet altijd zo. Ze kan heel lief zijn. Beaux claimt geen paarden en je kan haar laten staan als je een ander er uit haalt.

Weten jullie iemand die een maatje zoekt en mijn paard de tijd gunt om toenadering te zoeken bij een ander paard? Let me know!!!

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 11:59

Valiant zoekt ook nog een maatje voor op de wei omdat hij zich zo alleen voelt, heeft ook een eigen wei en claimt ook niet volensmij. Ik zal het vandaag een met de eigenaresse over hebben, anders zouden ze msa wel met elkaar op t land kunnen.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 13:24

Laurabyoux schreef:
Ik zoek voor mijn paard Beaux een maatje. Samen in de paddock en eventueel de wei. Ik heb een privé landje.
Dit omdat denise en ik hebben besloten dat onze paarden iig dit jaar niet meer samen gaan staan, ze zijn te geplakt.
Beaux is tegen andere paarden zeker in het begin afstandelijk, bij dreiging kan ze schoppen. Dit is natuurlijk niet altijd zo. Ze kan heel lief zijn. Beaux claimt geen paarden en je kan haar laten staan als je een ander er uit haalt.

Weten jullie iemand die een maatje zoekt en mijn paard de tijd gunt om toenadering te zoeken bij een ander paard? Let me know!!!

Fuego heeft een hele tijd met Bonanza op het land gestaan. Fuego is wel redelijk dominant, maar doet niet vals. Hij heeft (nu nog) plates achter, maar het zou best kunnen dat die er voor de zomer (vanaf half, of eind mei) afgaan. Wij hebben ook een privé landje, dan zouden we mooi kunnen afwisselen!

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 13:34

Ik hou de opties open. Ik heb net met maxime van variant gesproken om eens te testen.

Wat zijn plates??? Dominant geen probleem!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 13:36

Gimme_Spurs schreef:
Laurabyoux schreef:

Fuego heeft een hele tijd met Bonanza op het land gestaan. Fuego is wel redelijk dominant, maar doet niet vals. Hij heeft (nu nog) plates achter, maar het zou best kunnen dat die er voor de zomer (vanaf half, of eind mei) afgaan. Wij hebben ook een privé landje, dan zouden we mooi kunnen afwisselen!

Zat ik ook al te denken, vind Fuego vast leuk een maatje, maar ons landje is nu naast een hengst en volgensmij is Beau een merrie.

Misschien wel een andere ruin die graag samen wil staan? Fuego is inderdaad wel redelijk dominant maar ook erg rustig.

Plates = sliding plates, achterijzers dus.

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 15:51

Zetten jullie je paard zelf buiten en weer binnen, of is er een groepssamenwerking of betalen jullie iemand?

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 16:27

Valiant wordt buiten gezet door Carina, eigenaresse betaalt dus iemand.

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 19:09

Pien doet het voor ons, en wij zetten zelf weer binnen (of andersom)

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 22:07

Eclipse, Pieter en Gimmy worden door de week door José buiten en binnen gezet en in het weekend doen we het zelf.

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 15:04

Dankjulliewel voor de info.

Ik doe het eigenlijk altijd zelf met mijn zusje.

anitaolja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 09:23

Olja heeft al 5 jaar vanaf het begin dat ze er staat Carina :D

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 19:39

Ik zoek mensen die het in groepsverband willen doen. :)