Stal Verboon klets gezellig verder in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:00

Olympia schreef:
Das een lekker lijstje Flurk :):)

Dat heet ritme hihi maar je ziet er zit wel afwisseling in
Er komen misschien nog 2 indoor marathons bij maar dan moet ik grooms. Hebben

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 22:58

Ik heb even gekeken en ik kan alleen 3 november met je mee en eventueel 16 december. De rest heb ik zelf ook wedstrijd gepland staan en een weekendje naar Levien toe.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 23:17

Ik ben vandaag met een vriendin naar Epplejeck geweest en ik heb mezelf getrakteerd op een nieuwe winterjas :D Dat oude vod is al jaaaren aan vervanging toe en ieder jaar koop ik weer geen nieuwe jas, omdat ik ze zo onnodig duur vind :o Vandaag waren ze voor 20% in de uitverkoop, dus heb ik mezelf "gedwongen" om maar gewoon eens een "dure" jas te kopen. Die dingen gaan tenslotte jaren mee, dus dan mag het ook wel een keertje.

De jas in kwestie was ik al tegen gekomen in de divoza-folder en snel doorgebladerd met het idee "neeee oranje kan eeecht niet bij mn oranje paard". Maar in de winkel zag ie er nog steeds zo leuk uit en hij zat lekker, dus heb ik het maar gewoon gedaan. Aanschouw: :D
Afbeelding

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 06:46

AndreaB schreef:
Ik heb even gekeken en ik kan alleen 3 november met je mee en eventueel 16 december. De rest heb ik zelf ook wedstrijd gepland staan en een weekendje naar Levien toe.

Fijn als je mee gaat, gezellig ik hoop ook nog ergens tussendoor met jouw mee te kunnen

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 06:47

AndreaB schreef:
Ik ben vandaag met een vriendin naar Epplejeck geweest en ik heb mezelf getrakteerd op een nieuwe winterjas :D Dat oude vod is al jaaaren aan vervanging toe en ieder jaar koop ik weer geen nieuwe jas, omdat ik ze zo onnodig duur vind :o Vandaag waren ze voor 20% in de uitverkoop, dus heb ik mezelf "gedwongen" om maar gewoon eens een "dure" jas te kopen. Die dingen gaan tenslotte jaren mee, dus dan mag het ook wel een keertje.

De jas in kwestie was ik al tegen gekomen in de divoza-folder en snel doorgebladerd met het idee "neeee oranje kan eeecht niet bij mn oranje paard". Maar in de winkel zag ie er nog steeds zo leuk uit en hij zat lekker, dus heb ik het maar gewoon gedaan. Aanschouw: :D
[ Afbeelding ]

Ziet eruit al een lekkere warme jas

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 12:12

vandaag dagje op school en zelfs gelachen in de les
wordt nog leuk hier op het Albeda

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 14:50

Net met mijn pony naar de winkel geweest en we kwamen met veel spullen thuis. We hebben een nieuw zadel deze keer gaan we rijden met veelzijdigheid wintec. 2000 pro heet het geloof ik. Pony is direct ruimer in zijn gangen geworden dus wel verbetering de rest noem ik maar niet op staat beetje gek misschien. Pony heeft zich super gedragen maar bij proefrijden eerste zadel werd hij beetje jolig volgens de kenner kwam dat omdat er geen doekje onder zat en pony's met wat meer bloed schijne daar op te reageren bij andere zadels deed hij dat niet
Maar we zijn geslaagd

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 19:53

morgen schrijven bij een jury op de crosswedstrijd in Lisse
Zou eerst zelf meedoen maar had nog geen goed zadel en mijn conditie viel tegen dus nu kan ik er toch een beetje aan 'mee doen'

AndreaB

Re: Stal Verboon klets gezellig verder in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 18:54

Vanochtend heeft Jan me geholpen met trailerladen en ik ben zoooo blij :-) Om een lang verhaal kort te maken stond ze er de eerste keer met 5 minuten op, wel met steigeren erbij, maar door jan zijn expertise stond ze zo. Even 20 minuten met een pluk hooi laten staan en daarna nog een keertje geprobeerd. Weer een huppel de lucht in, maar met 5 seconden leek het gebeurd te ziin. Nu volgende week weer verder, ben er echt een stuk geruster op dat het allemaal weer goed komt :-)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-12 22:21

AndreaB schreef:
Vanochtend heeft Jan me geholpen met trailerladen en ik ben zoooo blij :-) Om een lang verhaal kort te maken stond ze er de eerste keer met 5 minuten op, wel met steigeren erbij, maar door jan zijn expertise stond ze zo. Even 20 minuten met een pluk hooi laten staan en daarna nog een keertje geprobeerd. Weer een huppel de lucht in, maar met 5 seconden leek het gebeurd te ziin. Nu volgende week weer verder, ben er echt een stuk geruster op dat het allemaal weer goed komt :-)

Klinkt super

RomyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 11:11

jan de man die alles kan! hihi

veel oefenen dan loopt ze er straks in één keer op

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 15:25

Is het al druk? Ik kom er zo aan even mijn thee opdrinken

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 19:21

Ik vond het gezellig in de longeerring vanmiddag, moeten we vaker doen

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 19:28

Vandaag gezellig met Kas mee geweest op de wagen. Eerst met Tom de stad onveilig gemaakt en daarna met Jerry naar de Broekpolder geweest. Ze hebben daar groot onderhoud gepleegd en hele leuke nieuwe paden aangelegd!! Is echt super mooi geworden! Ik weet wel wat ik binnenkort ga doen ^^ ghehe

Nu lekker op de bank met een dikke deken, want echt opwarmen wil nog steeds niet lukken. Koud tot op het bot xD

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 19:28

Ennn starttijden van volgende week zijn bekend. Moet om 13.29 en 13.50 uur.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 21:28

AndreaB schreef:
Vandaag gezellig met Kas mee geweest op de wagen. Eerst met Tom de stad onveilig gemaakt en daarna met Jerry naar de Broekpolder geweest. Ze hebben daar groot onderhoud gepleegd en hele leuke nieuwe paden aangelegd!! Is echt super mooi geworden! Ik weet wel wat ik binnenkort ga doen ^^ ghehe

Nu lekker op de bank met een dikke deken, want echt opwarmen wil nog steeds niet lukken. Koud tot op het bot xD

Was jij in het oranje? Ik zag jullie wegrijden

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-12 21:28

AndreaB schreef:
Ennn starttijden van volgende week zijn bekend. Moet om 13.29 en 13.50 uur.

Fijne tijden kun. Je op je gemak invlechten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 06:20

Bah het regent hier

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 06:24

De hele nacht heeft het flink geregend. On drie uur werd ik er wakker van :(

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 06:48

haha ja we waren allebei in het oranje, maar ik heb jou geloof ik niet meer gezien. Voor het vlechten zijn die tijden wel weer fijn, maar ergens ook wel weer jammer dat ze wat weidetijd mist :o (ja, ja, ik ben een zeikerd :') haha)

Ik heb weer de halve nacht wakker gelegen, voor mn gevoel althans. Had er zaterdagnacht ook al last van dat ik maar niet lekker in slaap kon komen.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 12:20

AndreaB schreef:
haha ja we waren allebei in het oranje, maar ik heb jou geloof ik niet meer gezien. Voor het vlechten zijn die tijden wel weer fijn, maar ergens ook wel weer jammer dat ze wat weidetijd mist :o (ja, ja, ik ben een zeikerd :') haha)

Ik heb weer de halve nacht wakker gelegen, voor mn gevoel althans. Had er zaterdagnacht ook al last van dat ik maar niet lekker in slaap kon komen.

let even op wat je als laatste drinkt, misschien moet je de koffie overslaan of vervroegen, of andere producten als cola
waarschijnlijk gaat het dan stukken beter

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 14:51

Ik drink geen koffie en cola. Heb er eens in de zoveel tijd gewoon last van dat ik niet in slaap kan komen. Geen idee waarom.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:19

AndreaB schreef:
Ik drink geen koffie en cola. Heb er eens in de zoveel tijd gewoon last van dat ik niet in slaap kan komen. Geen idee waarom.

Sorry dan weet ik het ook niet

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:29

Er zijn nog 2 plekken over om 16:00 uur in de crosses te moordrecht op 30 sept aanstaande mail naar

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-12 17:42

Net besloten dat ww het land niet meer in hoeft het blijft de hele week van dat k... Weer dus dat scheelt de buiten en binnen zetters weer
Hij heeft dit jaar al langer buiten gestaan dan vorig jaar dus klagen hoeft hij niet