Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik vond hem juist zo vooruit gegaan, het ging echt super met hem! Liep gewoon los naast me naar de stal, of sjokt rustig in zijn eentje z'n stal in als het baasje nog meer paarden moet ophouden bij het hek, kon zelfs met hem de weg op, bijna niet meer schrikkerig, veel minder onzeker. Dat lijkt nu ineens allemaal weer verdwenen. En Eefje, door me heen lopen doet hij ook maar 1x, dan heeft hij heel snel door dat hij toch afstand moet houden, helaas is hij dat de dag erna weer 'vergeten' dus moet ik hem weer opnieuw op z'n plek zetten. Marlous1991 schreef:Never viel ook 400% mee vrijdag. Helemaal als ie dinsdag dus biljkbaar zo vervelend was geweest. Had echt wel wat geren verwacht maar hij was best prima te bewerken en schrok alleen toen Storm voor ze neus begon te brullen bij het aanspringen xD hahahaha
Tjah nouja door je heen rennen is bekend gedrag voor hem, heeft ie vroeger natuurlijk best wel gedaan. En als ie dan fris is vergeet ie waarschijnlijk ze huidige opvoeding xD

) en haar weg te jagen. dan ging ze stukje verderop stil staan en kon ik haar pakken.
Hij moet nogal leren afstand te houden en buiten mijn ruimte te blijven. Het gaat wel steeds beter qua meelopen dat hij niet meer op mijn hakken gaat staan ofzo, en ik werk nu ook veel los met hem dat mij meeloopt met me en braaf stil gaat staan en hij leert nu ook achteruit te lopen als ik mijn gezicht richting hem draai en dan naar hem toe stap. 
Nu even wat gaan doen voor school, daar is zo'n vrije dag ook wel handig voor!
!
De hele groep stond vooraan te wachten tot ze naar binnen mochten maar Ferro was nog achterin aan het klieren met een oudje van de groep, totdat ze doorkregen dat de rest weg was. Toen kwamen ze heeeeeel hard naar voren rennen