Hi! Hoe gaat het met de paarden? Bedankt Marion dat je Noah op de lijst hebt gezet, gaat Tencie ook weer dag en nacht? Dat zal Noah wel leuk vinden. Hier gaat alles goed, heerlijk weer, maar heb alweer heimwee naar Noah! Vandaag gaan we bij de dolfijnen kijken.
taverno
Geplaatst: 12-04-12 15:42
Geniet er nog van,voor je het weet ben je weer terug!
Ja ja...ik ben weer onder mijn steen vandaan gekropen. Was wel aan het meelezen af en toe, maar kon even de moed niet opbrengen. Was een poosje met onze hond bezig en met een van onze katten. Beiden zijn er helaas niet meer . Net ook in die periode een nieuwe baan, wat ook de nodige energie kost. Kortom....was moe en verdrietig. Maar.....ik ben wel weer op Amaye aan het stappen en zij doet het superbraaf
Xantha
Geplaatst: 14-04-12 18:29
Gefeliciteerd met Fa!!
Nic, vind het echt rot voor jullie, las het al op fb Wel heerlijk weer met je mooie meid bezig geweest.
taverno
Geplaatst: 14-04-12 18:39
Ooo,Nicolette dat van de kat heb ik helemaal gemist.Hopelijk blijft er jullie verder leed bespaart.
Gefeliciteerd met Fa zijn verjaardag,hoe oud is hij geworden?
Ik ben vandaag voor het eerst weer met Tence alleen over de baan geweest,het was lekker rustig en ventje was heel braaf.
Splinter
Geplaatst: 14-04-12 18:53
Sterkte nic
taverno
Geplaatst: 14-04-12 18:59
Hi,hi,ik zat er net naar te kijken op je FB. Lief vond het duidelijk veeeeeels te laag.
@Nicolette. Gecondoleerd met het verlies en heel veel sterkte. Ook succes met je nieuwe baan. @Marion. Fijn dat je weer alleen met Tencie de baan op kan.
Fa alweer 19 jaar.....ouder en wijzer ? Stoere combi van Lieffie en Linds....wel gave foto's Tence lekker op de baan....nog even en dan ga ik ook met Amaye...Kan niet wachten. Nog even oefenen in de buitenbak, maar eens komt de dag
Wat een heerlijke dag vandaag....eerst met de hondjes naar het bos en daarna naar stal....weer op Amaye en wat doet ze toch haar best . Daarna lekker bankhangen
taverno
Geplaatst: 16-04-12 08:27
Goedemorgen.
Mijn weekend is begonnen! Het zonnetje schijnt maar volgens mij is het nog knap frisjes buiten.
taverno
Geplaatst: 16-04-12 14:54
Ik was in mijn oude foto`s aan het neuzen en af en toe kom je nog eens wat tegen.
Vroeger stapte ik nog wel eens op een ander paard.
Sommigen kennen haar nog wel,Irus van Babs.
En mijn grote liefde Taverno met Banish
Taverno en Lodewijk
Daarna kwam Samira,van wie ik maar kort mocht genieten.
taverno
Geplaatst: 16-04-12 15:09
En met de fjord deed ik ook wel een "'raar". Dit was in het stadshart tijdens Zoetermeer Paard,een demonstratie over allerlei takken van de paardensport.
Hahah Marion wat een leuke fotos!! Taverno was een mooi paard zeg. Leuk die foto's te zien van de Groene Meer. Ik ga zo naar huis, nog 2 uurtjes in de zon en dan is de vakantie voorbij. Morgen zie ik mijn lieve Noah weer, heb hem echt gemist!!