jaa Ruth kom maar kijken, ik heb zondag springwedstrijd. (: hihi de startlijst staat erop zag ik, mag gelukkig op Armani, ben nu heeeel blij haha.
eindelijk weer eens blij, en dat in de toetsweek. m'n cijfers gaan goed en heb 't ook weer goedggemaakt met een vriendin. moet alleen nog wel beginnen met leren voor geschiedenis en economie voor morgen oeps haha.
Zag dat jullie het al weer over pony's hadden, Onyx is gewoon echt een topper. Kristal was ook heel erg leuk dit jaar Dicapri lijkt mij wel gaaf Cait haha. Armani oook.
Trec is meestal augustus, en ik heb (als ik niet stop met m'n studie ) alleen sowieso vrij in juli.. En in augustus alleen als ik geen hertentamens doe. Dus dat is een beetje lastig plannen dan..
Haha toen waren het ineens al veel meer mensen.. Claire wil ook wel mee toch?
Ja, ik twijfel best wel over m'n studie.. Wageningen is tof, de mensen hier zijn tof, uni is fijn! Maar de studie.. Ik kan het makkelijk aan, maar ik weet gewoon niet of ik het leuk genoeg vind! Vooral het onzekere toekomstperspectief staat me tegen, en ook dat het zo'n ontzettend brede studie is. En ik wilde eigenlijk al psychologie studeren, heb toen heel lang getwijfeld maar uiteindelijk niet gedaan omdat ik dacht dat ik dat niet zou kunnen.. Is namelijk ontzettend zwaar! En ik zou klinische- of neuropsychologie willen gaan doen, maar dat is vaak pas is je master.. Maar nu weet ik dus dat het Leids onderwijssysteem heel fijn is, en die hebben ook qua deelvakken al heel veel met cognitie en neuropsychologie.. En dat lijkt me echt zo tof! En voor deze periode had ik dus ook een 8.1 voor sociale psychologie.. Dus misschien kan ik op zich best wel psychologie studeren.