Stal Jasper deel ... was het nou 3 of 4...?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 18:22

Ja dat kun je maar beter gewoon zeker weten, zeker als hij nog niet echt verbetert, arme newie :(:)

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 18:34

Denk niet dat Flo ook maar iets van Tal gaat passen behalve misschien het halster :+

Afbeelding

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-11 20:34

Belin je bent gekrompen ;-)
Wat is ze groooooot!

sniesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 08:57

haha, ze wordt echt een mooi maatje!

JoNew

Re: Stal Jasper deel ... was het nou 3 of 4...?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 12:08

Wouw!!!!! Dat wordt idd shoppen!!!!!!!!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 12:25

Mag niet groter dan Ap worden hoor, ik had zelf iets van 1.65 voor ogen :+

Denk dat ze tal dr peeskappen al niet eens past

DaphneHeros

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 16:50

Hai daar ben ik ook weer eens een keertje, reageer niet veel meer maar lees nog wel bij!

Wat is tal al groot belin, wordt echt een mooie maat!!!

iemand nog dekens nodig, heb er aardig wat te koop, van alles en nog wat van teddyfleece tot winterdeken. Maat 205

DaphneHeros

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 16:52

Stoer hoor marijk!! Zag de foto idd voorbij komen op facebook <3

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 17:31

Moet voor Diffie eigenlijk nog een waterdichte winterdeken hebben...
Maar moet dan eerst weer even sparen na mn vakantie :+

annitavier

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-11 19:14

_Rijkie_ schreef:
Moet voor Diffie eigenlijk nog een waterdichte winterdeken hebben...
Maar moet dan eerst weer even sparen na mn vakantie :+

ik heb net die van mij aan Conny meegeven maar Daf heeft er ook nog eentje, Heros heeft hem geloof ik 1 maand gedragen!

LesleyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 11:07

Succes vandaag Jo!

DaphneHeros

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 17:24

@ marijk, ik heb idd die rhino die maaike ook heeft voor iffie. Een geruite met losse hals van 370 gram, en er zitten bevestigingspunten aan voor de rambo onderdekens, kan je hem zelf zo dik maken als je wil.
Hij is weer schoon en waterdicht gewassen en de hals heeft hij nooit gedragen en de deken 10 dagen ( helaas)
Maar in die 10 dagen vond ik hem ideaal.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 18:00

Jo hoe was het bij der Da?

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 19:04

Nou wat zal ik zeggen... Weet eigenlijk nog niks.

Eerst kreupelheidsonderzoek gehad etc en aan de hand daarvan toch eerst voor de zekerheid zijn hoef verdoofd. Dat maakte weinig uit. Vervolgens is alleen zijn kogel verdoofd. Daar liep hij een stuk beter op.
Vervolgens van kogel 4 foto 's gemaakt. Daar was niks op te zien. Wat uiteraard positief is. Nu do weer terug voor n echo voor oa zijn banden. Het kan zijn dat deze gescheurd of verrekt zijn.

Het komt er waarschijnlijk toch op neer dat hij zijn been erg verzwikt heeft in mijn les. Maar kan dus nog weinig zeggen. Eerst do maar even afwachten.

Zal in ieder geval stappen worden en het weideseizoen is helaas over voor new.. Nouja volgens Hans dan haha ik ben het er nog niet echt mee eens. Nouja mijn gevoel dan. Maargoed hij blijft tm do maar ff binnen. Misschn is t dan toch wel over. Al hoop ik dat niet voor de rest!

Wordt vervolgd dus!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 19:10

Hmm we blijven idd even duimen! En ach, het weer gaat toch omslaan dus dan is het voor alle paardjes einde weideseizoen.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-11 19:15

JoNew schreef:
Nou wat zal ik zeggen... Weet eigenlijk nog niks.

Eerst kreupelheidsonderzoek gehad etc en aan de hand daarvan toch eerst voor de zekerheid zijn hoef verdoofd. Dat maakte weinig uit. Vervolgens is alleen zijn kogel verdoofd. Daar liep hij een stuk beter op.
Vervolgens van kogel 4 foto 's gemaakt. Daar was niks op te zien. Wat uiteraard positief is. Nu do weer terug voor n echo voor oa zijn banden. Het kan zijn dat deze gescheurd of verrekt zijn.

Het komt er waarschijnlijk toch op neer dat hij zijn been erg verzwikt heeft in mijn les. Maar kan dus nog weinig zeggen. Eerst do maar even afwachten.

Zal in ieder geval stappen worden en het weideseizoen is helaas over voor new.. Nouja volgens Hans dan haha ik ben het er nog niet echt mee eens. Nouja mijn gevoel dan. Maargoed hij blijft tm do maar ff binnen. Misschn is t dan toch wel over. Al hoop ik dat niet voor de rest!

Wordt vervolgd dus!

ik zou dan toch naar Bodegraven gaan.. daar zijn ze al veel verder met scannen (beste apparatuur).
Dor mag met zijn kapotte banden ook nog gewoon de wei op zolang ze niet als een gek rennen.

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 19:38

Nou wacht eerst do af. Mocht daar niks uitkomen dan zal ik ff overleggen. Misschn kan hij dan ook zijn bevindingen en foto 's etc doorgeven aan bodegraven. ben nu weer naar Hans gegaan omdat mijn ervaringen prima zijn en het hetzelfde been is als vorig jaar. Deze gegevens kon hij er nu ook naastleggen.

Maar bedankt voor de info hoor. Ik hou het zeker in mijn achterhoofd. Het is nu voor de tweede keer mis dus neem aan dat er toch echt wat te zien moet zijn.

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 19:40

En wat betreft de wei laat ik het nu maar ff zo. Als t aan het begin was geweest had ik hem er waarschijnlijk wel gewoon opgezet. Maar nu denk ik die paar dagen maakt ook niet heel veel uit..

En hij mag er opzich wel op maar het herstel kan langer duren. Bouma ik dacht laat ik maar een keertje niet eigenwijs zijn en braaf luisteren haha

LesleyLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-11 20:39

Hmm wel balen dat je nu nog niks weet.. En ik ga wel mee met het advies van Kelly om het misschien ook maar te laten checken door een 'grotere' kliniek. Maar inderdaad, mocht er donderdag bij Koster niks uitkomen kun je daar altijd nog voor kiezen, hij zal de gegevens wel doorgeven.
Duimen dat er iets van een verdikking of verrekking te zien zal zijn en geen scheur..!

En wbt de wei: ik heb die van jou nog nooit raar zien doen! Desnoods zet je toch een stukje af, voor die laatste paar dagen. Koster raadt het waarschijnlijk af, omdat hij het paard niet kent en er vanuit gaat dat een paard op rust toch uit zijn dak gaat, en hij dan niet gezegd wil hebben dat dit niet kan. Maar jij kent je eigen paard het beste...

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-11 11:40

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 12:31

DaphneHeros schreef:
@ marijk, ik heb idd die rhino die maaike ook heeft voor iffie. Een geruite met losse hals van 370 gram, en er zitten bevestigingspunten aan voor de rambo onderdekens, kan je hem zelf zo dik maken als je wil.
Hij is weer schoon en waterdicht gewassen en de hals heeft hij nooit gedragen en de deken 10 dagen ( helaas)
Maar in die 10 dagen vond ik hem ideaal.

Maar dat is wel een hele dure deken geweest denk ik?
Wat wil je er ongeveer voor hebben?

DaphneHeros

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 15:49

marijk heb je pb gestuurd :)

X_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 17:45

leuk kel!
weet je al meer jo?

nou ging king net zo lekker, zit ik met zoiets als een gekneusde rib thuis..! :(
ik geef t een paar dagen en dan zit ik er toch echt weer op :=

JoNew

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 23:16

New heeft n ontsteking in zijn kogelgewricht en is nu ingespoten. Moet nu 4 weken stappen en dan moet hij in principe weer goed zijn. Moet dan nog wel terug voor controle. Pezen en banden zagen er allemaal goed uit gelukkig.

Beeld klopt ook met de kreupelheid die hij di heeft laten zien qua buig proeven, verdovingen etc. Waarschijnlijk combi van toch iets te veel aan het werk en die verstapping .Misschien dat het allemaal toch iets teveel voor hem is geweest de laatste tijd. Dus straks ff n stapje terug weer en gewoon lekker in de rondte met hem rijden wat ik het afgelopen jaar ook heb gedaan, maar niet al teveel meer op het achter been en te " zware" oefeningen voor hem. Maar het zal meer een combi van alles zijn geweest.

Maar hopelijk valt alles dus mee!

Balen van je rib kar! Maar wel ff rustig aan doen hè :+

Zo ik ga een tukkie doen! Ben lekker uiteten geweest met vriendinnen. Als jullie n keertje uit eten willen dat kan ik restaurant brick aanbevelen. Is net open maar was erg lekker!

X_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-11 13:58

okee! hoop dat het inderdaad meevalt en hij snel weer opgeknapt is!!

haha komt goed! :P