Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JoNew schreef:Nou wat zal ik zeggen... Weet eigenlijk nog niks.
Eerst kreupelheidsonderzoek gehad etc en aan de hand daarvan toch eerst voor de zekerheid zijn hoef verdoofd. Dat maakte weinig uit. Vervolgens is alleen zijn kogel verdoofd. Daar liep hij een stuk beter op.
Vervolgens van kogel 4 foto 's gemaakt. Daar was niks op te zien. Wat uiteraard positief is. Nu do weer terug voor n echo voor oa zijn banden. Het kan zijn dat deze gescheurd of verrekt zijn.
Het komt er waarschijnlijk toch op neer dat hij zijn been erg verzwikt heeft in mijn les. Maar kan dus nog weinig zeggen. Eerst do maar even afwachten.
Zal in ieder geval stappen worden en het weideseizoen is helaas over voor new.. Nouja volgens Hans dan haha ik ben het er nog niet echt mee eens. Nouja mijn gevoel dan. Maargoed hij blijft tm do maar ff binnen. Misschn is t dan toch wel over. Al hoop ik dat niet voor de rest!
Wordt vervolgd dus!
DaphneHeros schreef:@ marijk, ik heb idd die rhino die maaike ook heeft voor iffie. Een geruite met losse hals van 370 gram, en er zitten bevestigingspunten aan voor de rambo onderdekens, kan je hem zelf zo dik maken als je wil.
Hij is weer schoon en waterdicht gewassen en de hals heeft hij nooit gedragen en de deken 10 dagen ( helaas)
Maar in die 10 dagen vond ik hem ideaal.