Ik ga ook slapen Morgen drukke dag lees: half 8 op fiets naar werk, 12 uur klaar met werken, half 1 thuis dan tot 1 uur voor mezelf dan even langs winkel dan nog iemand ophalen dan heb ik m'n 1e VD les met Peer Dan nog pakketje ophalen en dan folders lopen en dan tvoh kijken
Heb ook ontiegelijk veel huiswerk, maar doe er weinig aan Zit in examanjaar van VMBO 2 theoretische leerweg
Rozanne
Geplaatst: 07-01-11 09:49
xLoki schreef:
maar nu heb ik dus springlessen waar ik toch niet aan mee doe, en dat vind ik zo stom
Ik mag ook niet springen
Rozanne
Geplaatst: 07-01-11 09:53
Goedemorgen, Zal me trouwens nog even voorstellen! Ik ben Rozanne, 17 jaar (dan 18), zit in het 1e jaar van de HBO studie Management, Economie en Recht en heb een heel lief vriendje (al bijna 2 jaar lang). Mijn paard heet Wannabe en we starten deze maand voor het eerst L1! Mag op kamp niet springen en crossen ivm oude blessure.
Ga nu even naar stal want de paardjes worden geënt
hooi, misschien is het wel leuk voor degene in de buurt wonen om ook hieraan mee te doen?" ik doe iig dit jaar wel mee! vorig jaar werd dief ineens kreupel enzo.. [EA-CO] Paarden3Daagse 2011 in Loenen (Veluwe).
Nou ik ben onverwacht dagje vrij Ik werd wakker gebeld en dacht nog hallooww wie belt er nu zo vroeg? Bleek dat het al half 10 was en vroegen ze waar ik bleef.. Was mijn wakker niet afgegaan!! Maarja als ik nu nog naar Groningen moet, ben ik vrij wanneer ik daar ben