Ik heb ook een spalkje, nooit problemen mee gehad. Jah in het begin toe die er net in zat was die aan een kant losgeraakt omdat de lijm niet goed zat. Daarna nooit meer last gehad en je merkt er idd niks van, heb dr een boven en onder....ik heb dit tog liever dan dat ik elke nacht een nachtbeugel in moet blegh.
Ik heb nooit een beugel gehoeven heb wel een lichte overbeet dat wel. jeroen heeft ook spalkjes maar sinds die onderin afgebroken is staat alles weer schots en scheef helaas. Wel sneu ik heb hele slechte ogen en jeroen een scheef gebit.. arme kindjes van ons later
Aawh zielige kinderen dan Suus Maar ik zie wel eerder knappe kinderen uit twee foeilelijke ouders Hiermee zeg ik natuurlijk niet dat jullie foeilelijk zijn hea Maar uit twee mensen met 'gebreken' kan een prima kind komen
Ik heb toch wel goede hoop dat ik met de auto kan hoor morgen. Maar Coco en ik worden sowieso door zijn tante gehaald en weer terug gebracht naar zeist, das wel chill. Alleen Coco's fiets is naar de pineut, dus als ik niet met de auto kan kunnen we zondagochtend niet naar het asiel want er rijden geen bussen op zondag daar. Maarja das geen grote ramp En heb net ook al onze reis via ov gepland naar en van het dolfinarium. We komen er dus wel
Suuskipje
Geplaatst: 24-12-10 14:43
Britt_Sisi schreef:
haha maar suus min en min word plus he of min en min word minmin kan ook
hahaha laten we het hopen voor suus junior en jeroen junior
Ik heb alvast soep gemaakt voor morgen, scheelt weer een heleboel tijd en we hebben morgen genoeg te doen. Behoorlijk lekker soepje! Broccoli soep. Vind het zelf veeeel lekkerder dan 'losse' broccoli