Het weer was inderdaad niet ideaal . Maar gelukkig heb je er wel van genoten . Shaggy vond het vast ook wel weer is een keer leuk buiten! En het scheelt met slecht weer is het rustig in het bos .
Ja het was fijn Shaggy mag wel weer even conditie kweken, aan het begin stapte hij nog goed door, maar aan het einde was ie moe Snap ik ook wel na weken dit weer...
In het begin issie altijd enthousiast inderdaad, maar terug weg heeft ie het vaak wel weer gehad . Maar conditie is nu ook niet meer wat het is geweest ja, hij ging al een stuk beter! Maar ja komt vanzelf wel weer!
Het is jammer dat ik niet alleen met hem naar buiten kan, maar ach dat komt ook wel weer . Ik ging de vorige keer al heel dapper vanaf de bak langs de paddocks naar de voorkant van stal onder het zadel. En dat was ook al heel spannend .
Hahahahaha het is een held op sokken . Maar ik ben al helemaal vanuit de bak naar voren gereden, dus dat een paar keer doen en dan het erf af . Gaan we dat eens oefenen .
Wandelen heb ik vandaag nog gedaan, ging Shaggy ook wel weer even de boel op stelten zetten (weet even niet wat hem bezielde) maar ach uiteindelijk de wandeling netjes kunnen afronden . Ben blij dat ik pownie altijd zijn hoofdstel in doen met wandelen!
Horsefreak
Geplaatst: 09-01-11 20:59
Ik heb weer gemend met Mazzel. En nog echt nog steeds zo braaf, ondanks dat hij een aantal weken niet voor de kar heeft gestaan. Zelfs klapperend roodwit lint ging hij gewoon bij staan kijken, hij is echt zo relax.
Shaggy is een geval apart he . Ik zat laatst de karakter omschrijving te lezen van paarden met twee kruinen naast elkaar op het hoofd en dat past idd heel erg bij hem.... Gister hing ik ook weer aan een halstertouw omdat meneer ineens bedacht dat ie hard moest weg rennen . Geen idee waar die van schrok, maar dan is het echt even paniek en daarna kan die weer rustig naast je lopen. Maar het onberekenbare klopt dan wel idd .