ze hebben net bij n broodfokker/vechter van pitbulls de honden in beslag genomen! Ik kan daar zooooo boos om worden he!! echt goed dat mensen zulk werk doen!
en uh naja de terugreis was echt een rampp, iedereen was misselijk toen we in londen wegreden en 2 onderweg gekotst, waar ik zowat naast zat en ik was ook misselijk dus ik ben gelijk naar achteren in die bus gerent maar toen werd k meer misselijk dus ik weer naar voren, ipod aan en slapen maar. en op de boot, bah doe ik nooit meer snachts . overdag ging het wel maar vanacht ik dacht echt dat ik over me nek zou gaan. but i didn't! en naja verder de busreis veel geprobeerd te slapen, alleen kreeg iedere keer last van me nek haha! ik denk dat ik men blaas getraind heb trouwens want we reden gister avond om 11 uur ofzo weg in londen, en ik ben op de boot wezen pissen en toen daarna pas weer om 6 uur en daarna niet meer, moet nu wel haha!
londen verder was leuk, heb ook een echte neppe tattoo die n week blijft zitten
en een witte ilovelonden trui, en een zwarte i love londen paraplu
Pffff sjonge! Ben ik een keer echt heel erg geconcentreerd en kan ik dus goed leren, moet ik gewoon werken zometeen. Ik moet om 5 uur werken en kan dan dus maar tot half 5 leren. Dus ik aan me moeder vragen: kan ik blijven leren ipv werken....nou nee dus...
Ik wil gewoon heel graag dit hoofdstuk afhebben en eigenlijk nog verder gaan. Het is namelijk hele moeilijke stof en allemaal int engels, en deze geconcentreerde dagen komen maar weinig voor.....
En morgen heb ik wedstrijd dus heb ik minder tijd om te leren....en op me werk redden ze zich makkelijk zonder mij...