veerle en caroline gefeliciteerd! ik moet ook nog even 2 topics maken, dus een klein dilemma. eentje met cedric, die btw ook te koop staat en eentje met [***]. was het maar zo'n feest dat [***] in de tuin kon, dan had ik r gelijk ontvoerd(L)
gefeliciteerd caroline! veer, wij hebben t vanacht al gevierd.. hihihi wat heb je nog gehad en wat zeiden je ouders nog toen je thuiskwam? merkten ze dat je iets teveel op had?
haha helder doen als je je ouders moet bellen oid :p ik ken het xD met mijn eigen feestje in januari.. xD kwam me moeder binnen ik zo zat als een weet niet wat, en toen heel helder gedaan, ze heeft er nooit wat over gezegd
jaaa, haha. ik moet een werkstuk maken maar typ er af en toe iets bij.. Kan me ook niet echt concentreren, me moeder zit van die grappige filmpjes te kijken van toen ik klein was, echt super grappig! xp
Haaihaai! net lekker naar de verzorgpony's van een vriendin geweest echt gewoon voor de lol gereden en alles behalve serieus x] ik eerst op pipo mét zadel, daarna op pipo zonder zadel... Daarna op Quinto met zadel, daarna heb ik het fototoestel op filmen gezet, Ik op pipo met zadel en vriendin op quinto en gassen maar. Alleen hadden de pony's sinds vorige week woensdag niet meer gelopen en waren ze megahyper
en trouwens, ik had op de fiets regen. en toen ik daar was, was het supermooi weer, en toen ging ik weer terug fietsen barstte er een regenbui los xD
vreselijk dat rot weer, moest vandaag eerst zelf menles rijden, toen menles geven en mijn nichtje (de andere die ik menles geef) heb ik maar gezegd dat het woensdag moet, pony had vandaag toch al bij mij voor de kar gelopen. school en niets willen doen, heb vandaag al 1,5 verslag gemaakt, moet nu nog 2,5 aargh moet voor dinsdag anders gaat school zeuren :S
Annnn
Geplaatst: 30-05-10 18:52
jaa, het is echt geen leuk weer! \: maarja, heb moest toch haast de hele dag aan school.. pff, ben blij als het eindelijk vakantie is
Veerlee, gefeliciiteerdd Caro, ik had jou al gefeliciteerd haha. Okee Sanne. Maar weet niet meer wie het schreef.... Maar die pony loopt wel heel erg heen en weer met z'n hoofd, en hij is moeilijk in stelling te krijgen rechtsom.