Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tis een Chevrolet Avalanche en tis echt een MEGA BAK, bijna alsof je in een vrachtwagen rijd !
Astor schreef:Daar ben ik weer! En het ging niet echt heel erg goed vond ik, maar weet ook niet hoe ze normaal loopt
Maar het duurde best wel lang voordat ik haar knopjes een beetje had gevonden.
Toen liep ze best wel fijn, maar ze gooit wel hoog op zegBen ik niet gewend!
Ze is voor de rest heel braaf geweest, ze heeft niks geks gedaan! Dus dat is wel fijn!
Maar ze is heel lastig in de mond, weet niet zo goed wat ik er nou mee aan moest!
Vind het wel een leuk paard, en op stal helemaal maar heb niet gelijk dat ik nu denk van dat wordt me vaste paardje
Zag Ushi ook nog lopen want die reed ook mee in de les en toen dacht ik echt wat is het toch een knap paard!
Dus ik zou volgende week liever weer op mijn oude vertrouwde paardje Ushi rijden waar ik normaal elke keer op zit
Maar het is ook leuk om weer een andere uitdaging te hebben natuurlijk maar ik zie het welSandra kwam ook nog naar me toe!
Van vond je het wel een beetje leuk? En ja ze is wel moeilijk in de mond etc etc!
?Pebbs schreef:WHOEHOEEEE !!! Ik heb net in de nieuwe auto van me broer gereden !Tis een Chevrolet Avalanche en tis echt een MEGA BAK, bijna alsof je in een vrachtwagen rijd !
En tis een automaat ( ben ik ook niet gewend, was me eerste keer ! ) En het was zoooo veettt !!
Ik voelde me in die landrover al heel wat, maar nu in deze wooow, echt MASTERLIJK gewoon![]()

ik wordt steeds vroeg wakker terwijl het niet hoeft..
Kirsten_S schreef:Aaaah ik heb dit hele jaar gewoon geen een toets hoeven te
herkansennnn!!
Net cijfer terug van filloo, gewoon 6.7 , ik dacht vette 3 ofzo

Rider01 schreef:Sabinee__ schreef:Hoe zit dat dan met dat andere meisje dat Saar ook ging kopen als ze 18 was ? Was een topic op bokt over geloof ik ?
Tja, ik ga alleen maar af op wat de huidige eigenaar zegt, die beslist er uiteindelijk over.