Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
doppie45 schreef:Paardje niet goed gekeurd , al voor de keuringvan de week gaan ze weer kijken naar hem,maar heb er geen goed gevoel over,de keuring dus,voor de rest is het echt mijn paardje
![]()
Maar wil toch wel een paar jaartjes lekkere buitenritjes maken voor ik aan een grasmaaier begin
doppie45 schreef:Weet je...ik zou hem het liefst morgen al gaan halen....dan maar niet meer rijden...maar gelukkig houdt alles en iedereen mij tegen op stal...maar ik vind het wel moeilijk...we hebben echt die klik waar ik naar op zoek ben
Twinklebel schreef:Iemand een leuke mooie, goedbewegende, slimme merrie hebben gratis en voor niks? Lag er vanochtend weer naast tijdens mijn les, gelukkig niet zo dramatisch als de vorige keer, maar mijn hobby is het niet.....
Voorlopig gaat ze maar op weinig tot geen krachtvoer, alleen daily plus met vitamine en peen, is nu niet leuk meer, ze is veel te fris...

Snackie schreef:Twinklebel schreef:Iemand een leuke mooie, goedbewegende, slimme merrie hebben gratis en voor niks? Lag er vanochtend weer naast tijdens mijn les, gelukkig niet zo dramatisch als de vorige keer, maar mijn hobby is het niet.....
Voorlopig gaat ze maar op weinig tot geen krachtvoer, alleen daily plus met vitamine en peen, is nu niet leuk meer, ze is veel te fris...
Lag je er alweer naast? jullie moeten ook de regel"taart" instellen op stal. Dan zitten jullie goed
Nee zonder dollen, het is wel vervelend, heb je geen zeer gedaan?
doppie45 schreef:Als hij eenmaal hier zou staan gaat hij ook nooit meer weg,op proef doen vind ik dus erg lastig![]()
Ik ken wel mijzelf...
doppie45 schreef:Waarom geeft nou niemand mij gelijk![]()
Dank je wel voor de eerlijke antwoorden al ken je mij niet![]()
Maar ik heb het nodig dat andere mensen mij met de feiten op de neus drukken ,anders heb ik een huis vol met lieve afdankertjes
. doppie45 schreef:Waarom geeft nou niemand mij gelijk![]()
Dank je wel voor de eerlijke antwoorden al ken je mij niet![]()
Maar ik heb het nodig dat andere mensen mij met de feiten op de neus drukken ,anders heb ik een huis vol met lieve afdankertjes
doppie45 schreef:Jaa maar ben een half jaartje geleden al verhuist naar een postagentschap in Ypenburg.
En ken jou alleen maar van verhalen van Marc....de Krekel....maar daar hecht ik ook niet meer al te veel waarde aan